Dyatlov gecidinin gizemi hakkinda teorileriniz var mı?

Beni etkileyen bir olay ve nedeni cozulememis. Bilgisi olanlar yorum yapabilirse sevinirim farkli fikirler duymak hosuma gider


0|0
2|10

En İyi Kız Görüşü

  • bence içlerinden birisi cinnet geçirmiş onları öldürüp sonrada intihar etmiş, ya da ikinci bir ihtimal bizim aselsan cinayetleri gibi kgb parmaklı

    0|0
    0|0
    • Sey okumustum dagda esen ruzgarin sesi bir insan beynini cildirtabilcek bir tondaymis buuyuzden kafayi yemisler gibi biseydi soylediginle uyuyo

    • Bana mantıklı gelmedi açıkça rüzgarın sesi fikri. Düşünsene sibirya da alaskada yaşayan bir sürü insan var o zaman onlarında kafayı yemesi gerekti. Bana en mantıklısı cinnet gibi geliyor. Birisinin psikolojik sorunları vardı. O da ağır şartlar altında olduğundan dolayı belki rüyasında gördü bilmiyorum ve diğerlerine saldırdı. En sonda da kendisi intihar etti. Ortamda başka ayak izinin olmayışı ve çadırın içerden yırtılmasının başka izahı yoktur kanımca. Ya da dediğim gibi oldukça profselyonel çalışan kgb dir düşük ihtimal.

Erkekler Ne Diyor 10

  • Buğyur ne geçidi bisim bildiğimiz bir Karaköy geçidi var apla onun kibin bişey mi kı?

    0|0
    0|0
    • Degil degil sen kafani bulandirma bosver :)

    • Hepsini Göster
    • Sen izlemeye devam et ozman :)

    • Sankim sen oxısford da kütüphane de araştıryon haspam da elin de bilimsel kanıt tutyon sen de izliyon orda burada sonra bilimsel mi atıp tutuyon hıh God 4 You diyek senin için ne diyek. Geyik forever geris tırt takıııııııl güzeldir bu nişlerin geyiği cinli minli uzaylı atlı yılanlı kafalı 5 10 toynaklı ağbiler ablalar karma ligi.

  • olma mı :)))

    0|0
    0|0
  • üzerlerinde deney yaplmış dağcılar bir gizemi yok o olayın

    0|0
    0|0
    • Bnde arastirmalarim sonunda en son bu kaniya vardim tamamen ustu kapatilmaya calisilmis sanirim?

    • Hepsini Göster
    • Acik verdikleri noktalar neler sence? :)

    • en basıtınden dilleri cerrah tarafından kesilmiş olanlar var ve dısardan bellı olmayan kırıklar bunlar bile yeter de daha sayarım bı ton :)

  • olayın yasandıgı yerde yerlıler var dır ya. yanı uzaylılara baglanmasının ımkanı yoohhhkk

    0|0
    0|0
    • Uzaylilar fikri banada sacma geldi ama cin carpmasi aklimdan gecmedi degil

    • Hepsini Göster
    • Evet zaten b sekilde ustunun kapatilmasi yapilan biseylerin ustununun ortulmeye calisilmasi muhtemelen dagcilarin gunluklerinden aciklanmayanlar varmis yani saklanan belgeler

    • yanı normal herhangı bı olay. uzaylılar dıyıp durmaları cok sacma cogu ınsanın

  • Bermuda şeytan üçgeni gibi bunun sırrı da gizemi de çözülmüş değil tam anlamıyla :)

    0|0
    0|0
  • link at bir bakalım çözeriz anında

    0|0
    0|0
    • Dyatlov gecidi yaz google

    • Hepsini Göster
    • Telden yaziyorum bende ondan atamiyorum :)

    • he iste bende ondan useniyom telde yeni sekme aç google bul yaz ara bir daha ara yok olmadı geri gel bir daha ara bu kısır bir döngü :))

  • Uçuyosun galiba :))

    0|0
    0|0
  • Cesetlerde yuksek derecede radyasyon olmasi farkli seyler dusunduruyo

    0|0
    0|0
    • Mesela uzerlerinde deney yapilmis olmasi gibu mi

    • Hepsini Göster
    • "Grubun son kamp yeri Baykonur Uzay Üssü'nden (R-7 roket testinin yapıldı alan) Novaya Zemlya'nın (Sovyet Rusya'nın nükleer araştırmalar yaptığı yer) arasında kuruluydu." böyle bir şey var nette.

    • İste butun fikirler mantiklid geliyo baska fikir duyunca digeri curuyup gidedebiliyo keske gidip arastirabilme imkani olsa

  • O ne geçidi ya

    0|0
    0|0
  • Sen ne gizemlisin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...