Amatör fotoğrafçılık için makine önerebilecek var mı?

Bakıyorum 500 liraya da 1000 liraya da 2bin 3bin liraya da makine var. Hem aldığım şeyin çok boş olmasını istemiyorum hem de kullanmayı bilmediğimden veya lazım olmayacağından kullanılmayacak bir sürü özelliğe boşa para vermek istemiyorum. Var mı öneriniz?

Güncellemeler:
önce kursa falan gidip ondan sonra mı makine alsam diyorum. çok kararsızım.
Canon 1100D aliyorum ikinci el. 2tane lens cantayla beraber 579 tl. Sahibinden sitesinden satin aldim elime ulasinca ilk fotomu paylasicam burdan :)

1|0
4|7

En İyi Erkek Görüşü

  • bende canon eos-m var tavsiye ederim 650 d ile özellikleri birebir aynı tek farkı vizörü yok ve lens uyumluluğu daha az ama aynasız olduğu için çok az yer kaplıyor. özellikle 22mm lensle kompakt gibi taşıma kolaylığı var. Fiyatı 700-800 civarı

    0|1
    0|0
    • lens falan bişey demişsin tam anlamadım ama fiyatı uygunmuş olabilir incelicem :D bilmemek kötü bişey

    • Hepsini Göster
    • sen bilen bir abiye benziyorsun :) kesinlikle dikkate alıcam. teşekkürler. peki üstüne 200lira daha koyup 1100D almak mı mantıklı yoksa eos m mi

    • yok aslında ben de amatörüm öğreniyoruz işte. bak buradan kıyasla kendin
      özellik kıyaslaması
      www.dpreview.com/.../side-by-side

      bu da imaj kalite kıyaslaması yalnız eos-m imaj listesinde yok o yüzden sensör boyutu ve kalitesi aynı olan 650d seçtim

      www.dpreview.com/.../studio-compare

Kızlar Ne Diyor 4

Erkekler Ne Diyor 6

  • Lenslerininde önemli olmasiyla beraber canon 600-650 d modellerini oneririm.

    0|1
    0|0
    • baktım da pahalıymış başkan ya 1500tl diyor

  • Canon 600d

    0|1
    0|0
  • Bende Canon Powershot SX50 var çok memnunum :) Vur kafasına al ekmeğini. d

    0|1
    0|0
    • Sakın lensli alma hacı lenslide kullandım ama amatör birisi kesinlikle yarı pro ya da pro fotoğraf makinesini eline bile almamalı soğuyor :)

    • ama şimdi ilerde tekrar lensli almak gerekmeyecek mi

    • Pro olmak için baya bir zaman gerek ama hem bu işte pro olmak için cüzzi miktarlar asla yetmicek onun için pro oldum diye hava atanlar fazla bişey bilmiyor sadece makine alıyorlar eline sen ilk önce yarı pro olmaya bak Powershot bu ihtiyacı giderebilcek bir makine :) Ayrıca lensli aldığında maddi sorunun olmaması lazım lensler 10 bin liraya kadar çıkıyor hatta daha fazla olanları bile var :) Yine senin düşüncen tabi :))

  • nikon d7100 pro olduğunda nikon d800

    0|1
    0|0
  • D200

    0|1
    0|0
    • inceliyorum netten. teşekkürler.

  • canon 600d - 650d

    0|1
    0|0
Yükleniyor...