Nedir bu Türk kızı çirkin muhabbeti?

Türk kızlarına çirkin, kezban gibi sıfatlar takan erkekler son zamanlarda çok fazla arttı. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz kızlar? Bence çok acımasızca ve adice. Hem insanları tipiyle sınıflandırmak hemde kendi milletini kötülemek çok aptalca geliyor bana.


0|0
14|30

En İyi Erkek Görüşü

  • Bana kalırsa yüz bulamayan erkeklerin ortaya attığı bir şey. Iyi bir şey mi? Aksine iğrenç bir şey. Çirkin kadın yoktur. Yüz bulamayan erkek vardır. :)

    4|1
    0|2

Erkekler Ne Diyor 29

  • Valla çokta güzelleride var. Yerli malı Yurdun malı

    1|0
    0|0
  • Çünkü kendileri Colin Farrell gibi adam ya anasınısatıyım. Mısır bulmuşlar da püsküllüsünü arıyolar.

    2|0
    0|0
  • Banada saçmalıktan başka bir şey gelmiyor

    1|0
    0|0
  • çoluk çocuk işleri

    1|0
    0|0
  • Ben laf ettirmem azizim. Ettiren düşünsün ırkını

    1|0
    0|0
  • Çirkin değill... Ama maalesef aptallık had safhada. Bu yüzden kezban diyorlar. Olgun olanlar bunun farkında ve kabul ediyorlar.. Ama çoğu feminist bir refleksle düşünmeye bile gerek duymadan karşı saldırıya geçiyor.

    0|0
    0|0
  • Hayır öncelikle bu konu benim açımdan ikiye ayrılıyor yeni nesil türk kızı ve eski türk kızları. Eski kadınlar erkeğine her şekilde değer veriyordu. Onu mutlu etmeye çalışıyordu en önemlisi dürüsttü. Ama yeni nesil hep trib hep afra tafra 7/24 benimle ilgilen modları

    0|0
    0|0
    • Nesil değiştikçe ihtiyaçlarda değişir ayrıca ilgi her canlının ihtiyacıdır. Sadece eskiden kadınlarda baskı vardı elalem ne der korkusu vardı. Artık kadınlar daha özgür ve ihtiyaçlarını gidermek istiyolar. Zaten biriyle ilişki yaşamanın amacı ilgiden başka ne olabilir ki?

    • Hepsini Göster
    • Bunu genelleyemezsin. Şuana kadar ne birini kovaladım ne de kendimi kovalattım. Eğer etrafında böyle kızlar fazlaysa durup nerde olduğuna baksan iyi olur. Türk kızlarının çoğu saf ve temiz kalplidir

    • Çoğu değil çok az bir kısmı öyle

  • Güzel veya cirkininde değilim ama birçoğunda öyle bir hava varki biseye benzedikleri yok önceleri çirkin kizlari yoklardim niyeyse cirkinlerde hemen triblere girme filan sorunla ilgili olan kismi kozlar çirkin değil ama güle benzetirsek çok dikenleri var nedense

    0|0
    0|0
  • güzel bir kadın huzurlu bir kadındır, huzurlu bir kadın bir erkeğin en soylu eseridir.. geri kalan herşey master card:)

    1|0
    0|0
  • Bunlar hep benim yüzünden oldu

    1|0
    0|0
  • Her milletin güzeli de var çirkini de var. Türk kızları da çok güzel. Lakin bir çoğu aptal. 2 kelime laf edemiyorsun, burunları havada.

    0|0
    0|0
  • Asla öyle sıfatlar takmam, kezban ne demektir ya ulan bunu beyaz bile şovunda söylüyo, söylettiriyo. Türk kızlarına kurban olsunlar

    1|0
    0|0
  • Kezbanlar full çirkinlerden oluşmaz.

    0|0
    0|0
  • Bak şimdi kesinlikli insanları dış görünüşü ile yargılamaya karşıyım hatta türk kızlarını hep güzel bulmuşumdur ama bu yaz 5 yıldızlı otele gittim vede rus kızları tanıdım hepsi güzel arkadaşım öyle böle değiller. Bendede böle bir düşüce oluştu.

    0|1
    0|0
    • Abi ben ruslara çirkin demedim ki güzeller bencede

    • Hepsini Göster
    • Olabilir çok fazla rus görmedim ama ruslara çirkin diyemem tabii ki

    • İşte cevap bu fakat şöyle rus erkeklerinde alayı sportif bizim erkekler bakıyorum otelde mal mal ona buna yavşıyorlar hepsi göbekli falan ruslar güzel olabilir fakat namus kavramı yok varsın türk kızları çirkin olsun namuslu olsun. Hem türklerde öyle güzeller varki

  • Bu söylediklerim genellemedir herkese söylemiyorum Türk kızı aşırı kendini beğenmiş olduğu için bu tür sıfatlarla karşılaşıyor

    0|0
    0|0
    • Canım ona egoist deniyor neden bu sıfatı kullanmıyorsunuz?

  • çoğu çirkin ama cidden

    0|0
    0|0
    • Çirkin ya da değil. İnsanları dış görünüşe göre sınıflandırmak cahilliktir

  • Yok canım türk kızları candır gerisi heycandır. Bizim kızlar varken elin gavuru kim oluo

    0|0
    0|0
  • "Yabancı kızlar çok rahat orasını burasını açıyor o yüzden çok güzeller." Tek açıklaması bu yani.

    0|0
    0|0
    • E millet geceleri parti yaparken bizim halkımız aç uyuyordu. Amerikada kadınlar hayatını yaşarken bizimkiler cepheye mermi taşıyordu. Bunlar çok da eski zamanlar değil bırakın da arada kültür farkı da olsun

    • Buna cevabin çok yanlış.

    • Kendi görüşüm bu. Hepsini tabii ki de buraya sığdıramam bu kısaltılmış hali

  • Sorsana kensini brat pit mi:Dkedi uzanamadığı ete mundar dermiş boşver. Türk kızları candır ;)

    1|0
    0|0
  • her kıza demiyoruz

    kıllı ve küfürlülere diyoruz

    0|1
    0|0
  • Türk kizi candir can melektir onlar

    1|0
    0|0
  • Kedi uzanamadığı çipere mundar dermiş oluyo bu konu

    0|0
    0|0
  • avrupa ve balkanlarla karşılaştırıldığınızda o kadarda güzel değilsiniz

    0|0
    0|0
    • Canım sen kaç ülke gezdin de konuşuyosun ki

  • ben güzeline de Kazban diyom.. bu bir kişilik olmuşş kezbanlık :DD

    0|0
    0|0
  • çirkin değil de egosu yüksek. iki kelime konuşunca tavan yapıyolar.

    0|0
    0|0
  • Kızların çoğu güzel ama bir kısmı kendine bakmadığı doğru bence

    0|0
    0|0
    • Konu bakımsızlık değil ki konu edepsizce takılan sıfatlar

    • ben hiçbir kıza kezban demedim desem yalan bir kaç kıza dedim ama kendi arkadaş aramda ama daha sevgilim olmadığı için bimiyorum kızları :)

  • Valla onlarda dötü kalkik hareketler yapmasın kendilerini marley muro zannediyorlar :)

    0|0
    0|0
    • O tür insanlara egoist denir kezban değil ^^

    • Hepsini Göster
    • O sineklerin pozisyonunda olmak istemiyomusun araba gibi surerim seni at gibi kisilerin

    • Şimdi olsan yanımda sarsan belinden yatağa kadar kucagimda ayak parmaklarından yalayarak çıkarsam kilidunu tuzlu amcugunu dilimin ucuyla yalaya yalaya kalcana gecsem sen inlesen

  • Hanımlar birer yorum alabilir miyim hic yorum yok hala kizlardan
    www.kizlarsoruyor.com/.../q1754501-gencler-sikinti-buyuk-yaa-neyapcam-ben

    0|0
    0|0
  • Erkeklerin kezban hali öyle konuşanlar

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Kendileri bir boktan anlıyorlar yha boş boş konuşuyorlar.. Hele kendi tiplerine baksınlarda konuşsunlar.. İt gibi türk kızı alacaklar halbuki gerizekalılar..

    0|0
    0|0
  • Amannn bunları takarsan ömür geçmez be canım sen kendini biliyosun gerisi boş

    1|0
    0|0
  • Bencede yani insanın sinirini bozuyolar ama ne derlerse desinler Türk kızı olmak ayrıcalıktır. Türk olmaktan gurur duyuyorum.

    1|0
    0|0
  • :D bunu diyen erkeklere dikkatli bak, hepsi birer Brad Pitt zaten..

    2|0
    0|0
  • Kurban olun :D

    1|0
    0|0
  • kendi tipine bakmayan bir grup türk erkeğinin kız düşürme konusunda başarılı olamayınca attığı çamurdur :)

    0|0
    0|0
  • Neremiz çirkin affedersinde. Bir çok kız milletinden güzeliz. Türk kızları güzeldir narindir yüz hatlarımız bile exotik. Kendini ne kaptırıyorsun anlamadım ki...

    0|0
    0|0
  • Bunu diyenlerinde %80i kamil zaten bebeğim :) hayır yani dön bak kendine sen nesin kimi beğenmiyosun. Te allammmm Tepesini attırıyolar insanın

    0|0
    0|0
    • Tipini bilmem ama bunu diyenlerin hepsinin akıl yoksunu cahil yaratıklar olduğunu söyleyebilirim

    • Türk bir annenin doğurduğunu unutuyolar kendilerini. Ve kızının türk doğup onun genlerini alacağını

    • Zeka olmayınca bir şeyi anlatsanda anlamıyolar. O yüzden ben artık upraşmıyorum canım ya

  • Kendileri rusdan doğma.

    1|1
    0|0
  • Yazıyorlar yazıyorlar yüz bulamayınca direk kezban çok çirkindi zaten diye başlıyolar beğenmiyorsan yürü git lafını etme gereksiz insan toplulukları bence kimse kendini göremiyor

    0|0
    0|0
    • Ya aynen öyle. Uğraşılmaz bunlarla, acayip cahiller

    • Evet en iyisi boşvermek sanki hayatlarında sürekli manken gibi kızlar varmış gibi gülüp geçiyorum :D

    • En mantıklısı ya uğraşılmaz vallaha bıktım iki dakikada, hayattan soğuttular vallaha :D

  • Vermeyince öyle oluyor. . Ruslar veriyor çünkü

    0|0
    0|0
    • Hahahaha haklısın o da var :D

  • herkesin tarzı farklı güzelliği farklı kopyala yapıştır değil türk kızı her biri farklı.. ruslar birbirinin kopyası

    1|0
    0|0
  • Kezban ismini dalga unsuru olarak kullananlar ne kadar çok kalp kırdıkklarını bilsinler çünkü gerçek adı kezban olanlar var. Allah soracak bunu, şu an bişeye gücümüz yetmiyor bizim..

    1|1
    0|0
  • Türk kızlarını güzel bulmayın tamam ama asla küçümsemeyin

    1|0
    0|0
Yükleniyor...