Elektro gitar çalan arkadaşlar bakar mısınız?

Arkadaşlar gitar çalabiliyorum ama elektro gitar çalmak istiyorum. Alıp kursa gitmeden evde kendim çalışarak geliştirebilir miyim kendimi yoksa kurs şart mı yardımcı olur musunuz?


0|0
0|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Selim ışık diye bir adam var onun videolarını izle eğer yardım istersen bende yardımcı olmaya çalışırım 8 yıldır caliyorum

    1|0
    0|0
    • Ya aslında hangi marka almalıyım amfiyi gitarı falan onu da bilmiyorum klasik çalıyorum ama hiç bilmiyorum elektro hakkında şeyleri. Önerebileceğin bir marka var mı?

    • Hepsini Göster
    • Mesaj atıyım mı ben sana olur mu?

    • Bekliyorum

Erkekler Ne Diyor 3

  • Youtubeda çok faydalı kanallar var. Onun dışında İstanbul kadıköye yakınsan gitar-amfi seçimi ve ders konusunda ben de yardımcı olabilirim.

    1|0
    0|0
  • Kendin çalabilirsin ya ama amfi al bir tane bende elektro alıcam meraklıyım aynen deniycem

    1|0
    0|0
    • Aynen alırsam amfi de alıcam ama o solo parçaları kurs yardımı olmadan çalabilir miyim emin değilim.

    • Hepsini Göster
    • benim amfi eski ama normal gitar ile kullanıyorum ben elektro için marka ve amfi bilmiyorum

    • Peki teşekkürler

  • Bol bol video izle ve de kulağını geliştir gerisi gelicektir. Ben öyle yaptım.

    1|0
    0|0
    • Sürekli dinliyorum zaten ama bazıları da mutlaka kursa gitmelisin temel şeyler için dedi karar veremedim.

    • Orasını sen bilirsin yani kursta ne ogretiyorlar bilmiyorum cidden

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...