Akustik gitarda bareyi kolay basmak için ne yapmalıyım?

8 aydır gitar kursuna gidiyorum. Klasik gitar kullaniyordum; haftaya yurtdışından akustik gitarım gelecek, bareyi kolay basmak için ne yapmalıyım?


0|0
114

En İyi Erkek Görüşü

  • çalışmak çalışmak çalışmak. basa basa senin için doğru olan şekli bulcaksın. benim bareden ses almam 3 hafta sürmüştü mesela. o yüzden uzun da sürse yılmadan denemelisin.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 13

  • Ben de klasikle başladın sonra elektro-akustiğe geçtim. Akustik gitarda perde aralığı daha dar olduğu için, klasiğe göre çok daha rahat bare basarsın, merak etme. Klasikte basıyorsan hiç sorun yok yani ki 8 aydır gidiyorsan bayağı bayağı çalıyor olman lazım.

    0|0
    0|0
    • evet önüme gelen her şarkıyı çalabiliyorum zaten, ancak böyle bir problemim olunca arkadaşımın gitarından akustik deneme fırsatım oldu, çok çok daha basitti, olayın gitardan kaynaklandığını anlayınca değiştirmeye karar verdim, hayırlısı..

    • Zaten sesi de daha güzel akustiğin. Hem arpej yaparken de çok çekmen gerekmiyor telleri. Azıcık çeksen yetiyor. Her anlamda daha basit akustik çalmak.

  • Kardeşim ne şanslisiniz valla ya

    0|1
    0|1
    • ne açıdan :)

    • Hepsini Göster
    • dış görünüş basit insanları etkiler :)

    • Tebrik ederim mesaj gereken yere sayende gitmiştir. Ben kilolu olduğum için sevilmiyorum işte tek sorunum bu.. insan zaten temiz ise güzeldir. Insan zararsız ve saf ise güzeldir zaten.. müzisyenler içinde kötüler de var ama genellikle iyi olurlar.

  • Hic anlamamki :) hahah flüt calarim ama :D

    0|0
    0|0
  • 8 aydır kursa gidiyorsun daha bare basamıyorsun

    0|0
    0|0
    • Bare basıyorum, geçişlerim iyi değil. mesel ses düzgün çıkıyor normal bastığımda ancak şarkı içinde hızlı geçiş olunca basamıyorum

    • Hepsini Göster
    • gitara yeni başlamadım arkadaşım. bunların hepsini biliyorum. ayrıca pena kullanmamak benim tercihim.. yinede teşekkürler

    • yeni başlamıyorsun ama yeni başlayan kadar az şey biliyorsun ve soru sormuşsun... pena kullanmamak tercihmiş hahah güldüm... iyi günler

  • akustikte kolay basarsın zaten klavyesi ince

    0|0
    0|0
  • Bare basmak aşırı kolay. Ses düzgün çıkmasa bile denemeye devam et ama doğru bastığından emin ol ^^

    0|0
    0|0
    • öncelikle yorumun için teşekkür ederim,

      bare basmak normal olarak kolay benim için, ancak şarkı içinde geçişlerde sıkıntı yaşıyorum. ses düzgün çıkmıyor yani geçerken :(

    • Hepsini Göster
    • teşekkür ederim

    • Rica ederim /m/

  • Çalişşşşş bre bare basarsın muhakkak :D

    0|0
    0|0
  • Klasikte nasil basiyorsan akustiktede oyle basican

    0|0
    0|0
  • bende zor basıyorum bassam bile ses değişik geliyor.

    0|0
    0|0
    • ne kadar süredir çalıyorsun?

    • yaklaşık 2 ay kursa gittim caldıklarımı hep orda öğrendim kurstan sonra ara ara kafama estiği zaman çaldım yane çaldığımın üstüne bişeler katamadım hiç ama çaldıklarımıda iyi calarım yane:))

  • basa basa yapacan. elinde deriler falan soyulacak nihahaha :D

    ne marka hangi model aldın?

    0|0
    0|0
  • Hiç anlamıyorum sana kolay gelsin

    0|0
    0|0
  • yapacagına inan yeter

    0|0
    0|0
  • Akustik gitarlar daha rahat oluyor diye biliyorum

    0|0
    0|0
    • sap daha inceymiş, ben klasik kullanıyordum ama eski bir gitardı. ve gerçekten bare basmak işkence gibi oluyordu. hayırlısıyla gitar bir gelirse.. :D

    • ben denemiştim benim gitarım Valencia cg-160 sapı hiç rahat değil ama sesi çok güzel gitarın. Akustik gitarı aldığımda elime çok rahat geliyodu :)

Kızlar Ne Diyor 1

  • 1) Gitarınız belli standarlarda üretilmemiş olabilir, ya da ucuz gitar diye tabir ettiğimiz bir gitardır. Eğer bu konuda sizin de endişeleriniz varsa gitarı aldığınız yere götürüp bir başka gitarla değiştirmek, bunu yapamıyorsanız eğer, tamir ve bakım yapan bir enstrüman yapım ustasına göstermek olacaktır.. Bu durumlarda en genel sebepler sapın atmasıdır.. ya da perde yüksekliklerinde hatalar vardır..! tesviye gerekebilir.. şunu da unutmamak gerekir ki gitar kalitesi arttıkça, çalma kolaylığı da artar.
    2) Tabi sizin gitar çalma seviyenizle de alakalı olan birşey, kaliteli bir gitarla da aynı sorunu yaşıyorsanız o zaman sorun sabırsız olmanız Çünkü bare akorlarında temiz ses elde edebilmemiz için belli bir süre beklememiz gerekiyor... İyi bir sonuç almak için de yapmamız gereken çalışmak çalışmak çalışmak...

    0|0
    0|0
    • baktın olmuyor jumbo fret taktırın

    • Hepsini Göster
    • Crafter MD 42 Link atacaktım ancak hesabı az önce açtığım için Xper yetmedi, internetten bulabilirsiniz :)

    • hımm fena değil, güzel
      İbanez, Fender, Barcelona gibi markalarda harika yamaha da iyi tabi

Yükleniyor...