Yürüyüş için film önerisi?

Arkadaşlar yürüyüş yaparken izlenecek film önerebilir misiniz nolur sıkıcı olmasın akıcı olsun

Güncellemeler:
yürüme bandında yürüyüş yapacağım karşımda kocaman televizyon var heralde
alt tarafı film önerisi istedik filmden çok her şeyi yazdınız maşallah

0|0
2|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Beyin. dll bulunamadı

    0|0
    0|0
    • ay ne gereksizsiniz cidden yürüme bandının icadından haberiniz yok heralde alt tarafı film istedik pes yani

    • Sen daha dünya da sabi sübyanken felan

Erkekler Ne Diyor 7

  • hey Allahm yarattın takıp et.)

    0|0
    0|0
    • ne gereksizsiniz ya adam gibi film önerisi istedik

    • Hepsini Göster
    • ne sinirlenicem ya sana yaptığın yoruma göre bende cevap verdim ben yaparım sporumu sen merak etme

    • tm görşürz

  • ama öyle bir sormuşsun ki..

    İnsanın aklına o geliyor..

    sihirbazlar çetesi

    0|0
    0|0
  • Yüzüklerin Efendisi - İki Kule

    0|0
    0|0
  • düğün dernek.

    0|0
    0|0
  • Yürüyüş ya önüne bak duseceksin şimdi birde flim diyor

    0|0
    0|0
  • ulan bende diyorum bu gacı nası önüne bakmadan ürüyor kıcına göz takmış dediydim çok maharetliymiş dediydim hayallerim alt üst ettin tembelin tekiymişin oysa

    0|0
    0|0
  • o nasıl bir şey ya :D

    0|0
    0|0
    • yürüme bandı vardır hani karşında televizyon olur :D

    • Hepsini Göster
    • tamam çok teşekkürler :)

    • önemli değil :D

Kızlar Ne Diyor 2

  • Yürüyüş yaparken film mi izlenirmiş o. o

    0|0
    0|0
    • yürüme bandında yürüyeceğim canım

  • Yuruyuş yaparken film mi izleniyormuş 😊

    0|0
    0|0
    • evet izlenir gayet televizyondan ilk kez mi duydun

Yükleniyor...