Memati'siz Kurtlar Vadisi olur mu?

Arkadaşlar yeni sezonda Memati yok..sizce Kurtlar Vadisi onsuz olur mu ?


0|0
1|6

En İyi Kız Görüşü

  • Bi görmek lazım

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 6

  • kuru fasülye soğansız kurtlar vadisi mematisiz olmaz abi. Ben vadi falan izlemiom artık bıraktım :)

    0|1
    0|0
  • zamanında herkes çakırsız kurtlar vadisi olmaz diyodu bizm ömrmz bitti kurtlar vadisi hala devam ediyo mematisizde devam edicektir

    0|1
    0|0
  • Mematisiz çok zor

    0|1
    0|0
  • Çakır gittigindede aynı tepkiyi verdik hala izliyoruz

    0|1
    0|0
  • olur tabiki dizi mematiden ibaret değilki.

    0|0
    0|0
  • 10 senedr her bölümünü izledim yerini doldurur kanka umarım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...