"Şu filmi kesinlikle izlemelisin" dediğiniz film var mı ?

"Şu filmi kesinlikle izlemelisin,izlemezsen çok şey kaybedersin !" dediğiniz filmlerden öneri alabilir miyim ?


0|0
3|22

En İyi Erkek Görüşü

  • - V for Vendetta

    - Esaretin Bedeli

    - Monte Kristo Kontu

    - Hayat Güzeldir

    - Akıl Oyunları

    - Bourne

    - Casablanca

    - Koku: Bir Katilin Hikayesi

    - Agora

    - Cennet Gibi

    - Remember Me

    - Başlangıç

    - Alien

    - Arabistanlı Lawrence

    - Case 39

    - Anestezi

    - Apocalypto

    - Adalet Peşinde

    - Sherlock Holmes

    - Antitrust

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • Hür adam,Bediüzzaman Said Nursi'yi tavsiye edebilirim.

    1|0
    0|0
  • sherlock holmes

    aşkın 500 günü

    Yeni ailem

    avatar

    umudunu kaybetme (will smithin bütün filmleri )

    benjamin buttonun tuhaf hikayesi

    sevgini gücü

    matrix

    harry potter

    ölümcül deney

    karayip korsanları

    0|0
    0|0
    • Çoğunu izledim ama şu Aşkın 500 gününü kesin izlicem.

  • erkekler izlemeli. çılgın aptal aşk

    1|0
    0|0
  • august rush

    0|1
    0|0
  • Esaretin Bedeli => (şuan ımdb' de dünyanın en iyi 5 filminden bir tanesi) suç

    Yenilmezler => bilim-kurgu

    Karayıp Korsanları =>(tüm serisi) macera

    Yüzüklerin Efendisi => (tüm serisi) macera,savaş

    Kuzuların sessizliği => macera,suç,gerilim

    Truva =>savaş

    Constantine => macera

    Umudunu Kaybetme => (yaşanmış gerçek bir film) duygusal

    Kız kardeşimin hikayesi =>duygusal

    0|0
    0|0
    • Yenilmezler'de Örümcek adam Batman ve Superman olaydı eyiydi.

      Karayip Korsanları 5'i bekliyorum. :-)

      Yüzüklerin Efendisi tam 5 defa izledim izledim canım çıktı.

      Kuzuların Sessizliği,ah o yüz yiyen adam :)

      Diğerlerine bakıcam.

  • umut filmini izlemelisin kesinlikle ama buna kendini hazırlamalısın öncelikle tabi

    1|0
    0|0
  • requimfor a dreamve mr. nobody

    0|0
    0|0
  • His varmış, his yokmuş.

    0|0
    0|0
  • raging bull

    before sunrise

    before sunset

    forrest gump

    fight club

    butterfly effect

    godfather

    pulp fiction

    scarface

    lost highway

    mulholland drive

    scent of a woman

    amores perros

    0|0
    0|0
  • seven life kesinlikle izlenmeli

    0|0
    0|0
  • Yenilmezlerr izle mükenmenmel

    300spartalı

    0|0
    0|0
  • yenilmezler izle çok güzel

    0|0
    0|0
  • 50 first dates

    V for vendetta

    old boy

    0|0
    0|0
  • umudunu kaybetme, 3 idiots,

    0|0
    0|0
  • gabriel harika film.

    0|0
    0|0
  • "patatesin umarsızca kurduğu hayaller içinde bi çare şekilde kayboluşu" 2 CD

    0|0
    0|0
    • Patates mi ?

    • Hepsini Göster
    • Vay canına.

    • Uyu sen daha

  • fight clup

    0|0
    0|0
  • sevdiğin bi konu varmı önce onu söyle (aşk, komedi, aksiyon vs.)

    0|0
    0|0
  • Yağmur adam filmini mutlaka izle

    bir de Esaretin bedeli , ve

    6. his

    0|0
    0|0
  • back to the future serisi derim

    0|0
    0|0
  • agora

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • hostel seri :)

    0|0
    0|0
  • ''Ghajini''.. izlemezsen çok şey kaybedersin

    0|0
    0|0
    • Konusu ? :-)

    • Ya valla çok uzun ama izledikten sonra beğenmezsen gel şu bilgisayarı kafamda kır. Aşk, korku, komedi, dram herşey içinde. 1 hafta etkisinden kurtulamamıştım. Harika bi film.

  • Ong Bag ( Karete Filmi ) ama süper cok tutuldu ;)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...