Türkiye'deki en iyi rock grubu hangisi?

Rock sevenler buraya :)

Bana göre Manga acayp bayılırıımm. her bir şarkısınaa :D

  • Manga
    A seç
  • Gripin
    B seç
  • Duman
    C seç
  • Mor ve ötesi
    D seç
  • Gece Yolcuları
    E seç
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0
3852

En İyi Kız Görüşü

  • Gripinin bazı şarkıları harika ama dediğin gibi Manganın bütün şarkıları çok güzel

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 52

  • Manga ve rock... Biri beni vursun.

    http://www.youtube.com/watch?v=QaY9mm0OXOk

    4|2
    2|1
    • hayhay! arkdşn isteğini yerine getireliim arkadşlarrr

    • Hepsini Göster
    • seni neden sevdiğimi şimdi anladım. vereyim de bir sokum çiğköfte ye

    • @soran da ne kadar zayıfmış dimi bi sokum soksan yarısı boşa gider :(((88

  • manga gereksiz bir grup.gripin eh işte ancak canlı performansları tamamen alt yapıya dayalı.çalarken terleyeceksin kardeşim.konserinde resmen cd den dinliyor gibi hissettim kendimi ve hiç sevmedim.duman bence rock dalında en iyi söz yazan gruplardan biri.mor ve ötesi vokal ve gitaristini beğenirim.eski parçaları daha güzel.gece yolcuları eh işte.hali hazırda ortada yoklar.belki yeni albüm , belki dinlenme belkide dağıldılar.ve esasında bunların hiç biri.Türkiyenin en iyi rock grupları babalardan baz alırsak Kurtalan Expres - Şebnem Ferah ve ekibi - Ogün Sanlısoy ve Ekibi.biraz metale kayarsak Pentagram.şu anda bunların üstüne yok.

    0|0
    1|0
  • Ben daha çok popiler kültür tarzı şarkıları dinleyicisim rakçılar satanistik oluyor diyor ve buna tüm yürekimle inanıyorum... berdan mardini dinlemeyen popilerlikten yoksun ezik insanları kınamak ne kadar erdem sahibi bir insan ve sanata saygımın gösterişidir

    1|1
    0|1
    • Satanistik diyerek literatüre yeni bir kelime soktun reyiz... Artıyı bastım.

    • Hepsini Göster
    • Ona yaramaz çiğ köfte... Ziyan olmasın, çiğ köfte ve şalgam suyu ile turşu yarayanlar içindir. Hakkını vermek lazımdır.

    • Arkadaşlarla buluşup kedi kesme partileri yapıyoruz. Bizim mahalledeki kediler bitti. Alt mahalleye dadandık şimdi de. Ordakileri buraya transfer edip üreme işlemleri bitince büyükleri kesmeyi düşünüyoruz. Tiplerimizi görsen ağzın açık kalır. Simsiyah giyiniriz. Saçlarımız belimize kadar. Kızlar siyah oje sürerler. Gotik elbiseler giyerler hep. Kedileri kestikten sonra kanlarını üzerimize döküyoruz satanistik kızlar üzerimizden içiyorlar. Böyle işte.

  • Ben Manga dedim -_-

    1|0
    0|0
  • manga

    1|0
    0|0
  • Bunlardan hiçbiri en iyi grup olamaz. Kurban, Buz, Bulutsuzluk Özlemi, Kramp, Whiskey, Athena, Malt, Mavi Sakal, Redd ve adını unuttuğum birçok grup dururken. Saydıklarının arasında en mantıklısı Mor ve Ötesi. Gerçekten iyi müzik yapıyorlar. Şarkı sözleri çok iyi.

    0|1
    1|0
    • avutma kendini... her nyse saygı duyuyorum yinede :D

    • Ney. Güldürdün valla beni.Senin saydıkların bildiğin popüler kültürün parçası oldular.Müziklerini popülerliklerini korumak için yapıyorlar. Kurban da bir ara o hataya düştü ve geri dönüşleri süper oldu. Mavi Sakalın sololarını bu gruplardan birinde bulamazsın. Batu o soloları atar iyi gitaristtir ama şarkılarına gitmiyor. Krampın Lan Noldu isimli şarkısını bilir misin ya da yazmayı unuttuğum Grizunun Kan ve Para isimli şarkısındaki sözleri hiç okudun mu?Burak Gürpınar'ın davul tekniği kimde var?

  • 1|1
    0|0
  • Duman dedim...

    1|0
    0|0
  • üniversite yıllarımda ankarada pilli bebek çok dinledim. sahneleri çok iyi. kurban falan beğenirim..manga da çok iyi ama kolpa falan gibi gruplar da güzel..ama en iyi rock çının SARP olduğunu dşünüyorum...pop-rock karışımı hiç yapmadı çünki...çoğu gruplar pop rock karışımı yapıyo..

    0|0
    0|0
  • manga rock grubumu bilmiyorum ama iyidir yabancı sorsan Three days grace -alter bridge akar geçer derdim:)

    0|0
    0|0
  • Bu saydığın gruplar içerisinde rock yapan yok, rock'a benzeten müzik yapan gruplar bunlar.Manga dediğin şeyde Linkin Park ile büyümüş birkaç çocuktan oluşan topluluk.Eğer illa birini seç diyorsan Gripin yada Mor ve Ötesi.Şu yeni 18-24lükler neler dinliyor yahu...Bir zamanlar Pentagram vardı...İşte onlar Rock yaparlardı...

    0|0
    0|0
  • duman ya bayılıyorum o adama adam çok dogal be :)

    1|0
    0|0
  • Mangaya tam olarak rock grubu denemez .

    Solo kişilerdeyse şebnem ferah ve hayko cepkin vazgeçilmezimdir

    Bide umut kaya var tabi

    0|0
    0|0
  • haluk levent

    murat kekilli

    kıraç

    tarkan

    :/

    2|1
    0|1
  • grup vitamin onlardan daha iyi idi

    0|1
    1|0
  • aslında hepsını severım ama kucuk gruplar olarak ÇİLEKEŞ harıka bı grup , ben gece yolcuları dedım ama DUMAN akar :D

    0|0
    0|0
  • bi kere bu ankette türkiyenin en iyi rock grubunu soruyorsun ve şıklara bulutsuz özlemi, moğollar, üç hürel gibi gibi babaları koymuyorsun :S:s ilginç doğrusu..

    0|0
    0|0
  • Hepsini severek dinlerim ama duman'ın yeri bende apayrı

    0|0
    0|0
  • aslında bu ankete PENTAGRAM ın baş sırada girmesi lazım. yada mavi sakal.

    0|0
    1|0
  • Ne yazık ki Manga rock değil Nu metal tarzında müzik yapıyor. Yazdıklarının hiçbiri rock tarzında değil ki, Türkiye'de rock müzik denince herkes aynı şeyi düşündüğü için bu böyle.

    0|0
    0|0
    • Ne yazık ki Manga rock değilde ne demek, Rock'a yazık olurdu Rock yapsalardı.

    • Ne yazık ki, derken arkadaşımızın rock türü olarak bilmesine ne yazık dedim :)

  • Erkekler Devam
    32

Kızlar Ne Diyor 37

Yükleniyor...