The Walking Dead izliyor musunuz?

O kadar duygusal, zekice bir bolümdü ki. Şubatı nasıl bekleriz bilmiyorum cidden. Ama her sezon daha kaliteli olan gerçekten az sayıdaki dizilerden.


0|0
12|46

En İyi Erkek Görüşü

  • evet gayet iyi kaliteli bir dizide yani bu kadar belli etmesinler ya da daha mantıklı olmaları lazım biraz garipleşmeye başladı. resmen bethi diziden çıkarmamız lazım napalım öldürelim mi? hadi öldürelim gibi oldu saçma yani bari bir çatışma yapın adam gibi kim vurduya gitsin bu kadar da belli edilmez ki

    0|0
    0|0
    • Değil bence ya, bu dizi dışında bu kadar çok baş rolu olup yine de kaliteli devam eden dizi yok

    • Hepsini Göster
    • game of thrones? başrolü ölüp devam eden? :D ben kalitesiz demiyorum twd kaliteli seviyorum izliyorum zatende yani saçma şeyler yapmaya başladılar umarım düzelir bu durum ne diyim :3

    • Adamsın güzel örnek verdin. :D

Erkekler Ne Diyor 45

  • Bir dünya dolusu ölmüş! insan için hiçbir şey hissetmiyorken ironiktir arada kaybolmuş basit yaşantıların, davranışların sahipleri öldüğü için bizi hüzünlendirebilecek kadar iyi kurgulanmış başarılı bir yapım.

    0|0
    0|0
  • Hmm.. bu bolumu izlemedim henuz ama , bu soru meraklandirdi.. hemen izlemem lazim.. sezon arasi oldugunu bilmiyordum..

    0|0
    0|0
  • Sezon arasına mı girdi vay be sezonun final yapmasını bekliyorum o zaman izlemeye devam edeceğim siz bitirdikten sonra bense bölümleri arka arkaya izleyeceğim hiç spoiler yemedim sakında verme en son terminusta yakalandıkları bölümünün sezin finalini hatırlıyorum

    0|0
    0|0
  • Büyük bir zevkle izliyorum.

    0|0
    0|0
  • son bölümü izlemedim ya sezon arası mı yapıyorlar inanamıyorum:SSSS
    nasıl bekliyicez yaaaaaaa

    0|0
    0|0
    • Ben de demin izledim ve evet 8 şubata kadar yok. :(((

    • Hepsini Göster
    • ayıp ettin maggie çok hoş bence :D

    • izledim son bölümü Beth için yarın okula gitmiyorum milli yas ilan ettim :))
      Beth beni bırakıp nerelere gittin maggienin sevgilisi var olmaz racona ters :)

  • hayır ızlemıyorum

    0|0
    0|0
  • çok fazla yabancı dizi izlerim ama hiç biri beni bu kadar etkilememişti normalde zombi filmleri çok saçma gelir insanlara ama bu dizideki kurgu en başından beri mükemmel her bölümü ayrı bir heyecan 80 gün nasıl geçecek bilmiyorum

    0|0
    0|0
    • Kesinlikle yani doğa ustu konularda en ezik konu zombiler bence ama artık twd doğa üstü değil bildiğin gerçek ve her açıdan diğer çoğu diziye fark atıyor

  • Çok Güzel Bir Diziydi,
    Tüm Bölümlerini İndirip 2 Günde Bitirdim. Yeni Bölümleri Bekliyoruz.

    0|0
    0|0
  • izliyorum izlemesinede şu yeni bölümlerini beklemek yok mu öldürüyor insanı :/

    0|0
    0|0
  • Evet biraz daha vurmalı kırmalı olsa daha çok sarıcakta iş çok fazla ara ara konuşmalar oluyor. Bu da çok can sıkıyor.

    0|0
    0|0
  • izlemezmiyim mükemmel ötesi bir dizi bizim yapımcılarda örnek alsın biraz dizi nasıl yapılır diye evet Yarı Final duygusaldı Beth Öldü bakalım Şubatı nasıl bekleyecez

    0|0
    0|0
  • izliyordum bir süre sonra sıkmaya başladı yabancı dizi olarak bir onu birde supernaturalı izledim ikiside mukemmeldi ama

    0|0
    0|0
  • aynen :D

    0|0
    0|0
  • Az biraz izlemiştim 3-4 bölüm kadar

    0|0
    0|0
  • 3. Sezondan sonra bıraktım.

    0|0
    0|0
  • o benim dizim hiç kaçırmadım
    sezonun başlamasını bekliyorum sabırsızlıkla.

    0|0
    0|0
  • İzliyorum. Son sezona yeni başladım.

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • hayır.

    0|0
    0|0
  • izlerim her hafta kacırmam

    0|0
    0|0
  • izlediğim ender dizilerden biridir...

    0|0
    0|0
  • Gerçekten mükemmeldi ama beth e çok üzüldüm

    0|0
    0|0
    • Hiç ağlamam normalde ama neredeyse ağlıyordum, sahneyi en az 5 kere izledim

    • baya acıklıydı :(

  • Tarif edilemeyecek kadar muhtesem

    0|0
    0|0
  • Başından beri izliyorum ve gerçekten izlerken hissettiğim bir dizi

    0|0
    0|0
    • Hissedilmeyecek gibi değil :D

  • Lost ve twd. hayatta kalma üzerine ve müthiş diziler ya

    0|0
    0|0
  • Yabancı dizi hiç sevmem

    0|0
    0|0
  • Daha yeni başlamışken neden böyle bir araya girdi anlamadım saçma geldi.

    0|0
    0|0
    • Her sene oluyor, butun dizilere

    • Ben genelde toplu halde izliyordum bir kaç sezonu belki ondan denk gelmemişimdir ama saçma yinede.

  • En son bir adam catıda kolunu kesiyodu kelepcelemiştiler orda bırakmıştım :)

    0|0
    0|0
    • Valla ben orada bağlandım :D

  • Evet.

    0|0
    0|0
  • Izlemem mi yahu her gün 3 saatimi ayırır oldum son sezona yetişebilmek için :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    15

Kızlar Ne Diyor 12

  • izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • hayır da sevgilim zorla seyrettiriyo her hafta

    0|0
    0|0
  • izlemem mi ama dediğin gibi okadar zaman nasıl gecer bilemiyorum:S güzel bir bölümdü beth ölmeseydi iyiydi tamda ablasına kavusucaktı :S

    0|0
    0|0
  • İZleyemiyoım

    0|0
    0|0
  • Izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • Izlemedim izlerim bir ara

    0|0
    0|0
  • İzlemem mi, çok harika dizi..

    0|0
    0|0
  • 81 gün çok uzun bir süre ne bicim sezon finali yapıyorlar anlamıyorum ya

    0|0
    0|0
  • İzliyorum tabiki Walking başlayana kadar Z Nationla zombilere devam:D:D

    0|0
    0|0
  • . son bölümu izlemedim daha ama meraktan oluyorum. Bide 3 ay bekleyecez yine :(

    0|0
    0|0
    • İzle izle ben demin izledim ama diğer yorumları okuma ağır spoiler var

    • Hajaha hadi ya :D gozumu kaptarak çıkcamm yukari :D

  • Sabri bu dizilerin yeni sezonunu bekleyerek ogretiyorlar bizlerede :)

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...