Sizce buyuk mu :/?

18 yasindayim ve göğüslerim 85 beden sizce buyuk mu bana biraz oyle gibi geliyorda sanki dikkat cekiyor musum gibi :/

Güncellemeler:
Ay cevaplarda güncellenir mi bilmiyom ama baya oldu ha her neyse şuraya şunu yazmamın tek nedeni büyük olup olmadığı hakkındaki düşüncelerdi kendime büyük geldiği için her neyse ben burada göğüsümün ölçüsünü sorunca yollu oluyorum ama diğer sorulara hiç bakmıyorsunuz herhalde :SadSA:SA: her neyse bu beni ilgilendirmez başta bu soruyu açık soracaktım ama cesaret edememiştim yollu mollu derler diye :D açık sormaya karar verdim siteyen istediğini desin :)

0|0
45182

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 181

Kızlar Ne Diyor 45

  • Sıkıntı yok normaller. Omuzların ağrısının bitmediği günler her gömlek kavuşmadığında büyükler diyip anlarsın söversin zaten.

    0|1
    1|0
  • Benim 90 B canım bende 20 yasindayim cok degil yani takma hem erkekler buyuk goguslu kadin sever ;)))

    0|0
    1|1
    • Pekii tesekkrleer

    • sende biliyorsun @freegirl35

    • Ya buu insanları anlayamiorum ben artik hafif kilolu olsa çok sismansin zayifla diolar oysaki zayiflik hic II bsey dgl. 85 memeye Buyuk derler ne istiorsunuz siz kupkuru bir insan olarak yasamayimi.. Allah akil fikir versinn

  • Ya buu insanları anlayamiorum ben artik hafif kilolu olsa çok sismansin zayifla diolar oysaki zayiflik hic II bsey dgl. 85 memeye Buyuk derler ne istiorsunuz siz kupkuru bir insan olarak yasamayimi.. Allah akil fikir versinn

    0|2
    0|0
  • 80 iyi fazlasını bana ver, ihtiyacım var :)

    0|0
    1|0
  • abazaları çekmişsin bravo :D

    1|0
    0|2
  • Vay anasini cok guzel. Darisi bana:))))

    0|1
    1|0
  • Benımki de 80 takma kafana bnce gayet guzel. millet milyarlar döküyo bzm gbı gögüslere sahip olmak için:))

    0|1
    0|0
  • Canim kilo var mı kilo

    1|0
    0|0
  • he büyük tamam he he en seksi sensin

    1|0
    1|0
  • Valla sormanın amacını anlayamadım. Boyutu normal.

    1|0
    1|0
  • iyiki 185 değil :D

    0|0
    0|0
  • normal güzel bence

    0|0
    1|0
  • Yo normal ben 18 yaşında 90 takıyodum

    1|0
    0|0
  • A b c d e f? B ise ideal 😅

    0|0
    0|0
  • Naptın l*n sen oyle 😁😁😁😁😁

    0|1
    0|0
  • gayet güzel.

    0|0
    1|0
  • biraz buyuk 18 yaşındasın ve 85 beden yakında 90 gidebilir dikkat et derim

    0|0
    1|0
    • Ama seksenbesin ustleri. bos kaliyo koltuk altima dogru olan kisimlar boyle cikiyo gibi oldugu icin 85 aliyorum

    • Hepsini Göster
    • yakında hiç olmadık bedenlere uğrarsın kullanma boylede sonlenmez ama buyuk yapıyor kullananların /80 i pişmadır ben bile desteksiz olanlar var silikonlu dolgusuz ve toparlayıcı olan onlardan al ben ondan bahsediyorum slikonlu hem

    • Bi. bakayim da olmadi onlardan alirim sagolasin iyi geceleer :)

  • he buyuk he :)))))))

    2|0
    1|0
  • Yanlis anlama da boyle bir soruyu sorman ayip bence hic rahatsiz olmuyor musun ya rahat olmabu kadar derim sana bir arkadas tavsiyesi

    0|0
    1|0
  • Geceden beri meme muhabbeti bitmedimi yahu :DD:D:d

    2|0
    0|2
  • Kızlar Devam
    25
Yükleniyor...