Cem Yılmaz fazla belaltı espri yapmıyor mu?

Cem Yılmaz'ın son stand-up gösterisini izledim. Erkeklerin cinsel organı hakkında fazla yer vermiş gösterisine.

Mesela, ''Hayata karşı sonunda dek dik durdu'' diyerek yaşlı bir adamın ereksiyon halinde ölmesinden bahsediyor. Böyle iğrenç esprilere millet kahkahalarla gülüyor.


0|0
1|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu Onun Sucu Değil Bu espirilere Gulen Insanların Sucu.
    Edepsizlik Normallestı Cunku

    1|1
    0|1

Erkekler Ne Diyor 12

  • bence herkes izlemesin bu adamı hele anlamayanlar hiç izlemesin. silah mı dayıyor adam kafana izleme kardeşim

    0|1
    0|1
  • zaten bende onu anlamıyorum fazlası yok bu işin kızlar cem yılmaza recep ivediğe gülerler belaltı esprilerine
    aynısını ben yapsam terbiyesiz kaba olurum

    0|1
    0|0
  • Her zaman böyleki :D

    0|2
    0|0
  • Klasik pazarlama anlayışı. Adam zeka olarak emin ol çok zeki birisi ama müşteri ne talep ediyorsa onu arz ediyor.
    Mesela Şahan ise film konusunda ondan daha zeki. Bir halta yaramayan Recep İvedik serisi Türkiye' de en çok sinemada izlenen film. Adam işini yapmış ve paraları toplamış çokta umrundadır filmin ne kadar saçma olduğu. (saçma olsaydı bu kadar kişi izlemezdi diye savunabilir en azından kendini)

    0|1
    0|0
  • Ben beğenmiyorum

    0|1
    0|0
  • Milleten sanane arkadaşım isteyen istediğini izler sen izlemıyorsan izleme zorla gel izle demiyorlar. cem Yılmaz'dan anladın tek şey bel altı olmuş

    0|0
    0|0
  • Sen sanıyo musun ki yabancı komedyenler çok edebi espriler yapıyo?

    0|1
    0|1
  • Toplum olatak kufrederek seven bir milletiz sakalasmalarimiz filan hep argo kufurlu cem yilmaz da isini ordan goruyor

    0|0
    0|0
  • İğrenç espri mi sizin espri anlaysnz orana koma burama ko mu?

    0|0
    0|1
    • Koymalı espriler sizin espri anlayışınız. Cem Yılmaz size s*kmalı esprileri veriyor zaten anırarak gülüyorsunuz

    • Mizah anlaysni tartsmcam sen recep ivedik izle

  • 2 saatlik gösteriden senin aklında o kalmışsa cem yılmazın sucu ne

    0|1
    0|1
    • 2 saatlik gösterinin 20 dakikası bu konu hakkındaydı zaten.
      Ayrıca rahatsız olduğum için aklımda o kaldı

    • izlemezsin seni rahatsız ettiyse sorun değilki :)

  • cem yılmaz türkiyenin tartışmasız en iyi stand up cısıdır. nokta

    0|0
    0|0
  • Cem yılmaz. Türünün son örneği. Sahip çıkmak gerek

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 1

  • Bel altı değil , diz üstü

    1|1
    0|1
Yükleniyor...