Kapat

Uykusuz olanlar bir bakabilir mi?

Gecenin bu saati burada ne işiniz var? Açık sözlü olun :d
Ben bir bakıp çıkıcaktım :Dd

Not; yorum bırakanlardan biriine mesaj atıcam sıkıldım be


0|0
4|7

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 3

  • Uyurum birazdan. Gec kalkmistim o yuzden uykum gelmedi

    0|0
    0|0
  • Gecenin bu saati yapacak daha zaman öldürücü bir şey bulamadığımdan ötürü buradayım

    0|0
    0|0
  • valla bildirim falan var mı die

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Deli s-kti bizi :D

    1|0
    0|0
  • geecein bu saatinde atomu parçalamalıyım dedim yataktan fırladım sonra baktım bana göre değil mal mal oturuyorum yahu ne işimiz olsun işimi bekliyorum işte sabah olsada koştursak kafası benim ki

    0|0
    0|0
  • yarasa gibi yaşıyorum
    geceli iş gündüz yatak

    0|0
    0|0
  • uyku tuttmadı bea :D

    mesaj atma la :D

    0|0
    0|0
  • Can sıkıntısı , 2 de uyandım zaten :D

    0|0
    0|0
  • Odev sitresi pampa

    0|0
    0|0
  • Dokuzda fransızca vizem var sı*tım mavisini bekliyorum ders çalışmak için.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...