Tatilde zaman geçirmek için yabancı dizi veya film?

Evet izlenebilecek yabancı güzel gençlik dizisi önerebilir misiniz?Film olarakta romantik komedi veya korku olabilir.Şimdiden teşekkürler.


0|0
8|11

En İyi Erkek Görüşü

  • The Dexter

    American Horror Story

    How I Met Your Mother

    The Big Bang Theory

    Family Guy

    The Walking Dead

    Supernatural

    Spartacus

    Bunlar hep izlenilesi diziler.

    Film olarak;

    Hugo, V for Vendetta, Bir Otostopçunun Galaksi Rehberi, zaman yolcusunun karısı, the secret in their eyes, .. gibi :D

    0|0
    0|0
    • the secret in their eyes izledim :D.Dizilerden de bi kaçını izlediğim oldu yakın zamanda dextera başladım ama çok sezon olmuş yaa :D.Neyse çok teşekkürler deneyeceğiim :)))

    • gözlerindeki sır çok iyi film, dexter da sağlamdır, bence devam ettir :)

    • Peki bakalım dexter devam o zaman :)

Erkekler Ne Diyor 10

  • ALCATRAZ bi bak derim konus gayet iyi bi vikipediye tıklat :) BREAKİNG BAD var bak 5. sezon yeni başladı bi kimya öğretmeninin uyuşturcu çetesi kuruşunu anlatıyr tek kelime ile mükemmel bi dizi :) komedi de the big bang theory tek gecerim 5 sezon biti ben 1 den bidaha başladım ve hala espirilere gülmekten kopuyrum dıyebılırım :D

    0|0
    0|0
  • Arayicinin efsanesi diye bi yabanci dizi var ben 3 bolumune baktmda idare ediyo yada house diye

    Bi dizi var onu cok begenmistim

    0|0
    0|0
  • fringe

    0|0
    0|0
  • e2 de Merlin

    0|0
    0|0
  • internetten izliceksen bi ara the oc vardı fazla izlememiştim ama izlediğim yere kadar bayagı iyiydi 5 yıl veya daha fazla chuck izledim bu dizi süperdi işte ama sezon finali acayip kötüydü ama pişmanmıyım hayır chuck izle

    0|0
    0|0
    • Aa the ocyi hatırlıyorum ben yaa :)))

    • Hepsini Göster
    • o zaman kankamıyız ? :D tamam sana iyi seyirler

    • Tamam kankayız :D.Teşekkürleer :)

  • Dizi olarak how i met your mother,spartacus. Romantk komedi 50 first dates oneririm..

    0|0
    0|0
    • 50 first dates izledim gerçekten çok güzeldi :)).Teşekkürler

  • lost candır izlemediysen izle büyük eksiklik :)

    0|0
    0|0
  • leyla ile mecnun izlemediysen izle. yabancı dizilere 10 basar

    0|0
    0|0
    • Türk dizileri çok uzun olduğu için izlemeyi sevmiyorum.Ama Leyla ile Mecnunun bir kaç bölümünü izledim biliyorum :)

  • kitap okusana kafan çalıışır

    0|0
    0|0
    • Tamam kitap söyle o zaman bakalım

    • Hepsini Göster
    • Bende kitap okumayı severim fakat sarması lazım kitabın beni her yönüyle.O yüzden araştırmam lazım yorum için teşekkürler:)

  • how I met your mother

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • the secret circle,teenwolf,supernatural,the big bang theory...bunlar dizi.

    cennet gibi,kesinlikle belki,50 ilk öpücük...bunlar da film.

    0|0
    0|0
    • 50 ilk öpücük izledim gerçekten çok güzeldi böyle konusu değişik bildiğin başka filmler var mı ?Dizileri de deneyeceğim teşekkürler :))

  • ben behzat ç.'ye başladım valla

    0|0
    0|0
    • Türk dizileri çok uzun sürüyor yaa.Bende sıkılmasam Suskunları izleyeceğim asma 2saat ya :/

    • Hepsini Göster
    • game of thronesa başla o zaman sen :;))

      merlin de güzel bak

    • Evet merlini de biliyorum çoğunu izleyip nedensiz olarak bıraktım yaa :))

  • Lost super onu ızle :)

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle fringe. Polisiye bilimkurgu felan seviyorsan çok doyurucu bir dizi. Bir sürü bu tarz dizi izledim ama favorim fringe.komik istiyorsan da himym izleyebilirsin :)

    0|0
    0|0
  • how ı met your mother , the vampire diaries , the secret circle bakabilirsin bunlara :)

    0|0
    0|0
  • the vampire diaries,true blood,the walking dead,game of thrones,shameless,mike and molly,the big bang theory,glee,teen wolf,the secret circle daha var ama artık sırayla izlersin

    0|0
    0|0
  • Gossip girl zaten son 11bolumu kaldi:( bir gunse 10 bolum izleigim oluyor googledan gossip girl 1.sezon 1.bolum yaz

    0|0
    0|0
    • Biliyorum izliyordum önceden ama çok sezon oldu yaa :).Tamamen bitiyormuymuş?

    • Hepsini Göster
    • Çok uzadı çünkü yaa artık beende sinir olup bırakmıştım herkes birbiriylee :)).Chuckı da izlicem tamam :D

    • git kitap oku dostum :DD

  • lost in austen

    0|0
    0|0
Yükleniyor...