Güzel bir film önerisi olan var mı?

Sıkıntıdan patlamak üzereyim arkadaşlar. Güzel bir film önerisi olan arkadaşlarım var mıdır acaba? yabancı yerli fark etmez. gerçekten izlediğime değsin yeter. komedi aşk dram gerilim korku ve ya eski/yeni hiç fark etmez. ancak önerdiğiniz filmin kategorisini de belirtirseniz sevinirim...

Güncellemeler:
arkadaşlar film önerileriniz için teşekkür ederim. herkesin önerdiği filmleri izleyip en iyisini ondan sonra seçicem.

0|0
1|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Siyah kugu fantastik gerilim diyebiliriz.

    Law abiding citizen polisiye aksiyon

    Askin 500 gunu romantik

    Buzdevri 4 animasyok komedi

    Lost room fsntastik dizi 6 bolum dvd versiyonunda 3 bolum 2 ser item

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • cehenneme bir adım kala, cehenneme iki adım kala...mağaradaki yaratıklarla ilgili ama çok kaliteli (korku gerilim), çizgi pijamalı çocuk...ırkçılıkla ilgili nazi soykırımı (dram), sahtekar.. ağır bi film ama çok kaliteli, kaçırılan küçük çocukla ilgili... (dram), deney dna...insan ve hayvan dnasını birleştiryorlar güzel bi film (bilim kurgu)...

    0|0
    0|0
  • amores perros;

    link

    0|0
    0|0
  • snatch-brad pitt-jason statham-aksiyon-komedi

    olağan şüpheliler-kevin spacey-macera-gerilim

    0|1
    0|0
  • 3 Idiots - Komedi/ Dram

    Repo Men - Bilim Kurgu/ Dram

    The Hangover 1-2 - Macera/ Komedi

    Rise of the Planet of the Apes - Bilim Kurgu/ Dram

    Sucker Punch - Aksiyon/ Fantastik

    0|0
    0|0
  • Hugo

    0|0
    1|1
  • boşver sen onları bak ''fetih 1453'' nete düşmüş otur izle ..

    0|0
    1|0
  • 12 kızgın adam(drama)

    0|0
    0|0
  • otur batman serisini baştan sona izle

    0|0
    0|0
  • midnight in paris -woody allen

    0|0
    0|0
  • KaranLıklar ülkesi serisini izle VampirLi kurt adamLı fiLmLerden HoŞLanıyorSan

    0|0
    0|0
    • Harika bir seçim..Lycanların Yükselişi bölümü de vazgeçilmez.

    • çok saçma gelir bana vampisler... alaca karanlık serisini bile izlemedim o yüzden.

    • zaten o seri saçma olduğu için sana bu seriyi önerdim en iyisi diye, kurt adam yerine direk kurt kullanılmamış bu seride seyir zevki yüksek..!

  • Ölüm Çığlığı

    0|0
    0|0
  • buz devri arkadaşlığı güzel anlatıyor asmalıkesmeli kanlı değil hiç olmasa

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Conan.

    link

    0|0
    0|0
    • izledim ancak filmde bir sahne dikkatimi çekti "argonlar şehri" hırsızlar şehri diye anılıyor ve o şehirde cami motifleri var müziklerde türk müzikleri gibi yoksa bana mı öyle geldi?

    • O kadar dikkatimi çekmedi açıkçası veya fark etmemişte olabilirim..haklı olabilirsin.

Yükleniyor...