Bu yıl da Eurovision'a katılmama kararı alındı. Üç yıldır Eurovision'da yokuz. Neler düşünüyorsunuz?

Bir Eurovision zevkimiz vardı, onu da mahvettiler.


0|0
16|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu TRT ne gerizekalı bir şeydir... Neden kendi kararları için milyonlarca insanların zevkinden mahrum bırakıyor ki... Isterse sonuncu olalım yeter ki heyecanı tadalım çünkü bir tek bu yarışmada Türkiye birbirine kenetleniyor...

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Jurili sisteme güvenmiyorum, tarafsız değiller. Çok b. ktan parçalar elemelerden geçebiliyor. İtalyanın komşusu olmadığından bir onun işine yaradı zaten juriler de gelir gelmez ödülü verip 2. yaptılar ki katıldıkları parçanın dinlenileceği yoktu.

    0|0
    0|0
  • Iyi yapiyorlar. Herkes komsusuna oy veriyor biz dahil. Cok komik birsey gereksiz...

    0|0
    1|0
  • adaletsizlik falan diyorlar da izlemeyi seviyordum valla ben. o kadar da adaletsizlik olduğunu düşünmüyorum

    1|0
    1|0
  • Çünkü eurovisiona harcanan parayi çok gereksiz görüyorlar ve sevgili sanatcilarmizda kazanamazsam sanat hayatım yerle bir olck dsncesinde oldugu için çok asiri bir mevla istyorlar. .. Burası Türkiye sasmamak lazim

    0|0
    0|0
  • Ciddi misin bu sene oylama sistemini değiştirdiklerini bildirmişlerdi 2015'te de mi yokuz ne saçma ya önemli olan kazanmak değil uluslararası güzel bir proje bu gönüllerin şampiyonu olsun Türkiye'de herkes her şeyin farkında zaten.

    0|0
    0|0
  • ben türkiyenin dünyada çok iyi bir imajı olduğunu düşünüyorum ama bu işte neler döndüğünü tabiki bilemiyoruz aslında türkiyenin kaçırmış olduğu bir fırsatt

    0|0
    0|0
  • Farkındamısınız bilmem ama akp geldiğinden beri hicbir faaliyette yer alamayan bir ülke olduk. bence katılmalı. neden türkiyede olmasın ki? son yıllardada neredeyse sürekli ilk 10 un icinde yer alırken hemde.

    0|0
    0|0
  • Aynen yaa katilak

    0|0
    0|0
  • Çok kötü oluyo ya yine de izliyorum ama türkiye çıkınca heyecanlanmayı özledim

    0|0
    0|0
  • Olsakta kazanamayacağimiz icin uzulmedim.

    0|0
    0|0
  • Aynen mahvettiler izlemenin anlamı kalmadı !

    0|0
    0|0
  • Bence haklilar eglence diyoruz ama onlar ole dusunmuyolar isin icine siyaset de giriyo

    0|0
    1|0
  • Asyavizyon a katilcaz diye duydum mangayla

    1|0
    0|1
  • katılsaydık iyi olurdu ya

    0|0
    0|0
  • Kazanamayıp boş yere masraf yapıyorduk. İyi bir karar bence.

    0|0
    2|0
  • ''Kendimize bir dönüp bakmadan milleti mi boykot ediyoruz?'' diyorum. İnsan bi' aynaya bakmalı.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Artık yavaş yavaş çağdaş ülkelerden uzaklaştırılıyoruz. Planın bir parçasıdır.

    3|0
    0|0
  • Eurovision cidden zevkliydi zamanında ama bu devirde sadece komşu komşuya oy veriyor bu nedenle şansımız yok keşke gerçekten şarkıya bakarak oy verseler mesela manga yılında herkes biliyor ki 1. lik bizim hakkımızdı bunu yabancılarda söyledi sadece biz değil. O yıl almanlar kazandı fakat ben manga kazanmalıydı diyen binlerce alman gördüm...

    0|0
    0|0
  • Oylamada yapilan haksizlik ve siyasi diplomasinim oylari etkiledigi sebebiyle eurovisiona artik katilmicaz kac sene once aciklandi bu onun yerine Turkvizyon var her yil. Turk kultur baskentinde yapilcak

    0|0
    0|0
  • 3 değil bu yılda katilmazsak 2 olacak

    0|0
    0|0
  • bir söz vardır dağ dağa küsmüş dağın haberi olmamış tepki diye saçmalıyolar ama taktığı yok avrupanın kendi kendine trip yapıyoz rezillik ya bunların yaptığı ha 1. olcazda her yıl onlar vermiyo zihniyete bak ya

    1|0
    0|1
  • Bence Eurovision eskisi gibi olmadığından çok da önemli değil katılmak.

    0|0
    1|0
  • tayyipten gelen bir emir olduğuna eminim

    1|0
    1|0
  • Tsyyip istemiyor onun için.

    0|0
    0|0
  • oylamalar iyiydi de komşu komşuna oy veriyo zaten

    0|0
    0|0
  • Gerek yok şarkılar baz alınmıyor zaten

    0|0
    1|0
  • Olsak ne olucak :)

    0|0
    1|0
  • gerek yok yahudiler yahudileri seçiyor

    1|1
    1|0
Yükleniyor...