Şiir yazan arkadaşlar varsa yardımcı olsalaaar :)?

arkadaşlar Urmiye gölüyle alakalı kısa bir dörtlüğe ihtiyacım var. biliyorsnuz güney azerbaycanda farslar tarafından bilinçli olarak kurutulan Türk gölüdür Urmu /Urmiye gölü. roman yazıyorum da bir bölümünde onunla ilgili kısa şiire ihtiyacım var. urmu gölü kurumasın temalı. memleketinden uzak kalmış urmiyeli bir kızın şiiri olacak. ben onu daha sonra Azerbaycan Türkçesine çeviricem. tek dörtlük olması yeterli.


0|0
15

En İyi Erkek Görüşü

  • Yüreğim kurudu ozlemden urmiyede serinlemek istiyorum,
    Derinde yaralar var derimde çatlaklar,
    Gözlerim de yaşlar, keder hüsran hasret var
    Urmiyede islanmak, Urmiyede ferahlamak , urmiyede yaşlanmak istiyorum.

    Biraz zorlama oldu kisa sürede anca bu kadar hacım :)

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 4

  • Vallahi dehşet bir yazarım ciddiyim :D

    0|0
    0|0
  • profilin güzel ekle beni arkadaş..

    1|0
    0|0
  • Şiir yazıyorum ancak lirik hep.

    0|0
    0|0
  • Şiir yaşamadan yazılmaz.

    0|0
    0|0
    • tek şair, birbirinden bağımsız onlarca şiir yazabilir. hepsini yaşamış olması imkansız. empati kurulabilir.

Kızlar Ne Diyor 1

  • Böyle ısmarlama pek şiir yazılmaz cidden, öncelikle hissetmen gerekir. Yazılan şeyin de pek iyi olacağını düşünmüyorum ama zaten muhteşem bir şeye ihtiyacın yoksa olurlar herhalde.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...