Araplar neden Türk dizilerine ve oyuncularına hayran?

Bizim bakmaya tenezzül etmediğimiz dizileri onlar büyük bir aşkla izliyor acaba bizim göremediğimiz ama onların gördüğü bir şeyler mi var Türk dizi sektöründe?


0|0
13|17

En İyi Erkek Görüşü

  • İleri kültürler, kendilerinden geri kalmış kültürleri etkilerler. burada kültür derken Sinema-Drama kültürünü kast ediyorum.

    0|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • Kapalılar tv de görsel anlamda pek rağbet görmüyor.
    Bir spiker vardı oldukça diksiyonu düzgün, güzel ve kapalı bir bayan fakat pek tutunamadı.
    Aslında iletişimin sadece konuşmak, vurgu-tonla pek alakalı olmamasıyla ilgili bir konu.
    Oyunculukta hatta bir sanat dalında işlenen eseri ifade edebilmek en önemli unsurlardan tekidir.
    Eee bu anlamda da sansür varsa haliyle rağbet olmaz.

    Bunun dışında gelişmemiş toplumlar başkalarının acılarını kendilerine örnek gösterip haline şükür etmeyi tercih eder. Bol ajitasyon, bol ağlamacalar, trajedi, entrika yani bol bol bokluk.

    0|1
    0|0
  • Butun diziler cinsellik ustune her dizide bir kadin kocasini ya ortagiyla ya akrabasiyla adatiyo abuk subuk seyler

    1|1
    0|0
  • Sormak lazim aslinda

    0|1
    0|0
  • Çünkü biz hayranlık duyulmasi gereken insanlarız onlarda islerini biliyor tabi :-)

    1|1
    0|0
  • biz onlara daha özgürlükçüyüz, amerikan yabancı dizileri ise herkese göre:) kademe kademe yürüyor işler demekki..

    0|1
    0|0
  • türkiyede de çoğu kişi amerikalılara falan hayran onların dizilerine daha ilgili sanırım herkes kendinden bir üstündekine hayrann gibi birşey

    0|1
    0|0
  • Onlarin bizim kadar iyi dizileri yokki :))

    0|1
    0|0
  • türk dizisinde ne bulcam gereksiz herşey

    0|1
    0|0
  • onlar belirli kısıtlamalar altında yaşıyorlar bizdeki rahatlık ilgilerini çekiyo olabilir

    0|1
    0|0
  • anladıysam arap olayım lafı yüzünden
    anlamadığımız için hayranlar

    0|1
    0|0
  • bılemıycemm :) araplara sormak lazım

    0|1
    0|0
  • Genelde bayanlar hayran onlarda oyunculara...

    0|0
    0|0
  • Arap kadinlari kocasinin yasatamadiklarini tv de goruyor ondan etkileniyor mesala evli bir arap kadini duvar kagidi olarak telofonuna kivanc tatlitugun resmini koymustu kocasi kadini bosamis mesala

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Araplarla bizim gen frekansımız farklı. Kendi gen havuzundaki kalitesiz genlere karşılık bizim genlerimizde daha dirençli genler var. Kendi kalitesiz gen dizilimlerini bizim sağlam dizilimlerle değiştirmek istiyorlar.

    Bunun farkında değiller ama Türk tiplerinin onların göze hoş gelmesinin genetik boyutta açılımı bu.

    0|1
    0|0
  • Dizileri oyuncular yüzünden seviyolar zaten. Oyuncular da kıvaç tatlıtuğ, kenan imirzalioğlu yani hep yakışıklı jönler ilgi çekiyo bana kalırsa kadınlar üzerindeki sokak baskısıtv olarak daha az ve kadınlar tek yol olarak bunları izliyo. Bununlar birlikte bazı diziler de oraya yakın olması ya da orda bir bölümünün geçmesiyle bunu yakalıyo örnek kurtlar vadisi halepte bölüm çekti o sene kurtlar vadisinin eski bölümleri bile rekor reytingler aldı arap kanallarında :)

    1|2
    0|0
  • biz daha özgürlükçüyüz onlara göre.. merak etme o diziler nasıl türk toplumunu mahvetmeye meyilliyse ve bunda da başarılı olunmuşsa şimdi araplara sıra geldi.. zaten gizli kapaklı yapıyorlardır her türlü sapıklıklarını...

    0|2
    0|0
  • Görmemiş olduklarından kaynaklanıyor. Oralarda bayanlar kapalı. Erkeklerde pek karı kız işiyle uğraşmıyor. Oralardaki abazalarda göz ve cinsel zevklerini Türk dizilerinden karşılıyor. Tüm sebep bu. :)

    1|1
    0|0
    • Farklı ve realist bir bakış açısı :D

    • Bende kendi yorumumu tekrar okuyunca öyle olduğunu anladım. Gerçekçi olmak lazım. Fakat onlar gibi olmamak lazım. Dinimize bağlı birer birey olmalıyız.

  • Adamlar kökeni gbi arap az bişey bizde sarı marı bişey görüyo hatunları sonra bey yaza tatile turkeye gidek addjgdsgd

    0|1
    0|0
  • Türk dizilerini genellemeye koyarsak % 80 oranında ana konusu ahlak bozucu olduğu icin aldatma, faili meçhul cinayet, imkansız aşk, ensest ilişkiler vs. araplarda da özenti yoğun olduğundan izliyor olabilirler.

    0|1
    0|0
    • Harbi doğru aslında genelde hep bu konular üzerinde yoğunlaşıyoruz nden acaba

    • Hepsini Göster
    • Namus etekte değil niyettedir derler. Aynı şekilde Din'de insanin giyiminde değil kalbindedir. Herkes kendi bacagindan asılır. Hz. Ali efendimizin bir sözü var ; "insan inandığı gibi yaşamazsa, yaşadığı gibi inanmaya başlar. Simdikiler modern yasamlarina göre inanıyor. Allah sapitmasin. Hayırlı cumalar.

  • heveslendikleri gibi yaşıyoruz.
    orda kısıtlama çok

    1|1
    0|0
  • kültürlerimizdeki benzerlikten olmalı. mesela ben yabancı dizilerden hiç zevk almıyorum

    0|1
    0|0
  • Demekki saçmalıktan hoşlanıyorlar :)

    0|1
    0|0
  • çünkü araplar tüm türklere hayran :))

    0|1
    0|0
  • İçten içe bizim gibi olmak istiyorlar da ondan...

    0|0
    0|0
  • Bizde onlar gibi arabesk olduğumuz için. Benzer duyguları paylaşıyoruz.

    0|1
    1|0
  • Salaklar

    0|1
    0|0
  • ne kadar arap varsa !!!

    0|0
    0|0
  • Ruslarda var aynı durum, bu durum işimize yarıyor gerçi

    0|1
    0|0
  • Türk dizileri balkanlardan ortadoğuya geniş bir kesime hitap etmeye başladı. Osmanlı coğraryası sonuçta. Binlerce yıllık kader birliği yaptık.

    0|1
    0|1
    • hay senin osmanlına

    • Adam kötü bir şey demedi tarihi bir gerçekliği ortaya koydu. İyi ya da kötü yorumlaması sana ait ancak bir zamanlar o toprakların Osmanlı İmp. dahil olduğu tarihi bir gerçek. Osmanlının çok kötü olduğunu düşünüyorsan da. eğer bu gerçekle baş edemiyorsan Amerika dendiğin de de o toprakların gerçekte kime ait olduğunu hatırlara.

    • ben o tarihi tanımıyorun

Yükleniyor...