Kapat

'Sakın izlemeyin' diyebileceğiniz filmler var mı?

evet arkadaslar filmin adı SIRP FİLMİ bu filmi sakın izlemeyinn sizinde boyle izlemeyin dıyebıleceğiniz filimler varmı


0|0
12|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Burada yazılan filmlerin hemen hemen hepsini izledim en çok normal bir insanı rahatsız edebilecek filmler salo yada sodomun 120 günü srpski filmpink flamingos,ayrıca cannibal holocaust var(ayrıca bu tarz snuff filmler arasında cannibal holocausttaki hayvan kesim sahnesinde gerçek hayvan kullanıldığı için etkileyicidir) fakat ben bunları izlerken hiç etkilenmedim,özellikle srpski film hoşuma giden bir filmdir.Çarpıcı sahneleri vardır evet,herkes izleyemez.Ayrıca kısa film ayarında ölüye tecavüz sahnesinin olduğu aftermath genesis etkileyici bir yapımdır.Snuff olmayan filmler arasında adalet peşinde(law abiding citizen mükemmel kurgulanmış filmdir.Sonuda güzel olmakla birlikte bu mükkemmellikte bir filmin ivmesine yetişememiştir.Aynı şekilde the mist filminin sonu çok etkileyicidir.

    Fakat ben hiçbirşeyden etkilenmeyen biri olarak etkilendiğim tek film var ve size bir iyilik yapıp adını yazmayacağım.Zaten yazsamda internette bulabileceğiniz bir film değil.

    0|0
    0|0
    • kanka su fılm adını bı yazda bulak merak ettım

    • Hepsini Göster
    • @soran O benim bdsm'ci kişiliğimden kaynaklı. @arıkan benim dediğim film internette bulunabilecek bir film değil.Sinemada yayına girmedi zaten,isminide tam hatırlamıyorum izleyeli 4-5 seneden fazla oldu,iğrençlikten çok intihara yönlendiriyor.Hiç bir vahşet bir insanı okadar etkilemez emin ol.Bulabilirsem adını özelden paylaşırdım isteyenle.

    • bulabılırsen benle de paylas kanka ilgin ıcın tsk ettım ks adına (=

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 12

  • izledim o filmi

    yakın zamanda tazelemek adına tekrar izlemeyi düşünüyorum ama format attırınca gitmiş tekrar indirmem gerekiyor.

    0|0
    0|0
  • Adalet Peşinde izlemeyin o filme o son olmamış.İzlediğinize üzülürsünüzÖlüm geçirmez ve tetikçi iğrençti bence.

    0|1
    0|0
    • link at pampa sana inat izlerim :))

    • Hepsini Göster
    • bende cok üzülmüştüm adam güzel plnalamıstı herşeyi ama son anda sarpa sardı ve o son bakışları offf:(

    • o filmi izleyip de bu yorumu yapmmayan yoktur. Sırf Jamie foxx oldugu için sonu deiştirilmiş ona gore yazılmıs diye düşünüyorum. Bütün film gerard akıllı karizmatik zehir gibiydi, Jamie ise beceriksiz ve pasifti. Bu yüzden sonu oyle yapılmıs olabilir. Yoksa yonetmenin geri... olması lazım anlamaması için.

  • japonların ''üç'' diye bi filmi var vala sakın izlemeyin o tv yi kırarsınız sıkıntıdan ölüyordum.

    0|0
    0|0
    • Film bitti biz hala mucize bekliyorduk o filmi 1 saat konuştuk:)

    • aynen ben kesin bi seklde cıkcak sanıyordum o kucuk yerden ama olmadı ve sinir oldum yaaaaa resmen:((( adaletmi bu şimdi dedim:D

  • kara dedeler olayı :D

    0|0
    0|0
    • katılıyorum :DDDD allahtan para verıp izlemedim :D netten izledım

    • Hepsini Göster
    • :DD kubik hallederiz canım bı ara merak etmesen :D

    • ben korkmam korku filmlerinden gülerim hatta :D

  • nuri bilge ceylan filmleri.

    0|0
    0|1
    • pampa onlar sanat fılımlerı :D olacak o kadar yanı

    • Hepsini Göster
    • :D::D ulan ınsan komsusunu kotulermı :D

    • kötülemedim ki. Ben sanatsal filmlerden anlamıyorum:)

  • bir sırp flmi.. bu flmden baska yok yani bütün duygularn tavan yaptğı flm

    0|0
    0|0
  • sodomun 120 günü ve pink flamingos

    0|0
    0|0
  • musallat :D

    0|0
    0|0
  • Dead Silence

    0|0
    0|0
  • Hesapsız'ın Hesapsızlıkları :((

    0|0
    0|0
  • Homofobikler Shortbus izlemesin

    0|0
    0|0
  • öyle amborgo koyamam herkes merak ettiğini izlesin ya neden izleme dicekmişim

    0|0
    1|0
    • sen bılırsın ben basımı yaktım sen yakma dıye dedım D: 1 hafta etkısınden kurtulamadım :d seks den sogudum pampa bıldıgın bısey bılıyozda soyluyoz

Erkekler Ne Diyor 12

  • Yasaklı Filmlerdir bunlar ayrıca Snuff filmleri bir araştırın derim.

    1- cannibal holocaust(tüm dünyada gösterimi yasak)

    2- savage temptation (40 ülkede gösterimi yasak)

    3- snuff (20 küsür yıldır yasaklı bir film)

    4- the last house on the left (30 yılı

    aşkındır yasaklı)

    5- the apartment on the 13th floor

    (uzun yıllar yasaklı kaldı buda)

    6- baise-moi (sex, vahşet ve tecavüzden

    hala bi çok ülkede yasak)

    7- ms. 45 (tecavüz sanatı(!) resmen, hala

    yasaklı ve kalkmaz da bu yasak, rape

    squad olarakda bulunabilir)

    8- salo - criterion collection [dil kesme , kafa derisi yüzme , toplu tecavüz,dışkı yedirme aklınıza gelecebilcek hersey var]

    (yasaklanmadığı ülke yok)

    9- i spit on your grave

    10- seven doors of death (filmin

    gösterime girebilen bölümü 65 dakika

    uncut versyonunu mutlaka izleyin)

    11- the house on the edge of the park

    (32 ülkeye sokulması bile yasak, ve direk

    pislik bi film)

    12- eaten alive (mangiati vivi) (bir

    umberto lenzi filmi, başka söze gerek

    yok)

    13- sadomania (tüm dünyada yasaklı)

    14- the antichrist (ilk gösterimde

    yasaklanan ve hala yasaklı olan ve hep

    yasaklı kalacak bir film)

    15- erotic nights of the living dead

    0|0
    0|0
  • sırpskiyi diyosun herhalde benim izleme dediğim film sarhoş atlardır yüzde yüz izleme iğrenç pislik bir film o.

    0|0
    0|0
  • Gayet güzel filmdi.

    izlenmemesi gereken film yoktur. izlersin beğenirsin ya da beğenmezsin ama deneyim şart.

    Şu mesela fenadır ama izlemeyin demiyorum. link

    1|1
    0|0
  • amerikan pastası izleyin siz pampa şukumu ve sırp filminin linkini alabilirmiyim :)

    1|1
    0|0
  • Şampiyonlar Kahvaltısı, izlemeyin sinemadan soğursunuz, kadroya aldanmayın

    0|0
    0|0
  • mezarına tüküreceğiM

    sakın izlemeyin :D psikopata bağlarsınızzzzzz :P

    0|0
    0|0
  • Srpski den mi bahsediyorsun ?

    0|0
    0|0
  • Salo diye bir film var. İzlemezseniz yararınıza olur.

    0|1
    0|0
  • var pampa :D

    0|0
    0|0
  • çok var

    0|0
    0|0
  • Yok daha kara listeye giren olmadı :)

    0|0
    0|0
  • w ww.youtube.com/watch?v=TSwE2B30R_Q&feature=related

    0|0
    0|0
Yükleniyor...