İlk kez sinemaya hangi film için gittiniz?

İlk sinemaya gittiğiniz günü hatırlıyor musunuz?

Beş yaşındaydım, Geleceğe Dönüş (Back to the Future). film alt yazılıydı, ablam ve erkek arkadası sinemaya giderken beni de katmıslardı yanlarına. Okuma yazma bilmediğim halde ve konusmaları anlamadığım halde çok ama çok etkilenmişti. devasa ekranda izlemek beni başka bir dünyaya götürmüştü. Aylarca etkisinden kopamadım. O ekran, karanlıkta izlediğim koca koca insanlar, koşturmaca... büyülenmiştim.

İlk sinemada izlediğiniz filmi ve hislerinizi paylasır mısınız?


0|0
6|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Aklımda 2 tane var ama hangisi ilk bilmiyorum.

    E.T. çok korkmuştum. 6 yaşında bir çocuk izlememeli. Diğeri de Tenten'in çizgi filmiydi galiba ama bu sonra olabilir..

    1|0
    0|0
    • :)))))))) ET hala baş ucu filmlerimdendir.

    • O avluda çıkma sahnesi etkisi hala sürer. Karanlık bir koridora bakınca birşey çıkacakmış gibi hissederim.

    • Klişe sahne olan kocaman bir dolunayın önünden uçarak geçen bisiklet i de gece gökyüzünde her Ay ı gördüğümde aklıma gelir :)

Erkekler Ne Diyor 17

  • Yanılmıyorsam Hayalet Avcıları 2 idi... Yani hatırladığım en eskisi... Bağdat Caddesi'nde, şimdiki MArks&Spencer'ın yerinde bulunan Atlantik sinemasında... Ağzım açık kalmıştı... O kocaman ekran, etraf karanlık ve sessiz... Sadece film izleniyordu; herkes kilitlenmişti..

    1|0
    0|0
    • :)))) ben Televizyonda sanırım TRT de izlemiştim küçükken bu filmi ve çok etkilemişti :) Müziğini mırıldandım senelerce :)

    • O zamanın şartlarına göre görsel efektleri de inanılmazdı. Şimdi bakınca gülüyoruz ama o Vigo portresi inanılmazdı..

  • 7-8 yaşlarımdaydım sanırım dayımla yine bir beşiktaş maçından çıkmıştık maçtan sinemaya gittik yazlık sinemaydı ve karate filmiydi sanırım:)

    0|0
    0|0
  • 10 13 yıl olmuştur.Filmi değil ama çok güzel bi gün geçirdiğimi hatırlıyorum:)

    0|0
    0|0
  • Babamla Freddy'nin kabusuna gitmiştim. 6-7 yaşında bişeydim. Babamdaki de akıl o yaştaki çocuğu korku filmine götür

    0|0
    0|0
  • 7 yaşındayken Alaaddin.

    Annem, ben, halam, benimle yaşıt kuzenim gitmiştik. En önde oturmuştuk. Oldukça heyecanlıydı gayet ama filmden pek bir şey anlamamıştım sanırım. : )

    0|0
    0|0
  • kurtlarla dans filmiydi.. 1990 yılıydı sanırım.. yaşım küçük olmasına rağmen arkadaşımla gitmiştim.. çok etkilenmiştim :))

    0|0
    0|0
  • jurrassic park 'tı.

    okulca gitmiştik film altyazılıydı ama ben okuma yazma bilmiyodum.

    0|0
    0|0
  • "Er Ryan'ı Kurtarmak" dı yanlış hatırlamıyorsam. abimle gitmiştik 10 yaşında falandım.

    0|0
    0|0
  • 1992de ilkokuldayken evde tek başına 1 veya 2 ye gitmiştim babamla

    0|0
    0|0
  • belgesel gibi biseydi hatırlamıyorum başka ayrıntı

    0|0
    0|0
  • Uçan fil mi neydi galiba saçma sapan bir filmdi.

    0|0
    0|0
  • Hatırlayamadım ya :S

    0|0
    0|0
  • ben annemle gitmişdim o da örümcek adam 2 :D

    0|0
    0|0
  • Slyvester Stallone - Oscar

    Çocuktum, babam götürdüydü.

    0|0
    0|0
  • jurassic park 2'ye gitmiştim. 5 yaşındaydım yanılmıyorsam.

    çok korkmuştum dinozorlar falan :D

    0|0
    0|0
  • 120

    0|0
    0|0
  • Apokalipto izlemiştim

    21 yaşındaydım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Galiba 5 yaşındaydım yazlık bir sinemada sinbad ı seyretmiştik filmin tamamını hatırlamıyorum sadece sinbad ın yüzünün yakın plan olduğu bir sahneyi hatırlıyorum :)

    0|0
    0|0
  • Sanıyorum Vizontele Tuuba ilk gittiğim filmdi yani en azından ben öyle hatırlıyorum daha öncesini hatırlayamam. Annem ve babamla birlikte gitmiştim, eh çok da büyük sayılmam tabii ortalarına oturup onlar güldükçe ben de gülmüştüm. Filmden bir şey anlamasam da annem ve babamla birlikte olmak bana büyük zevk vermişti. :)

    0|0
    0|0
  • 5 6 yaşındaydım..

    bir animasyon filmine gitmiştim böyle kızılderılı adamlar falan vardı..

    ismini hatırlamıyorum.. çok sevinmiştim ama

    0|0
    0|0
  • 6 yasındaydım Tavuklar Firarda :D cok heyecanlanmstm eve gelir gelmez anlattm evdekilere film de cok komikmiş yaa :D

    0|0
    0|0
  • Asmalı konaktı galiba etilerde bi yerde izlemiştim o zamanlar sıkı takipçisiydim:)

    0|0
    0|0
  • 5 yaşındayken ten ten'in bir özel gösterimi için götürmüştü annem beni. ama ne yalan söyleyeyim, hiçbir şey hatırlamıyorum:)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...