Labirent: Ölümcül Kaçış vizyonda, izlediniz mi?

Hayranı olduğum oyuncu Dylan O'Brien bir sinema filminde rol alacağını duyduğum andan beri bu filmin vizyona girmesini bekledim. Vizyona ilk girdi gibi vakit kaybetmeden izlemeye gittim. Ben filmi çok beğendim aksiyon ve gerilim vardı ama arkadaşlarım beğenmediklerini söylediler konusu güzel değil falan filan dediler.
Bu filmi izleyenler ne düşünüyor çok merak ediyorum?


0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 3

  • bende geçtiğimiz cuma günü gittim bu film bence sadece başlangıç film sonunda zaten kadın kendini vuruyo gibi gösteriyo ama ölmüyo bu filmin devamı gelicek

    1|0
    0|0
  • film fena değil 10/7

    1|0
    0|0
  • Internette var mi acilmiyor

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bende bu gece gittim ve cok sevdim. Aynen bende begeniyorum teen wolftan. Bilim kurgu fantastik her zaman daha guzel gelmistir bana zaten :)

    1|0
    0|0
    • teen wolft süper bir dizi 5 sezon için baya bekleyeceğiz :(

  • Dylaaan:d

    1|0
    0|0
Yükleniyor...