O Ses Türkiye seçmelerine gideyim mi?

arkadaşlar yarın seçmelere çağırdılar sizce gitmeli miyim? yoksa okulu aksatmamak için vaz mı geçeyim?

Güncellemeler:
arkadaşlar ön eleme gibi bişey bu tvye çıkmak falan değil :)

0|0
2|17

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 16

  • git kankaa
    diyor @neolsun55

    1|0
    0|0
  • Şansını dene bence :)

    1|0
    0|0
  • Eğitim aldın mı ki?

    1|0
    0|0
  • 20 senelik eğitim hayatından bir gün çalsan pekte sakıncası olmaz

    1|0
    0|0
    • dersten sonra gidebilirim ama seçilenlere asıl elemeye gidenlere bakarak ön elemeyi geçeceğimi düşünüyorum sonrası eğitimimi aksatmak olur.

    • Sadece bir bahane öz güvensizliğin yüzünden bahane üretiyorsun

    • gitmeyi istiyorum ki başvuru yaptım. sadece okul için dikey geçiş yaptığımdan aşırı yoğun 2 yıl yerine 3 yıl okumam gerekiyor ki daha da uzamasın diye yazın bile ders alıcam bu bahane değil. okulum önceliğim olabilir eğer geri kalacaksam

  • git ben oy atarım

    1|0
    0|0
  • sesine güveniyorsan git

    1|0
    0|0
  • Beraber ckalm

    1|0
    0|0
  • gitcende napcan bir dünya gereksiz var zaten

    0|0
    0|0
  • git gı kim tutaa senı D:

    1|0
    0|0
  • bana sorarsan eğitimini ihmal etme sanatcılığa merakın varsa konservatuvar bölümünü seçebilirsin orada şaklabanlıktan başka bişey yok

    0|0
    0|0
    • zaten ünvdeyim. konservatuara hazırlanmam çok zor bu saatten sonra eğitimimi aksatacak olursa devam ettirmem ama yarın için sanırım sorun olmaz dersimden sonra gidicem zaten :)

  • Seçmelere çağırıldıysan sesin güzel demekki :) Zaten yarışmaydı televizyondu okulda tolerans gösterirler katılırsan :)

    0|0
    0|0
    • ama okulum zaten uzayacak araştırmalar vs derken okulda çok yoğun 2 sınıftan ders alıyorum

  • At bi' sesini de sana arkamı dönersem gidersin..

    0|0
    0|0
  • Git ne olacak 1 gün hocalarda seni izler birde adını burdan paylaş seni bizde izleyelim :D

    0|0
    0|0
  • Sesini merak ettim

    0|0
    0|0
  • Git belki meshyr olursunda bizi kazimazsin artik

    0|0
    0|0
  • bir kayıt gönderde dinleyelim sesini :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • git :D

    1|0
    0|0
  • Git, biz ks ailesi olarak seni finale taşıyacağından emin olabilirsin asdfg

    1|0
    0|0
Yükleniyor...