Ağlatacak film önerisi paylaşımları neler?

Film izleyeceğim fakat neye izleyeceğime karar veremedim. Salya sümük ağlatacak bişey istiyorum. Bkz: "İncir Reçeli" gibi... Önerirseniz bir kaç bişey sevinirim...


0|0
952

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 51

  • Kore filmlerini sevmem pek ama geçenlerde "7 numaralı hücre" isimli bir film izledim gülerken ağlayabilirsin. Çok hoş film.

    0|0
    0|0
  • Jab Tak Hai Jaan, kesin izle... Bu çocuk iyiki de bunu tavsiye etmiş de izlemiş dersin. Biraz uzun ama buna kesinlikle değer. Abla, kardeş varsa onlarla da seyredebilirsin. Ağlamazsan gelip beni döversin ;);) Bu filme o kadar güveniyorum yani... İyi seyirler...

    0|0
    0|0
  • A moment to remember Güney kore yapımı bu film senaryosu oyuncuları işleyişi müthiş etkisinden hala çıkamadığım harika bir romantik dram şiddetle izlemenizi tavsiye ederim.

    0|0
    0|0
  • Hatırlanacak bir an
    Ağlamazsan söyle dövsünler seni

    0|0
    0|0
  • yazacaktımda 50 kişi yazmış zaten önce onları bir izle ağlamazsan bana mesaj at ben sana bir film önerecem

    0|0
    0|0
  • Aynı yıldızın altında izle ağlamazsın buradayız yine :))

    0|0
    0|0
  • "Love Story"

    0|0
    0|0
  • Gatsby leonardo dicaprionun bir ask filmi adam sevdigi kadinin ilgisini cekebilmek icin cok zengin oluyo onunda gelmesi umuduyla partyler veriyor guzel bir film veya cizgili pijamali cocugu izle 2. dunya savasiyla ilgili cok duygusal bir film

    0|0
    0|0
  • Sakar şakir 10 numara ağlatır (gülmekten)

    0|1
    0|0
  • türk filmi var uçurtmayı vurmasınlar diye hapishanede doğum yapan bir kadının çocuguyla hapishane hayatını anlatıyo güzel bir film tavsiye ederim

    0|0
    0|0
  • sadece sen
    sen kesın aglarsın :D:D

    0|0
    0|0
  • Aynı Yıldız'ın Altın'da.

    0|0
    0|0
  • Yeşil Yol.. Kesinlikle ağlarsın.. Ağlamazsam duvara falan kafa at illa ağlarsın :D

    0|0
    0|0
  • Kendine iyi bak izledin mi izlemediysen.. mutlaka izle gelip tesekkur edersin

    0|0
    0|0
  • 50 ilk öpücük

    0|0
    0|0
  • uyumsuz

    0|0
    0|0
  • Adını Sen koy

    0|0
    0|0
  • Soğandaki mutluluk

    0|1
    0|0
  • Yakin zamandaki filmler icinde unutursam fisilda mesele ama genel olarak bakarsak bir eylul meaelesi kelebefin ruyasi tamamiyiz vs. vs.

    0|0
    0|0
  • Sadece Sen izle sonra gel cevap at ağladın mı diye ;)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    31

Kızlar Ne Diyor 9

  • black kesinlikle süper muhtemelen izlemişsindir titanik, piyanist, uçurtma avcısı fena ağlatır ama benim zirve noktam bir litre göz yaşı diye bir asya dizisi vardı kısa bir şey;omurilik hastası bir kızla ilgili. onda her saniye ağlarsın, bir ay depresyona girer, hayata isyan eder, yaşamını sorgularsın.

    0|0
    0|0
  • Aşk Tesadüfleri Sever i kesin izlemişsindir :D

    0|0
    0|0
  • babam ve oğlum

    0|0
    0|0
  • Koizora

    0|0
    0|0
  • Ghajini, Forrest gump eğlenceli olmasına rağmen ağlamıştım, Cesur yürek, V for vendetta..

    0|0
    0|0
  • aynı yıldızın altında

    0|0
    0|0
  • Hachiko

    0|0
    0|0
  • Unutma beni

    0|0
    0|0
  • one day
    ben bile üzüldüysem :(

    0|0
    0|0
Yükleniyor...