Silmarillion'un filmi çekilmeli diyenler var mı içimizde?

J. R. R Tolkien'in bence oğullarının tamamlamasını yine göz ardı etsekte Bir üçlemede bu kitaptan çekılmesı lazım derim. Gerçi içeriği çok karısık olan bir kitap bu yuzden Peter Jackson'ın hem ailenın haklarını satmayacağını acıklaması hemde zor bir senaryosu olduğunu soylemesınden dolayı pek umudum yok. Çekilse iyidi diyenler var mı?


0|1
514

En İyi Kız Görüşü

  • bence artık bitmeli, the lord of the rings üçlemesi zaten film olabilecek tek senaryoydu, hobbit de oldu ama silmarilliondan ancak da tv dizisi olur ama yine de pek tutmaz, lotr falnları izler daha çok, bir süre sonra hangi kanal çekiyorsa da yapımını muhtemelen durdurur çünkü silmarillion hakkında o kadar fazla kişinin bilgisi yok.. warcraft filmi bir gelseydi <3 günler geçmiyor..

    0|1
    0|1
    • Olur mu ya bu kadar anlat, başını kımse bılmesın..

    • Hepsini Göster
    • Bittiği yerden başlayacak deniyor ama bakalım, benim beklentim baya yüksek ve açıkçası george lucas iyi güzel dünya evren yarattı falan tamam da ama bence yönetmenlikte oldukça zayıftı, star wars daha cok kurgulari ile ön plana çıkıyordu, çoğu kişi tanıtım fragmanindan sonra yerden yere vurmuş ama benim güvenim ve beklentim var, bakalım

    • Sorun da bu, aynı tadı alabılecekmıyız..

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 4

  • Hobbit klasik bir Hollywood filminden farklı olmamış, o yüzden çekilse bile Peter Jackson'ın çekmemesi gerektiğini düşünüyorum. Ayrıca yoğun bir kitap olduğundan diğerleri gibi 9 saate sığdıramazlar, en azından 15 saat gerekir ki uğraşıcaklarını sanmıyorum. Şuanlık çekilmemesi daha iyi.

    0|1
    0|1
  • Hepsini ceksin jockson dayi

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • çok ciddiye alırlarsa çeksinler kitapların üzerinde çok oynarlar eğer çekerlerse oynayacak kadro sağlam olmalı yazar gurubu olmalı devasa devasa bir prodüksyonla dizi yapılır 15 sezn da oynar ama aşırı ciddiye almalılar

    0|1
    0|0
  • evet çelikmeli ama peter jackson silmarillion filmini çekmez çünkü çok fazla olay var en az 10 film yapması gerekirki yapmaz bence Belki hurinin çocukları filmini yapar ama oda zayıf ihtimal benim peter jacksonun en çok yapmasını istediğim film lotr daki son ittifak savaşı hani elfler cüceler ve insanlar sauron ordularıyla kapışıyorya jackson onun filmini yapsa muhteşem olurdu isildur saorun vs falan :D

    0|1
    0|0
    • Nikte baya yanıyor yalnız assddfg

    • Hepsini Göster
    • hayır kaypaklık yapmadı yüzük etkiledi aynı isildur ve frodoyu etkilediği gibi zaten sonra boromirde bunu anladı ama artık çok geçti tüm uruklar üzerine geliyordu :(

    • lotr kitabında boromir tüm nazgullarla dövüşüyordu ve gondora hiçbir nazgul yanaşamıyordu boromirden korktukları için ama boromir ölünce faramir gondoru yönetemedi faramir zayıf bir karakter :)

  • Bazen atlayıp uçağa ingiltereye gidip jjrnin oğlunun kapısının önünde ağlayasım geliyo nolur film olmasına izin ver diye hatta kitabın haklarınıda satsın devam etsinler yüzüklerin efendisi serisine ne biliyim bitmemeli yarım saat önce bitirdim bugün yine bastan açıp izledim yani yazar kadar hakimim suanda konuya :)

    0|1
    0|1
    • Zor ya..

    • Hepsini Göster
    • 10 sene daha beklerse bütün büyücü grubunu kaybederiz zaten :)

    • ASADAD :) cidden..

  • Orta dünya sonuna kadar

    0|1
    0|0
  • var ceksın bence

    0|1
    0|0
  • evet cekilmeli

    0|0
    0|0
Yükleniyor...