Hayat felsefenizi anlatan söz hangisidir?

Beğendiğiniz, iste bu söz beni anlatıyor dediğiniz cümle hangisidir?

Güncellemeler:
Beni en iyi anlatansa
Yola beraber çıktıklarını, yolda bulduklarına değişme.
...

0|0
1224

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 24

  • her seçim bir vazgeçim.

    0|0
    0|0
  • Dövüşte usta olanlar öfkelenmez; kazanmakta usta olanlar ise korkmazlar. Dolayısıyla zeki insanlar dövüşmeden önce kazanır; cahil insanlar ise kazanmak için dövüşürler.

    Başlamak başarmanın yarısıdır.

    Geçmişten öğren, bugün için yaşa, yarın için umut et.

    0|0
    0|0
  • Hakuna matata

    1|0
    0|0
  • Şuana kadar beni anlatabilen bir cümle çıkmadı üzgünüm.

    1|0
    0|0
  • Biri söylemiş mi bilmiyorum da ben şu şekilde bakıyorum hayata.

    Geceler olmasaydı Güneş hiç bir zaman doğmazdı.

    0|0
    0|0
  • Ahhhhh neşesi yeter

    1|0
    0|0
  • Bize de "geçmiş olsun"
    Biz'li cümleler.
    artık sizli-bizli olacak

    1|0
    0|0
  • Bozuk olunca maya, ne ar tanır ne de haya!
    Bazı insanlar alçak gönüllüdür, bazıları ise alçak olmaya gönüllüdür.
    İnsanları tanımamda; onlara güvenilmeyeceğini onlardan bişey beklemeyeceğimi anlatan bu sözler gelir hep aklıma..

    0|0
    0|0
  • zeki düsman cahil dosttan iyidir

    0|0
    0|0
  • Herkes hakettiği gibi yaşar.

    0|0
    0|0
  • fakir hintliler gibi oteki dunyada kralsin booolum

    0|0
    0|0
  • buldugunu yeme umduğunu ara
    (kız)

    0|0
    0|0
  • sevip canım diyenleri
    sana gönül verenleri
    kadir kıymet bilenleri
    sevmesini bileceksinnnnnn

    0|0
    0|0
  • World is not wonderland and you are not alice

    0|0
    0|0
  • pişman olmadan yap

    0|0
    0|0
  • Saçlar sorunun önüne geçti dikkatim dağıldı... bir ünlünün de olabilir sizin de...

    0|0
    0|0
  • benim bildiğim bir tek şey var, oda hiç bişi bilmediğim. sokrates. hayatımı yönlendiren söz.

    0|0
    0|0
  • sıfır sıkıntı

    0|0
    0|0
  • acıma yetime , döner... falan filan

    0|0
    0|0
  • Hızlı yaşa çabuk öl

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 11

  • Üzülme der Mevlana ve devam eder; Bir yandan korku bir yandan ümidin varsa iki. kanatlı olursun. Tek kanatla uçulmaz zaten. Sopayla kilime vuranın gayesi kilimi dövmek değil, Kilimin tozunu almaktır. Allah sana sıkıntı vermekle tozunu, kirini alır. Niye kederlenirsin? Taş taşlıktan geçmedikçe parmaklara yüzük olamaz. Yüzük olmak dileyen taş, ezilmeyi yontulmayı göze almalıdır

    1|0
    0|0
  • ''ya şimdi, ya da hiç''

    1|0
    0|0
  • Beklentiler azaldıkça huzur çoğalıyor. Hayattan hiç bir beklentim yok.

    1|0
    0|0
  • Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir biz gideni değil giden bizi kaybetmiştir :D

    0|0
    0|0
  • İnsanlardan bir şey beklersen hayal kırıklığına uğrarsın.

    1|0
    0|0
  • hayat kısa dolu dolu yasa
    kaybettiğin zaman geri gelmez fırsatın varsa kaçırma
    toparlarsak anı yaşa... :)

    0|0
    0|0
  • Göre göre hata da yaptım pişmanlığım çoook
    Bile bile aldattım da aldandığım çooook.
    Durumlar böyle yabancı sende ki dertse al benden de aynııı...

    0|0
    0|0
  • "Gözümün gördüğü hiç birşeyden korkmam."

    0|0
    0|0
  • Kimseden bişi bekleme.

    0|0
    0|0
  • Arayanı ararım
    Soranı sorarım
    Seveni severim
    Unutanı unuturum :)

    0|0
    0|0
  • Giderek üzdün bizi zamann

    1|0
    0|0
Yükleniyor...