Sia- Chandelier?

Şarkı ve klibi hakkında ne düşünüyorsunuz, dinleyen var mı?

http://m.youtube.com/watch?v=2vjPBrBU-TM


0|0
12|13

En İyi Kız Görüşü

  • Klipteki kızdan ve hareketlerden korktum ama klibin anlamı şeymiş. Orası Sia'nın ruh haliymiş o oda. Onun bağımlılıkları varmış, alkol, uyuşturucu vs. aslında mutsuz ama uyuşturucu ona sahte mutluluk veriyor. Ölmek istiyor ama ölemiyor. Depresyonda. Uyuşturucu kullanınca depresyondan çıktım sanıyor ama çıkmıyor. Onun için bir kızgın bir mutlu. Klipteki kız Maddie Ziegler.

    2|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 13

  • İlk izlediğimde ablayı çıplak sandımdı güzel şarkı

    1|3
    0|0
  • Şimdi dinliyordum Spotify'den. Ses, müzik her şeyiyle çok iyi.

    1|0
    0|0
  • Bu kızın başı mı ağırıyo? Kendini Sağa Sola vuruyo :D :D

    1|0
    0|0
  • Fantastik bişey :)

    1|0
    0|0
  • küçük bir kızı se. x objesi olarak kullanmışlar.. bu yaştaki küçük kızların özgüveni bunlarla aşılanıyor. diyeceğim bu kadar.

    0|0
    1|0
  • Psikolojik şarkı bence çok beğeniyorum.

    1|0
    0|0
  • Güzel şarkı

    0|0
    0|0
  • Sia iyidir :)

    0|0
    0|0
  • cok severim

    0|0
    0|0
  • Sanatsal Dans Eşliğinde Harika Bir Şarkı :D

    0|0
    0|0
  • Guzel sarki.. sesi rihannaya benzemiomu

    0|0
    0|0
  • senin gibi harika olduğunu düşünüyorum

    0|0
    1|0
  • Harika yahu hele o one two thre dediği yere bayılıyorum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Bu kadın bir hastalığa yakalandı. Çok genç olduğu halde, çok yaşlı bir görüntüye sahip. Bu hastalık ancak milyonda bir kişide görülebilen çok nadir bir türmüş. Fakat elbette klipte belli olmuyor, bir nevi önüne perde çekip; kapatıyorlar. Ve ayrıca da ölümcül bir hastalıkmış, uzun-vadede kişiyi çökerten yapıya sahipmiş.

    Ne diyelim, şifa versin. Keza çünkü sesi gayet güzel.

    1|0
    0|0
  • çok iyi :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    1|0
    0|0
  • Kız yani dans eden ufaklık ultra itici ve korkutucu...
    Şarkı güzel de eskidi...

    0|0
    1|0
  • kardeşim kızın durduğu evden korkuyor asd

    0|0
    0|0
  • şarkı güzel de klip de sadece izlediğim kadar

    0|0
    0|0
  • o kız gibi dans edesim geliyor :D

    0|0
    0|0
  • Ilk kismi guzel ditdiririt party girl dont get hurt diyo ya orasi

    0|0
    0|0
  • Şarkı süper de, birisi klibi açıklayabilir mi?

    0|0
    0|0
  • Bizim buralarda boylelerine götünde kurt mu var derler..

    0|0
    1|0
  • Güzelmiş

    0|0
    0|0
  • Ne anlattığıni anlayamıyorum danslarinda ve şarki da harika

    0|0
    0|0
Yükleniyor...