Bağlama çalıyorum geliştirmek için?

selam aleykum arkadaşlar baglama çalalı4-5 ay oldu 10 parça kadar çalıyorum kısa sap baglamada çalıyorum acaba geliştirmek için ne yapmalı kulaktan çalamıyorum zayıf notalı çalıyorum bide bu tüm tellere vurarak çalma işinden bahsederseniz sevinirim


0|0
0|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben de bağlamaya heves ediyorum da acaba kursa giderek mi öğrendin?

    0|0
    0|0
    • hayır kardeşim kendi kendime öğrendim ama ilk başta bir tanae çalan notaları felan ogretti tabi

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • Aleyküm Selam öncelikle;Dostum kulaktan çalmak tecrübe isteyen birşey, sazın klavyesine hakim olman lazım yani klavyedeki notaları adın gibi bilmen lazım, şarkılar zaten belirli bir gama göredir, gamlarıda öğrenirsen kulaktan daha rahat çalabilirsin, bütün tellere vurarak çalmaya göğüse vurarak çalma diyorlar bağlama çalmadığım için ona bir şey diyemeyeceğim. ben gitarda bütün tellere vururken kullanmadığım telleri parmağımla susturuyorum.

    0|0
    0|0
    • teşekür ederim kardeşim ezgisini tutturunca ritmi oturuyor başka yerlerdende aynı parçayı çalıyorum ama yeni parça da bu olmuyo

Yükleniyor...