Kitap okuyunca uykunuz geliyor mu?

Kitap okumaya baslayip 5 veya 6 sayfa sonra uykum geliyor. Sizde de boyle oluyor mu?


0|0
2825

En İyi Kız Görüşü

  • 3. sayfada uyku geliyor evet

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 27

  • bir kitaba bakıyorum :D birde kendime :D ve soruyorm sen kitap okuyormuusun :D ve diyorum ki hayır :D ve malesef uykuda olmuyor haliyle

    0|0
    0|0
  • gelmiyordu en son. d

    0|0
    0|0
  • kıtap guzelse uykum kacıyo kıtaba odaklanıyorum

    0|1
    0|0
  • Benimde ders calismaya baslayinca cok geliyo sanki 10 gündür uyumamışım gibi :D

    0|0
    0|0
  • Kitabı bitircem diye sabahlarım ne uykusu

    0|0
    0|0
  • Evet geliyor

    0|0
    0|0
  • bazen oluyor

    0|0
    0|0
  • bir kitaba başladığımda bitirene kadar yemek bile yemem

    0|1
    0|0
  • Sevdigim bir kitapsa 7 8 saat bile okuyabilirim

    0|0
    0|0
  • Ders çalışırken bana da oluyo :(

    0|0
    0|0
  • Kitaba bagli :))

    0|0
    0|0
  • Nerdeeeee :(

    0|0
    0|0
  • Evet :D

    0|0
    0|0
  • Polisiye/gerilim tarzı kitaplar okuyorum daha çok uykum kaçıyor.

    0|0
    0|0
  • Gelmez mi yaaa

    0|0
    0|0
  • Çok seviyorum kitap okumayı fakat hemen uykum geliyor benim de :((

    0|0
    0|0
  • Aynen daha 3. Sayfada uykum geliyo

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle. Uykunun gelmesi çok normal.

    0|0
    0|0
  • Annemde vardı bu sorun hiç okuyamazdı. Okurken çay kahve falan iç derim :)

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    7

Erkekler Ne Diyor 25

  • Kitap eğer ilgini çeken bir konu değilse uykunun gelmesi normal.

    0|0
    0|0
  • kitap okumak uyku getirmez aslında, insanların çoğu kitabı yatakta yatarak okumayı tercih ederler bu nedenle yatağa girdiğin zaman bilinçaltın uyumak istediğini düşündüğünden için uyku gelir. koltukta oturarak okuduğun zaman uykun gelmeden okuyabilirsin

    0|0
    0|0
  • Sarmıyor ve akmıyorsa uyurum...

    0|0
    0|0
  • demekki okuman gereken kitap tarzını bulamamışsın deneye deneye öğenirsin 1000 sayfa kitabı 3 günde indirmişliğim var tarzına göre hızım değişir

    0|0
    0|0
  • sorma gözlerim bulanık görmeye başlıyor kendiliğinden kapanıyor :D

    0|0
    0|0
  • ibadet eden ve kitap uyuyan uykusu gelir

    0|0
    0|0
  • Sırf bu yüzden başladığım bütün kitapları yarıda bıraktım. Gözlerim acıyor, uykum geliyor, okuyamıyorum

    0|0
    0|0
  • Bazen

    0|0
    0|0
  • Yeni uyanmış olup kitap okumaya başlayınca bile uyku geliyo

    0|0
    0|0
  • Bu yuzden 9 aydir kitabi bitiremedim

    0|0
    0|0
  • Bole bir uyku sitili yok ya hemen mayisiyorum :) esneme gelio istem disi oluyo mucadele ediyorum sonra bir bakoyom sabah olmus

    0|0
    0|0
  • kitap okumayı düşündüğüm an uykum geliyor :D

    0|0
    0|0
  • Uykum gelmedigi zamanlar uyumak icin kullaniyorum :))

    0|0
    0|0
  • 1 saat okuduktan sonra uyumaya başlarım bir de okumaya başlamadan önce süt içti isem 30 dk sonra mışıl mışıl uyurum

    0|0
    0|0
  • madem herkesin uykusu geliyor hemen yarın gidip kitap alıyorum :)

    0|0
    0|0
  • Evet, özellikle sessiz okurken

    0|0
    0|0
  • Yoo gelmiyo

    0|0
    0|0
  • Aynen uyku tutmadığı zaman, kitap okumaya başlıyorum uyku ilacı gibi geliyor mübarek.

    0|0
    0|0
  • Kardeş sen yine 5 sayfa okuyabiliyorsun ben 2. Sayfada uyumaya basliyorum

    0|0
    0|0
  • evet malesef

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5
Yükleniyor...