Grup yorum un siyasi görüşü nedir amaçları ne?

grup yorum un siyasi görüşü nedir amaçları ne


0|0
3|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Dağlara gel diyolar bilemiyicem

    0|0
    0|0
    • aynen bir de kürdistan devrim marşı vardı bir kısım solcu devrimci diyo bir kısım farklı anlamadm

    • Daglara gel sarkisi teeeeey osmanliya dayananir yeni yapilan bir beste degil

    • Grup sol bir müzik grubudur ben çok severim zaten RTE bir tehdit olarak gördüğu için solistini hapse falaan aldırdı şu an grup yorumun albüm çıkarma yasağı var sansür yani. Amaçları halka devrime giden yolda bir ahmet kaya kadar olmasada kürt kardeşlerimin hakkını savunmak tuncel kurtiz bile konserlerine çıkmış şiirler okumuş hatta

Erkekler Ne Diyor 10

  • Sosyalizm... "Halkların kardeşliği" denen bir şey olduğundan Kürt düşmanı değiller

    "Dağlara Gel" diyen de Gevheri adlı bir halk ozanı, kaç yüzyıl önce yaşamış birisi...

    0|0
    0|0
  • haklı ya da haksız ezilenlerin yanında olan sosyalist devrimci büyük bir grup.

    türk kürt olaylarından dolayı onları sevmeyenlerde var kürtleri savunuyorlar diye ama geniş düşünülecek olursa onlar hep ezilenlerden yana.

    1|1
    0|0
  • Sosyalizmdir. Halkların kardeşliğini savunur. Dili dini ırkı yoktur. Devrimcidir.

    2|1
    0|2
  • Komünist, Pkk savunucusu.

    1|2
    4|2
  • Bos bir gorusu oldugunu dusunuyorum.

    0|0
    2|0
  • Kendileri ve 60 70 li yıllardan kalma Stalin Leninciler. Yani koministler. Halkların kardeşliği adlı saçma şeylere inanıp ve halkı inandırıp Ermenileri yücelten Rumları kral yapan paylaşım yapan yobaz kitle. Dinlede aşırı sorunu olan bir kitle sonuçta zaten koministler ne olabilirdi. Şöyle özetlim!

    Hdp senin için ne ifade ediyorsa bunlarda onların bir paydası işte.

    0|0
    1|1
  • sosyalist diye biliyorum.

    0|0
    0|0
  • Serdar ortac diss atsin onlara.

    0|0
    0|0
  • sırf azınlık olduklarından gidemesem de yine bilet alırım.

    0|0
    0|0
  • Devrimci

    2|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Grup Yorum komünist bir grup. Silahla mücadeleyi savunuyorlar. Dinle alıp veremedikleri bir şey yok zaten her kesimden dinleyici kitlesi var bu da bir örneğidir bunun. PKK ya da herhangi bir terör örgütüyle hiçbir alakaları yoktur. Ezilen halkları ve halkların kardeşliğini savundukları için her dilde türkü söylüyorlar. Bizzat düşüncelerini insanlara empoze etmek için bu alt yapıda şarkılar yapıyorlar zaten. Kapitalist sisteme karşı oldukları için sistem tarafından çeşitli yasaklar, gözaltılar, işkencelerle yıldırılmaya ve engellenmeye çalışılıyorlar. Gerek Işidle gerek Pkk ile bariz bir şekilde her türlü anlaşmayı yürüten bir herif neden grup yoruma taksın ki güya vatan haini oldukları için? Herkes biraz mantığını çalıştırsa anlayacak ama orada burada duydukları ve gördüklerine inanmak kolay geliyor. Ben annemin karnından beri dinlerim, içlerinde de çok bulundum. Ne teröristler ne vatan haini. Görüp görebileceğin en vatansever insanlardır kendileri.

    0|0
    0|1
  • Devrimci bir grup oluyor. Sarkilarini dinlesem sözlerinden anlarsin zaten. Özellikle Berlin elvan sarkisini öneririm çok güzel bir beste

    0|0
    0|0
  • Devrimci bir grup

    0|0
    0|0
Yükleniyor...