Klipte adam neden kaçıyor?

Maroon 5'ın payphone klibini izleyen var mı? Adam neden polislerden kaçıyor anlamış değilim yani suçu ne insanmı öldürmùs kaçarken? Yoksa hırsızlara mı yatdm etmiş ? Aklım takıldı belki önemsiz bi detay ama açma geliyo yoksa


0|0
2|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Kaçması saçma. Maksat heyecanlı bir klip olsun herhalde. Hoşlandığı kadını kurtarmaya çalışıyor diyeceğim ama onu da yolda bırakıyor. Ben de anlamadım yani.

    Maroon 5 demişken One More Night klbini severim. link

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

Kızlar Ne Diyor 2

  • Aynen o kısmı ben de anlamamıştım. Anlayan biri çıkar da ben de öğrenirim umarım. Yani orada dışarı çıkmaya çalışıyorlar, neden çıktıktan sonra polisten yardım beklemek yerine kaçıyorlar? :D

    0|0
    0|0
  • O adamlar polis mi ki? Eğer onlar polis ise neden herkes yerde?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...