Aranızda İlkokulda siyah önlük giyen var mı ?

Aranızda İlkokulda siyah önlük giyen var mı ?

Bizim dönem siyah önlük beyaz yaka giyerdik.

ilkokul kültürü ?

Güncellemeler:
Cevaplar için teşekkür ederim bizim kuşak :)

ve yeni nesil :)

0|0
28|36

En İyi Kız Görüşü

  • ben sadece ilk okulda degil orta okulda da siyah önlük giydim benim okul bitti rengarenk formalar cıktı biz simsiyah bir egitim gördük içimiz karardı valla :))

    0|1
    0|1
    • tsk ederim :)

    • Hepsini Göster
    • ilginç 1980 lisin 1987 de okula başlasan 1992'de ortaokul desek.. hep siyah önlük biraz ters düşüyor ama neyse...

    • öyleydi ama formayı lisede gördüm sadece..

Kızlar Ne Diyor 27

  • nette çok aradım ama bulamadım resmini :( lacivert ,önü 2 tane sarı çizgiliydi önlüğümüz.

    0|1
    0|0
  • Yok :D ama daha havaLı oLduğuna eminim :D keşke kızların ki pembe olsaydı daha tatLı :D

    0|1
    0|0
  • bzm bordoydu ya:/

    0|1
    0|0
  • Maviydi.

    0|1
    0|0
    • senin mavi önlüklü fotoğrafını çok merak ettim :)

      bu arada profil resmindekini, sen sanmıyorum :))

    • Hepsini Göster
    • demedin zaten :))

      öyle sananlardan biri değilim diye dedim :)

      bazen 2 düşünce ilerden giderim :)

      - senin mavi önlüklü resmini çok merak ettim

      - şimdiki halimi biliyor musun da mavi önlüklü halimi merak ediyorsun

      - niye , profil resmindeki sen değil misin

      - elbette ben değilim

    • Tamam anladım.:))

  • hayır mavı gıyerdım ben :)

    0|1
    0|0
  • O kadar yaşlı değilim sanırım :D Lacivertti bizim zamanımızda...

    0|1
    0|0
  • ortaokuldada giydim. Bizim oraya mavi gelmedi. Allah'ın dağı olduğundan hep siyahtık.

    0|1
    0|0
    • profil resmini değiştirmeseydin keşke

      önceki gülen resmin daha güzeldi

  • Ben =)

    saclar orgulu tam aysecık modu

    0|1
    0|0
  • Ben de siyah önlük beyaz yaka, beyaz dantelli çorap ve siyah ayakkabı ve beyaz kurdelalılardanım. :)

    Tamamen bir uyum içindeydim. Annem moda danışmanlığımı yapıyordu.

    0|1
    0|0
  • ben öyle giyinirdim. bizim kuşak siyah önlük beyaz yaka. maviler çıkınca imrenmiştim :)

    0|1
    0|0
  • annem giymiş :) ama ben kareli etek ve süveter giydiğimi hatırlıyorum

    0|1
    0|0
  • evet siyahla geçti ilk okul dönemim,beyaz yakalar dantelli dantelli..bide plastik beyaz kurdelalar aman yarabbi :)) herşey ayrı bir güzeldi ama...

    0|1
    0|0
  • ben ilk okulumda mavi onluk gyiyodum snrakinde lacivertti onlukten nefret edrdim snrasi zaten forma ha bide dantelli yakaliklarim falan :) maziyi ozledm :P

    0|1
    0|0
  • Yetişemedim ya:(

    0|1
    0|0
  • Lacivert jile giymiştim.

    0|1
    0|0
  • bende 5yıl giydim . dantelli yakalar kocaman beyaz çiçek kurdale tokalar cepte beyaz mendil.

    0|1
    0|0
  • bennn...ilk kurdelemı da siyah önlüğüme takmıştı öğretmenim..fotoğrafım bile var...

    0|2
    0|0
  • Lacivert gibi bir şey giymiştim:)

    0|1
    0|0
  • Mavi giydim. Ortaokulda gri etek gömlek de galiba beyazdı.

    0|1
    0|0
  • benim başladığım sene mavi önlük çıkmıştı ama ben hep siyah giymek istemiştim, bana göre daha güzeldi:)

    0|0
    0|0
  • ben hiç mavi önlük falan giymedim ya benim okulumda askılı kareli elbise arma falan vardı.:)

    0|1
    0|0
  • evet been

    0|1
    0|0
  • anasınıfında kırmızı, ilkokulda maviydi.

    0|1
    0|0
  • maviydi..

    0|1
    0|0
  • Maviydi benimki anaokulu formamda kırmızıydı :))

    0|1
    0|0
  • mavi giyenlerdenim..

    0|1
    0|0
  • okadar eski değilim :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 36

  • Var evet hergün bütün düğmeler kopmuş bi şekilde eve gelirdim okuldan değil savaştan geliyo gibi olurdum

    0|1
    0|0
  • Moderatörlünü yeni gördüm ölede olması gerekiodu zaten hayırlı olsun . Nese cevabım ilkokul 1. sınıfta giymiştim sadece ..

    0|1
    0|0
  • giydim o siyahı iki yıl, maviyi hiç beğenmemişrim, siyah kir kaldırıyordu...tarzdı

    0|1
    0|0
  • Ne günlerdi beeee ayni Hababam Siniifi gibiydi hehe

    0|1
    0|0
  • Siyah önlük giydim, beyaz yaka taktım. Yakalar her hafta kolalanırdı, düzgün ve sert olması için. :)

    0|1
    0|0
  • siyah önlük benim okula başladığım dönemde geçen yıl kaldırılmıştı ve mavi önlüğe geçilmişti bende o mavi önlükle okula başlayan ilk nesidenim

    0|1
    0|0
  • Birinci sınıfta siyah giymiştim, 2. sınıfa geçince mavi oldu diye hatırlıyorum.

    0|1
    0|0
  • mavi giydim ben

    0|1
    0|0
  • 4. Sınıfa kadar sivil giyindim 5. Sınıfta mavi önlük beyaz yaka

    0|1
    0|0
  • Benim dönemimde giyiliyordu ama özelde okudugum ıcın hiç giymedim

    0|1
    0|0
  • Bende S.Ö.G siyah önlük giyenlerden biriyim:O beyaz tebeşir tozu o siyah önlüğe bulaşırdı lanet bir şeydi yaa : )

    0|1
    0|0
  • ilkokulu özelde okuduğumdan hep içimde heves kalmıştır mavi yada siyah önlük giymek ://

    0|1
    0|0
  • 2.sınıfa kdr siyahdı..3-4-5 maviydi yanlış hatırlamıosam..

    0|1
    0|0
  • ben hiç mavi giymedim hep siyah

    0|1
    0|0
  • adana nın sıcagında o siyah önlük tam bi işkenceydi

    0|1
    0|0
  • evet giydik ama guzeldi okul yillarim aklima geldi

    ne gunlerdi

    0|1
    0|0
  • evet var

    0|1
    0|0
  • bennn

    0|1
    0|0
  • Siyah hiç hatırlamıyorum:)boyuna maviydi:)

    0|1
    0|0
  • nasip olmadı

    0|1
    0|0
  • :) Siyah önlük evet giydim :) sonra gri oldu ve mavi ceketli orta öğretim yılları hey gidi hey.

    0|1
    0|0
  • eveeett

    0|1
    0|0
  • 1 veya 2 dönem siyah sonra turkuaz veya mavi giymiştik sanırım

    0|1
    0|0
  • 1990 yılında değiştirildi üstad. benim abilerim giydi ben giymedim

    0|1
    0|0
  • Mavilerdenim..

    0|1
    0|0
  • Evet var :)

    0|0
    0|0
  • kimle ihtiyar onamı bakıyorsun

    0|0
    0|1
  • Ben tam geçiş dönemine denk geldim.Yarım dönem giydim.Sonra billerek siyah önlügü kibrit ile yaktım.Ertesi gün mavi önlügüme kavuştum :)

    0|0
    0|0
  • uzun süre hemde naylon yakalar

    bu arda sana birisinin selamı var

    0|0
    0|0
  • olmazmı yaa neydi o siyah önlükler :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6
Yükleniyor...