Akasya Durağı dizisi :S

Akasya durağı dizisini kim izliyor, var mı burda izleyen? Komik mi ne bu?


0|0
16|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Bi ara bitti denmişti cips kola alıp konfeti patlatıp kutlama yapmıştım ama tekrar başladı sonra :S

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • cinnet sebebi... ne salak bi dizi ya. teyzemin andropoz eşiğindeki kocası dışında sahiden izleyen var mı merak ediyorum.

    1|0
    0|0
  • Akasya Durağı bir ara bitmişti valla okadar sevinmiştim ki.

    Yeni bölümleri yetmezmiş gibi bir de her gün eski bölümlerini izlemek zorunda kalıyoruz kanal d yüzünden. Ben bukadar sıkıcı bir dizi görmedim resmen ruhum sıkılıyo,can çekişiyorum izlerken.

    0|0
    0|0
  • Çok sacma hıc ızlemedıım :|

    0|0
    0|0
  • içim sıkılıyosa,sıkıntımı 2 katına çıkarıyo. ama demekki hala izleyen var ki hala ekranlarda.

    0|0
    0|0
  • deli saçması bi dizi yapıcak başka hiç bi şeyin kalmadığı anlarda izleyebilirsin dicem de izleme ya boşver :D

    0|0
    0|0
  • Şimdiye kadar izlemedim izlemem de ne iğrenç bir dizidir o ya bitse de kurtulsak..

    0|0
    0|0
  • hiç sevmiyorum bu diziyi yaa çiçek taksi çakması ama çiçek taksi çok daha güzeldi :)

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Bence çocukların yatağa gitme saatini gösterme amaçlı o garip yaratığı koyacaklarına bu filmin bir fragmanını koysalar ya alta valla çoluk çocuk herkes mışıl mışıl uyur.

    0|0
    0|0
  • saçma sapan bir dizi

    0|0
    0|0
  • çok saçma bence

    0|0
    0|0
  • baydı bu tür diziler ya sacma

    0|0
    0|0
  • nefret ediyorum o dizidenn

    0|0
    0|0
  • Can sıkıntısında bile izlenmiyor.

    0|0
    0|0
  • Aynen ya sanki anaokulu için yapmışlar diziyi.

    0|0
    0|0
  • bi ara bitmişti gene başladı işkence :(

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

Yükleniyor...