Son kez film izleyeceğinizi bilseniz nasıl bir tercih yapardınız?

Pis bir soru farkındayım :)

Evet ne tür bir tercih yapardınız? Eski filmlerden mi yoksa yeni bir film mi izlerdiniz?


0|0
41|49

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 40

  • İzlemem niye son kez izliyorum ölcek miyim.? Gider tövbe ederim ne filmi Laa :D

    0|0
    0|0
  • karayip korsanları

    0|0
    0|0
  • Köyden indim şehire yi izlerdim.En çok güldüğüm türk yapımı :))

    Himmet ağabey bana da şehirli karı alacan de mi? :D:D:D

    1|0
    0|0
  • çalgı çengi tek geçerim =)

    1|0
    0|0
  • Seninle Annie Hall (1977) izlerdim : )

    0|1
    0|1
  • Esaretin Bedeli filmini izlerdim. Adamın aklının yarısını kullansam ben kurtulurum bu zulümden derdim.

    0|0
    0|0
  • Eğlenceli bir film izlerdim.

    0|0
    0|0
  • Titanic..Bende ayrı bi yeri var

    0|2
    0|0
  • hangover izlerdim eğlenerek öleyim bari

    0|0
    0|0
  • V for vendetta yı bi kez daha izlerdim ya da matrix adamlar böyle bi filim yapmış ben hala izliyorum yahuu :)

    1|0
    0|0
  • into the wild.

    0|1
    0|0
  • Film izlemek bana göre değil

    0|0
    0|3
    • beşiktaşın goller arşivi adlı dvdyi izlemez miydin yanı ? :D

  • ne biliyim öyle bişey olmayacağı için düşünmedim hiç :)

    0|0
    0|0
  • ölüm ve ötesi

    0|0
    0|0
  • Hababam Sınıfı Sınıfta Kaldı :)

    0|0
    0|0
  • ağır romanı seyrederdim :D

    0|0
    0|0
    • konusu neydi bir kere izlemiştim ama hatırlamıyorum

    • Hepsini Göster


    • "savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,

      zaman ki sana hasta olmuş, incelikli haytasın,

      raksederken mahallenin maşallah-ı eyvallahı,

      güzelleş be oğlum ''şimdilik ölümüne kadar hayattasın.''

  • melekler şehri.

    0|0
    0|0
  • Bir adet Jim Carrey filmi :)

    1|0
    0|0
  • BUZ DEVRİ 4

    6345785t47434423455677999977345643 kere izleyebilirim

    1|0
    0|0
  • yaprak dokumunu ilk bolumunden finale kadar izlerim

    0|0
    0|0
  • Kasımda aşk başkadır.

    0|1
    0|0
  • Bu son olsun

    0|0
    0|0
  • dekalogue u izlerim.

    0|1
    0|0
  • Kemal SUNAL'ın herhangi bir filmi en azından son kez güleyim.

    0|1
    0|0
  • Zeynoya katılıyorum efe koy entel koye karşıyı ızlerdım:))

    0|0
    0|0
  • Efe koy entel koye karsi'yi tekrar izlerdim. Tekrar tekrar guler oyle ölürdüm herhalde :)

    1|0
    0|0
  • her zaman ki gibi en sevdiğim filmi açar izlerdim.

    0|0
    0|0
  • Amerikan pastasi

    0|0
    0|0
  • agust rush ı oturup izlerdim, yine ağlar ağlardım

    0|0
    0|0
  • Galiba duygusal aşk içerikli bir film izlerdim :D

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    10

Erkekler Ne Diyor 49

  • link kesinlikle" Kaynak" olurdu ( The Fountain ) link müzikleri ise ayrı bir olay

    veya " V for vendetta "olurdu.

    0|0
    0|0
  • Anime izlerdim. Daha çok zevk alıorum kazık kadar olduk ama daha eğlenceli bişyde olmuo yahu. Farketmez anime olsnda pixar bla bla

    0|0
    0|0
  • v for vendetta!

    0|0
    0|1
  • sevmiyorum :/

    0|0
    0|0
  • iyi bir p*rno film izlerdim ...==))

    0|0
    0|2
  • figth club. kesinlikle. kim bilir kaç kere izledim ama yine izlerim. yada motosiklet filmlerinden izlerim onlar çok komik oluyo. resmen fizik kurallarını hiçe sayıyolar altlarında motosiklet olunca :D

    0|0
    0|0
  • mr nobody filmini 4. kez izlerdim

    0|0
    0|0
  • uzun bi film seçerdim :D

    0|0
    0|0
  • Yeşil yol.. :)

    0|0
    0|0
  • Sucker Punch. A Game of Shadows'da olabilir :)

    0|0
    0|0
  • Yine ve yeniden V for Vendetta'yı izlerdim :D Yada hayalet sürücü 1 :D

    0|0
    0|0
  • ne bileyim her zamanki gibi aksiyon izlerdim herhalde.

    0|0
    0|0
  • kick ass

    0|0
    0|0
  • eylenceli birşey olabilir mesela ata demirelin tek kişilik dev kadrosu süperdi onun gibi birşey.film olmasada olur yani

    0|0
    0|0
  • My sassy girl i izlerdim.

    0|0
    0|0
  • bütün filmleri kapsayan tek bir film yapardım ve bu film bitmezdi..benimde film izleme zevkim yarım kalmaz...:DD

    0|0
    0|0
    • :D abi valla sen benim erkek versianumsn yaa :D fırlama :D

    • Hepsini Göster
    • dizi seçeneğini soruyo bide yaa :D harbi mal :D :D

    • dizi seçeneği.."türk malı" olurdu ..:D hahahahahahaaaaa sesli güldüm (genelde öyle yazarlar)

  • taytanik

    0|0
    0|0
  • Kibar feyzo ve hacı dedeyi;hele sen disen saküne gadiiinnn bu oğlanı evermezsen seni değil beni bile becerer...

    0|0
    0|0
  • iki fıstık adlı filmi izlerdim resmen koptuğumu biliyorum :)

    0|0
    0|0
  • Komedi olsun yerli olsun Çalgı Çengi olsun sonkez doya doya güleyim :)

    0|0
    0|0
  • Hıç düşünmedım bunu ya

    0|0
    0|0
  • yalan rüzgarı dizisinin ilk bölümünden son bölümüne kadar izlerdim

    1|0
    0|0
  • Esaretin Bedeli :)

    0|0
    0|0
  • film değilde x files supernatural birinden birinin tüm sezonlarını izlesem

    0|0
    0|0
  • The Godfather izlerdim

    0|0
    0|0
  • erotik izlemek isterdim

    0|0
    0|0
  • Hayda yine Elektirikler gitti :D Filmmi izlicez şimdi ya derdim ..

    0|0
    0|0
  • Brazzers girer ordan herhangı bir filmi izlerdim.

    0|0
    0|0
  • p*rno fılm ızlerım pampa mutlu sonları sverım:D

    0|0
    0|0
  • Piyanist(2002) etkisinde kaldığım çok güzel bir filmdi.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    19
Yükleniyor...