Ajansa Gitmelimiyim? Gitmeliysem Hangisii? Cevap veren herkese +1?

Cast ajansına gitmeye karar verdim sizce de gitmelimiyim evetse hangisi?

Güncellemeler:
ortadaki ben oluyorum bu arada :D
imc ye gidecem gibi cevapların yanında imc hakkında da bişeyler yazın :D

0|0
12|22

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 11

Erkekler Ne Diyor 22

  • Git l*n cirkin karakterlerede ihtyac oluyor

    1|4
    1|0
  • Zor iş. Bir kere Çikolata reklam filmi için deneme çekimlerine gitmiştim. Orada kameranın arkasında duran kadın şöyle yapacaksın böyle yapacaksın diye anlatıyor. Amaç o ürünü lezzetli bir şekilde sunmak. Neyse bende kendimce dediklerini uygulamaya çalışıyorum. Kadın en son dediği şey şu oldu; Çikolatayı fazla sevmiyorsun sanırım. (çikolatayı çok severim.) Artık nasıl bir performans sergilemiş isem. :) Bende de reklam için böyle bir anı kaldı :)

    0|1
    0|0
    • ahahha harbi güldüm hah :D deneme çekimi olduğunu yerini felan nerden öğrendin.

    • Hepsini Göster
    • kazananı gördünmü peki ne yaptıda kazandı?

    • Yok görmüyorsun. Bir stüdyo düşün. Işık, kamera vs.. Oraya sana gönderilen mesajdaki saate, tarihe göre gidiyorsun. Çekime katılıp çıkıyorsun. Onlar daha sonra firma ile beraber gelen adaylardan seçerler. Seçilirsen de telefonla geri dönüş yapılır.

  • ajax a git gençsin kaparlar hemen

    0|2
    0|0
  • Tavsiye etmem. bizim bir arkadaş ajansa gitti işte artislik yapıyordu dizi teklifi gelicek falan diye geldide, suskunlar dizisi için çocuk oyuncu olucaktı rol icabı tecavüze uğrıycaktı son anda kurtardı g*tü:D

    0|1
    0|0
  • +1 ver

    1|3
    0|0
  • iştahlıysan git beni reklamda oynatmak istediler ben istemiyorum dedim çıkmadım çok zor değildir herhalde beni bile sokakta görüp çağırdıklarına göre :))

    0|1
    0|0
    • hem de nasıl iştahhlıyım :D sen neden istemedin ki?

    • Hepsini Göster
    • anladım. böyle reddeden çok duymuştum. Eyw cevap için

    • rica umarım istediğin gibi bir ortam bulur ve başarılı olursun.

  • git tabi bir cafe sahnesinde etrafta ki masalardan birinde oturursun belki şansına televizyonda da görürsün kendini

    0|2
    0|0
    • ilerisi gelmez mi :D

    • Hepsini Göster
    • sen bu gidişle babayı alırsın :D

    • niye ki? sadece tipini gördüğün birinin ne bilion olup olmayacağını.(konuşuş tarzımdan mı? ) :D

  • GO GO GO! :)

    0|1
    0|0
  • Ajansın içinde biri olarak çok rehabet görmezsin boşuna bence herhangi bir para saçma. Çünkü gerçekten çok yakışıklı, sempatik suratlı insan var ve seçmesi zor. Oku sen boşver :)

    0|1
    0|0
  • gitt kanka

    0|1
    0|0
  • kanka git ya. Herkes gitsin. Oğlum deneyin l*n şansınızı nolacak -.-

    0|1
    0|0
  • git git :D

    0|1
    0|0
  • vandayrekşıncı mısın l*n o ne tip öyle

    0|1
    0|0
  • +1 istiyorum

    1|1
    0|0
  • 100 lira istiyorlar foto cekim icin

    0|1
    0|0
  • ben gidiyorum amelelik bulaşma ;)

    0|1
    0|0
    • neden ki? çok mu zor iş veriyolr vs. mi?

    • Hepsini Göster
    • orasını bilmem ama yüz iyisen sakal gerek kalmıyo. ben 3 günde kesiorum hmn. yüzm kaslı duruyo sakalsız. üçgen yüz :)

    • yüz hatlarının belirginse gerk kalmaz sakala aşırı

  • Git, tipin değişik.

    0|1
    0|0
  • Ben Sana Bu kadar Acık Ve Net Söyliyim Beni Medcezir den Cagırdılar Söyle Oldu Taksimde Yürüyodum Arkadaslarla Kameralı Adamlar Geciyodu Sonra Biri Dediki Bana Medcezirde Oynamak İstermisin Maymun Olmaya Gerek Yok Diye Düsündüm Hayır Dedim Ama Adam Genede Kartını Verdi Fikrini Degistirirsen Ara Diye Arasammı La :D

    0|0
    0|0
    • kardeş açık ve net söleyim iyi kestin :D ne rolüydü

    • Hepsini Göster
    • miranın yeni sevigilisi olcan knk ara hemen :d

    • aradım bile :D

  • Sansin yok bence...

    0|0
    0|0
  • git bir reklamda oynatırlar gibi imcye git reklam için de

    0|0
    0|0
  • git bence de

    0|0
    0|0
  • Reklam ajansına gidebilirsin

    0|1
    0|0
    • reklam sana uyar mı dersin? yoksa farklı bir sebebi mi var reklamı önermenin?

    • Hepsini Göster
    • Tamam teşekkürler doğrudur.

    • Bişey değil

Yükleniyor...