Sevilen müzik türü karakterimizi yansıtır mı sizce?

Tartışılan bir konu bir açıklık getirelim buna

  • Evet
    A seç
  • Hayır
    B seç
  • Ben her tür seviyorum ne yani şizofren miyim?
    C seç
  • Duygularım çok değişken ya bilemicem
    D seç
  • Bunların hepsi bilinç altının bir oyunu
    E seç
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim
Güncellemeler:
diğer seçeneği koymayı unuttum açıklama eklersiniz artık siz :)
EİC lik cevap çıkmadı hala :)

0|0
1621

En İyi Erkek Görüşü

  • Alakası yok..

    Ama tanıdığım metal dinleyen, saçı uzun tiplerin hepsi çok iyi insanlardı.. Tesadüftür muhtemelen.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 16

  • Bence evet. Yani kendi açımdan evet , herkes aynı mı onu bilemiyorum. Mutsuz olduğumda hep ağlayacağım türküler dinler içimi dökerim , mutlu olduğumda da hareketli dinlerim :)

    0|0
    0|0
  • Karakter değil ama ruhla bağlantılıdır.

    0|0
    0|0
  • cevap verdik de puan geldi mi ki? cevap verdik de puan geldi mi ki? cevap verdik de puan geldi mi ki?

    0|0
    0|0
  • A diyen 100. kişi oldum :P

    0|0
    0|0
  • Evet yansıtır.

    0|1
    0|0
    • aynen :D işte bu yüzden yabancı şarkı dinlemiyorum bikaç senedir, eskiden de türkçe dinlemezdim :D yalnız türkçeden kastım serdar ortaç ismail yk gibi çapulcular değil duman, ahmet şafak, zülfü livaneli, onur akın, mustafa yıldızdoğan vb dinlerken birşeyler öğrenebileceğim insanlar :D

  • karaktrden çok o anki ruh halimizi anlatır bence

    1|1
    0|0
  • yok yansitmaz Bence Ruh halime Göre, sevmedigim Halde neseliysem Ankara Havasi Bile Dinleyebilirim:)

    0|0
    0|0
    • yetiştirilme tarzına bağlı olarak ve çevreye bağlı olarak belli olmaz mı? dinlersin ama diğerleri gibi keyif alamazsın çocukluğu boyunca pop mzüik dinlemiş birine metal müziği sevdirebilir misin sanmıyorum

    • HMM yetistirilme derken Dogru söyluyosun ne zaman kemence duysam omuzlar oynar kanda var sanirim:)

  • Ruh haline göre değişir bu işler...

    0|0
    0|0
  • c şıkkı

    0|0
    0|0
  • onu bilmem de arabesbk dinleyenlerin psikopatlığına bakarsak bu düşünülebiir bir ihtimal olur

    0|0
    0|0
  • yansıtır

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
  • D. diyorum

    0|0
    0|0
  • Bence yansıtır

    0|0
    0|0
  • Duygularım çok değişken ya bilemicem

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • her tur muzıgı dınlerım, ruh halıme gore hareketlı olur slow olur arabesk olur angara havası olur.. bunlardan bırıne sureklı saplanıp kalmak kotu bence her seyın bır yerı ve zamanı vardır dıye dusunurum sadece, bu tez dogru olsa ben su sarkıyı bu aralar cok sevdıgım ıcın sapık falan olmalıyım:)

    https://www.youtube.com/watch?v=RWwce3C5Ubk

    2 46 dakı kız fena ama.. 2 46 dakı kıza ıyı baksın cılvelı kızla kasarlık arasındakı farkı ogrenmek ısteyenler:)

    1|0
    0|0
  • S-Sevilen müzik türü karakterimizi yansıtır mı sizce?
    C-Karakter değilde, ruh halini yansıtır insanın dinlediği müzikler...

    0|0
    0|0
  • arabeks türkü falan hariç her türlü müziği dinlerim :P Testerenin müziği çok güzel misal :)

    0|1
    0|0
  • ben müzik dinlemeyi sevmiyorum karaktersiz miyim yani

    0|1
    0|0
  • tabikide evet

    0|1
    0|0
  • Tabiki de yansitir

    0|1
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • http://www.youtube.com/watch?v=PwOjmVfvEqI

    Bunları dinlediğime göre ruh halimi ben de merak ediyorum.

    0|0
    0|0
  • Hayır. İyisi de kötüsü de aynı türü dinleyebilir.

    0|0
    0|0
  • Yansıtır

    0|0
    0|0
  • duygularım cok değişken :D

    0|0
    0|0
  • karakter değilde o anki duygularına göre şarkı dinlemek istersin dugulara göre değişiyor

    0|0
    0|0
  • Her zaman degil bence ama tarz olarah evet yansitir diyelim.

    0|0
    0|0
  • karakterimizi değil o anki ruh halimizi yansıtır

    0|0
    0|0
  • her zaman değil...

    0|0
    0|0
  • yansıtır.

    0|0
    0|0
  • yansıtmaz bence kulağıma ne hoş gelirse onu dinliyom sen buna göre benim karakterimi bilimessinki

    0|0
    0|0
  • Ruh halimizi yansıtır

    0|0
    0|0
    • ben bu kalıba uymuyorum efkarlıysam doom metal kızgınsam heavy/death metal umutsuzsam black/gothic metal azıcık duygusalsam melodik death metal dinliyorum :)

    • Neşeliyken cem. karaca, sinirliyken cem karaca, umutsuzken cem karaca..

  • ruh halimizi yansıtır

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle yansıtıyor.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...