Sizce tatil için nereyi tercih etmeliyim?

merhaba. Sizce tatil için nereyi tercih etmeliyim? Gittiğiniz memnun kaldığınız, beğendiğiniz yerler?

Lütfen bi fikir verinnn..


0|0
4|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Ekonomin iyiyse ;

    Alanya-Datça-Çeşme-Fethiye-Ayvalık-Marmaris veya Gümüldür.

    Yok orta halliyse;

    Kaş( kötünün iyisidir )-Dalyan-Sarıgerme-Didim-Kuşadası-Özdere ( Gümüldürle yakındır ) idealdir ;)

    Yok ekonomin kötüyse zaten tatile çıkamazsın tabi :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Sakin bir yer istersen bodrumu geç.Şu an bile köprü trafiği gibi kalabalık yollar,gece yürüyemiyorsun caddede.

    0|0
    0|0
  • kadrinın götürdüğü yere git..

    0|0
    1|0
  • Balkon

    0|0
    1|0
  • alanya yada fethiye :)

    1|0
    0|0
  • yurt dışı düşünmüyosan antalya civarlarına git derim bodrum çeşme çok kalabalık oluyo mesela belek mükemmel bi seçim olabilir

    0|0
    0|0
  • Yurtiçi İzmir-Çeşme ve kuşadası güzeldir.

    Yurtdışı İtalya'da Roma ve Floransa, İspanya'da lloret de mar, ibiza, barcelona güzeldir, Madrid idare eder. Ve imkanın varsa phuket adalarını tavsiye ederim.

    0|0
    0|0
  • öncelikle doğa ile aran nasıl ?

    0|0
    0|0
    • severm tbi ki km sevmez ki i doğayı tmz havayı falan.

    • düşüncen için çok teşşekür edrim doğayı sevenlerin varlıgını bilmek çok gzel bi duygu.tavsiye edeceğim yer artvin maçhael.ağaclıkların arasında ilerliyorsunuz irtifanın yüksekliği kanınızı rahatlatıyor ve bulutların üzerinde oluyorsunuz bir an güzel bi dağ evide var ahşaptan şömineli bi yer. fikriimi soracak olursanız çadırda kalın güneşin doğuşu ve batışını kesinlikle izleyiniz... :D

  • gece hayatı istiyosan bodruma gitceksin , catamaranı görmeden ölmemen gerekiyo

    0|0
    0|0
  • crystal hoteller zinciri gayet güzel..ben bodrum ve kemerdekine gittim.

    0|0
    0|0
  • hangi bölgeyi düşünüyorsun?

    0|0
    0|0
    • aslında ayvalığı düşünüyodum ama gitmiştim daha önce şimdi istemiyorum pek. kararsız kaldım işte

    • ayvalığı denediysen akçay ı da dene..çok güzel bir yer.sakindir insanları candan dır.

  • alanya süper..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • antalya-çıralı çok güzel :) denizi harika,zaten çok kalabalık bir yerde değil.tam kafa dinlemek için :)

    1|0
    0|0
  • Bodrumu falan boşver kalabalık yerlerde huzur olmaz . Huzur istiyorsan ya yalovaya yada alanyaya git :)

    0|0
    0|0
    • bende pek kalabalık olmasını istemiyorum. şöyle küçük sakin biyer olsun istiyorum. teşekkürler

  • Ben antalya manavgatı öneririm ne kalabalık ne boş hem sideye yakın ve sahili çok güzel :)

    0|0
    0|0
  • alanyadan şaşmam (=

    0|0
    0|0
Yükleniyor...