Gece korku filmi iyi gider herhalde..

Bu gece korku filmi izlemeyi düşünüyorum.. Önerebileceğiniz güzel korku filmleri var mı ? Cevaplarınızı bekliyorum..

(Mümkünse yabancı olsun)


0|0
6|6

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 6

  • The Fourth Kind diye bir film var. Tam olarak korku filmi diyemem. Daha çok gerçeklerden derlenmiş bir film, konusu hakkında ipucu vermek istemiyorum. İzlersen neden korku filmi dediğimi anlarsın. Hele ki tek başına, ve kulağında kulaklıkla son ses izlersen, biri yanına gelse yerinden zıplıyorsun. İlk başta biraz sıkıcı gelebilir fakat en azından 30. dakikaya kadar izle sonra beğenmezsen kapat.

    0|0
    0|0
  • Yüksek tansiyonda gider beya kanlı kanlı

    0|0
    0|0
  • sana korku filminin kralını söyleyim: cehenneme bir adım kala ve cehenneme iki adım kala sahneler karanlık değil yaratıklar net bi şekilde görülüyor kamera çekimleri süper, sürükleyici korku gerilim filmi ısrarla tavsiye ederim...

    0|0
    0|0
    • onu izlemiştim. Pek beğenmedim. tabi herkesin kendi zevki..

    • Hepsini Göster
    • zevklerimiz çok farklı demek ki :( senden iyi film eleştirmeni olur :) üzgünüm valla başka tarzda istesen yardımcı olacam ama ne yazık ki aklıma gelmiyor :((( bence senaryoyu sen yaz sen yönet o zaman belki seversin filmleri :D

  • mirrors u izle :))

    0|0
    0|0
    • aynalar filmi mi ? hani sen aynanın karşısından gidiyosun ama. görüntün orda kalıyo . sonra şekillere sokuyo seni. sende geberiyosun. o film mi ? :D

    • Hepsini Göster
    • :)) ben pek sevmem korku filmlerini çünkü korkutmyorlar benii o yüzden izlemenin pek bi anlamı kalmıyoo .. yalnız bu film bi hafif rüzgar estirmişti evin içinde :))

    • :). anladım.

  • Yüksek tansiyon, sürükleyici bir film korku filmi psikolojiyi de etkiliyor çünkü neler olduğunu filmin sonunda anlıyorsun, izlerken değil.

    0|0
    0|0
  • Lanetli topraklar harika bence bi bak ilgini cekecektir .. lanetli topraklar 2 de var

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • ayy gece gece korku filmi izlenir mi? ben korkudan ölürüm valla

    hafif gerilim ama korkuya girmez: we need to talk about kevin

    0|0
    0|0
  • Event Horizon

    Exorcism of Emily Rose by HATHOR

    0|0
    0|0
  • eski olsada korku kapanı veya tepenin gözleri serisi çok güzel tavsiye ederim :)

    0|0
    0|0
    • Korku kapanı gerçekten benim korku filmi diyeceğim bir tipten film. . Tepenin gözleri filminin nasıl bir konusu var pki :?

    • onunda korku kapanına çok yakın konuları ondada ucubeler var öldürüyolar kaçırıyolar falan ama bi tık daha güzel diyebilirim korku kapanından

    • anladım. :D saolun

  • Argento takıl

    0|0
    0|0
  • Suspiria (Argento)

    Imprint (Miike)

    In the Mouth of Madness (Carpenter)

    Inferno (Argento)

    0|0
    0|0
    • Imprint..

      İşkence filmi gibi duruyor. O tür filmlerden hiç hoşlanmam. Ama suspiria'yı mutlaka izliyceem :D :)

    • Suspiria mükemmel ya ben çok severim. Klasiktir zaten.

Yükleniyor...