Yolculuk için CD dolduracağım, müzik önerir misiniz?

Arkadaşlar şimdi ben tatile Antalya'ya gidiyorum allah izin verirse bayram günü oradayım :)) ..

Kayseri-Antalya 6 saat sürüyor araba ile ..

Cd dolduruçam bana müzik önerir misiniz .. Örneğin ; zaz-jej veux gibi ..

Çok seviyorum mesela ben bu şarkıyı bunun gibi yabancıda olabilir olmayadabılır farketmez böyle huzur veren dinlendirici müzikler olsun lütfne çok teşekkür ederim yardımcı olanlara ... :))))


0|0
1|10

En İyi Erkek Görüşü

  • öncelikle tatile çıkacakların unutmaması gerekn müzik :)

    link

    link

    link

    link

    link çok özel, başka yerde dinleyemezsin :)

    link malum şarkının olağanüstü zevkli remixi

    link

    link

    link

    link

    link

    link

    link sakin tatlı mı demiştin.

    link

    link

    link

    ağzının tadını bilenlere :) link

    link

    link tatlı bişeyler

    buda benden tüm siteye :D link

    not: bu listenin kıymeti biline! :)

    0|0
    0|0
    • Sımdı ben bunlara tek tek bakıcam ınan ki :)) begendıklerımı ındırıcem ve bugun cd almaya cıkıcam ınsallah begenırım :) çok tesekkurler henüz bakmadım ama emek vermıssın bu kadar sımdı bakıyorum :))

    • Hepsini Göster
    • valla pişman oldum attığıma :) ne istediğini bilmeyen birisine atmışım :) üzüldüm ne yalan söyleyim. neyse dediğini yapıp boş veriyorum :)

    • tamamm :))

Erkekler Ne Diyor 9

  • link

    link

    link

    link

    link

    link

    Bende antalyadayım bayram da :)

    0|0
    0|0
  • Ouuu Kayserili misin ? :D

    0|0
    0|0
  • bence istediğin tarz parçalar çalan radyo kanallarının frekanslarını not al,arabanın teyibine kaydet değişik değişik dinle.d

    0|0
    0|0
    • o kadar ugrasamam ıste .. :)) metro fm cok sevıyorum ama çeker çekmez yollarda bılemem hem web tasarımcıyım zaten zoruma gıtmez ufak bı cd ıle ugrasmak :))

    • ozaman youtubenden sevdiğin parçaları indirebilirsin.yahu sende zaten birsürü şarkı vardır zaten ne uğraştırıyosun milleti burda.d

    • neyse tamam :)

  • 6 saatten fazla sürer antalya.8.5-9 saat arası özel araçla.arabada boş yer var mı:)

    0|0
    0|0
    • yo hayır .. Biz her yıl 6 saatte gideriz ..

      Gece 12 de çıkarız sabah 6da orada olabılırız normalde ama molalarla 7yi bulur :)

      Tabi ki olmamı :)))

    • Hepsini Göster
    • evet iyi bilirim:)o kalenin sırrını çözebilmiş değilim hala.taşı suya düşürme çabasını da:)

  • yaw sitediğin yardıma bak allaşh aşkına herkein müzik zevkı ayrdıır sana arabesk desem dolduracanmı okı antalyaya gıdıyosun bir erkeğide götür de yardımcı olıyım sana :)))

    0|0
    0|0
    • hos bı yorum degıl ..

    • Hepsini Göster
    • tamam tarih nezaman hazırlıklarıma başlayayımmı

  • mohsen namhjoo dinle yol boyu sonra beni ara ya küfret kapat ya da dua et

    0|0
    0|0
  • Enrico Macias eudi mon pays

    0|0
    0|0
  • Git orda Jay-z yi bul. İyi gelir.

    0|0
    0|0
  • Acayip Hayvanlara Benziyirsen'i koyabilirsin.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...