Bana korkuu filmi önerir misiniz dostlarım :)?

Korku filmi istiyorum ama gerçekten çok korkunç olsun :D


0|0
2|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Oyle aşırı korkunc bir film yok bence , iğrenc filmler bu korku fılmi dedikleri daha anlamlı korku fılmleri izle :D mesela Hayalet Gemi 2002 yapımı cok anlamlı 3. kez izleyişimde olayı zor cözdüm filmdeki :D

    0|0
    0|0
    • evet bende izledim onu. aynen ya korku filmi filan yok ki hep dehşet

    • Hepsini Göster
    • Tabi ya aynen :D hep birileri ölüyor :D

    • yoksa kan cıkmaz korkmayız :D

Erkekler Ne Diyor 9

Kızlar Ne Diyor 2

  • Musalattı izle gerisi hikaye... Daha çok korkmak istersen Türk yapımı şeytanı izle... ayyy fena oldum

    0|0
    0|0
    • musallatta bir şey yok baktım da :) türk yapımları cidden korkutuyor ama. inancımız olunca bir de film de öyle görünce psikolojik baskı yapıyo haliyle :)

    • Âynen burada önerilenlere göre musallat fena ama :) dabbe var o da iyi... Ama şeytanın eline kimse su dökemez küçüklüğünün travması:))

    • Adından belli zaten :D teşekkür ettimm

  • Dehşet sokağı, garez, çığlık, on üç hayalet

    0|0
    0|0
Yükleniyor...