İnternette tanışmıştık 3 ay önce iyi anlaşıyor sayılırız ama farklı şehirlerde yaşıyoruz ve ben ona mektup yazdım yarın postaya vereceğim?

Sizce hakkımda ne düşünür? İçim çok tuhaf çunkü mektup değerli bir şey sonuçta...

Güncellemeler:
Yollamadim, mektup hala ders notlarimin arasinda duruyor.:(

0|0
6|7

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 7

  • Dumanla haberlesin bence

    0|0
    1|0
  • eskiden telefonmu vardı sevgililerime hep mektup yazardım bide mektubun bir kosesıne bir mani sıkıstırırdım ne güzel günlerdi

    0|0
    0|0
    • Ama sanalda tanıştık sonuçta..

    • aman cocuklar sanal cok dikkat edin sonucta gercekte kim oldugunu bilmiyorsunuz tanımıyorsunuz benim bir tanıdıgımın erkek bu kişi sanaldan sevgilisi vardı bulustular falan tam 6 ay reelden gorustuler tabı birlikte felanda oluyolarmıs bır sabah kalkıyoki bobregını almıslar ortada ne kadın kalmıs nede sağlıgı cok dıkkatlı olun

  • hoşuna gider

    0|0
    0|0
  • Mektup çok güzel bir şey. Kesin vermelisin:) keşke herkes bana mesaj yerine mektup yazsa:)

    0|0
    0|0
    • Mektuba parfümümü bile sıktım :))

    • Hepsini Göster
    • Ya benim xper seviyem yetmiyormuş acaba seni takip etsem bana mesaj atsan olur mu? Bir şeyler danışmak istiyorum.

    • Tabiki olur ne demek. Yardımım dokunacaksa ne mutlu bana..

  • Ben içiyorum
    Kafasını bu yaşıyor
    Hala anlam veremedim nerede yanlışlık var :D

    0|0
    0|0
    • Bilmem hem sanal hem de şu sıralar aramız pek yok :) Bir de mektuba parfümümden sıktım :)))

  • mektup yazacagına ıkı tane resım ataydın :D

    0|0
    0|0
    • Aman Facebook, Instagram var resimler için :))

  • ne mektup geliyor ne haber senden
    söylede bileyim bıktınmı benden
    her akşam güneşin battığı yerden...
    bunu benim gibi antika adamlar yapıyor sanıyordum mektup felan enteresan yahu
    çok romantik karşıdaki zonta olmadığı sürece harika

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Ben de senin gibiyim hatta 3 ayımız doldu. Ben de mektup yazayım dedim ona tabiki herkes mektubu görünce mutlu olur da benimkisi ablam görse valla ağzından düşmez dalga geçer dedi ben de göndermedim. :D

    0|0
    0|0
    • Onunla aramız pek yok şu sıralar mektubu görünce şok olacak yalnız yaşıyor ama o

    • O zaman sorun yoktur yani bence sevinir. ^^

  • O yapsa güzel olurdu ama erkek etkilenir mi bundan bilemedim

    0|0
    0|0
  • Değeceğini düşünmüyorsan gönderme. Söylediğin gibi, mektup değerli bir şey sonuçta.

    0|0
    0|0
    • O benim için değerli ve farklı biri ama işte insan geleceği kestiremiyor ki.. Zaten mektupta belirttim. Acemiyim mektup olayinda falan diye espirituel bir sekilde :)

    • Hepsini Göster
    • Insallah ya hatta dedim kim bilir belki bu mektubu bir gun beraber gulerek ellerimizde saraplarimizda okuyacagiz falan :D

    • Hayırlısı :)

  • Güzel bence
    Fazla romantik erkekler pek anlamaz ama değişir tabikide.

    0|0
    0|0
    • O anlar bence duygusal biri sayılır

  • Yaptığın güzel bir davranış ama karşındakide onu sevmeli

    0|0
    0|0
    • Bilmiyorum görünce şok olacak bence

Yükleniyor...