Piercing ve dövmelerim var cumaya gidince herkes neden bakıyor? +1?

kulak kıkırdağımda piercing var ve dövmelerim var gayet modern ve klasik giyiniyorum kafa yapımda öyle. gayet dinine bağlı ve inançlı biriyim fakat cumaya gittiğimde tüm cemaat beni dikizliyor neden türk toplumu bu kadar önyargılı? ve bu beni rahatsız ediyor..


0|0
14|8

En İyi Kız Görüşü

  • önyargılardan arınıp "ne olursan ol yine gel" felsefesini düstur edinemediğimiz için..

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • Onlar seni satanist falan sanıyor işte

    0|1
    0|0
  • Allah kabul etsin öncelikle:) Dövme İslamda hoş karşılanan birşey değil ve abdestin geçerli olmadığı söyleniyor insandır birde yaşlı amcalar garipsiyorlardır :)

    0|1
    0|0
    • Yok be kanka ya geçici dövme su geçirmez cünkü derinin en üst tabasına yapılır. kalıcı dövme derinin altına yapıldıgı için üst deri ile alakası yoktur bu yüzdensu geçirir o yüzdn bir sıkıntı yok :) diyanette geçireceğini söylüyor zaten

    • Hepsini Göster
    • Diyanetten ziyade mantık olarakta doğru olan budur :) ben hep büyüklerimden duydum dövmenin abdest geçirmediğini. yetkili hiç kimseden duymadım şuana kadar dövmenin abdeste mani olduğunu aksine herkes geçirdiğini söylemekte

    • Tamam anladım :) Sen araştırıp kesin bilgiler bulmussun ona göre hareket ermişsin. Diyanet deyince fikrimi söyleyeyim dedim sadece :))

  • benim kulaklarımda 10 delik tolam kaşımda delik saçlarım maviydi dövmelerimde vardı kimse bakmıyodu öyle tuhaf tuhaf cahil insan yeniliklere kapalıdır cahil insanlar kendinden farklı olanı dışlar ben cahillerin olduğu ortamlarda takılmıyorum o yüzden sorun olmuuyo

    0|1
    0|0
    • Yok kanki ben ingilterede okuyorm zaten burada degilm :D sen bakmadıklarını düsünsende bakıyolardır cunku yasadıgım yer harbi elit 😂😂

    • guzelmis iyi ya :D

  • Dövmeli birinin namazinin abdestinin kabul olmayacağını düşünen cok insan var hala. Senin tarzinda birinin dinine bagli olmasi garip geliyor olabilir ama kinadiklari icin baktıklarını sanmıyorum sadece sasiriyorlardir hepsi bu. Bende acik giyinirim fakat dini bilgim cogu insani 2ye katlar. Etrafina takılma :)

    0|1
    0|0
  • günahmı blmiorm dövme knki ama bnde düsünüorm yaptırmayı günah değilse belki onlar din dışı felan buluyorlardır

    0|1
    0|0
    • Günah kanka allah yukarda yeni sevap desem yalan olur 😂😂 ama yaptır abdest geçiyo

    • hm günahsa bosver knki bilerek yapmanın alemi yok

  • kuranda bunlar günah olabilir elbet ama buda seni ibadetten alıkoyamaz ya. Eminim ki o insanlarda günlük hayatında bir çok günah işlemelerine rağmen camiye geliyo o yüzden takma

    0|1
    0|0
  • Kur'an da vucuda zarar vermek gunahtir. Dovmede gunahtir. Toplumun sana dik dik bakmasi normal. Yeni nesilsen pek onemsemeye bilirler ama eski nesili bilirsin. Dar pantolon bile giydirtmezlerdi eskiden.

    0|1
    0|0
  • takma kimseyi ya bışver

    0|1
    0|0
  • kendindeki farkı biliyorsun. bide şu var dövmeli olman ya da piercing falan senin ibadetine engel değil bunu engel olarak algılayanları şaşırtıyor olabilirsin hepsi bu

    0|1
    0|0
  • şöyle bir düşündüm hoş değil. biraz şekilci bir toplum olmamızdan ötürü ve farklıklara meraklı bir millet olduğumuz için de bakıyorlardır... şimdi daha yazardım da uykum var kardeş iyi geceler...

    0|0
    0|0
    • Tamam keke az çok diyeeklerini tahmin ediyorum zaten, tatlı uykular ✌️

    • Hepsini Göster
    • keke ne peki? dalga geçilir benim bildiğim, ondan...

    • Yokkkk kanka alınganlığın üstünde senin sen uyu güzelce uyuyamazsan yardımcı olabilirim. birisi uyurken saçlarıyla çok güzel oynarım veya kedi gibi severim yüzünü 😂

  • Benim bildigim dövme günah ve ibadetleri yaparken kabul olmuyormus diye duymuştum ama bilmiyorum yani araştırmak gerek

    0|0
    0|0
  • dövmeden dolayı sanırım. piercingin bir etkisi olacağını sanmıyorum

    0|0
    0|0
  • Kiskanmislardir hem modern hem dinine uyumlu diye :)

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Sevgili mümin kardesim :))
    Benim de çok yerimde dövme var ki zaten kendim dövmeciyim.. Şimdi söyle bisey var ki eger açıkta kalan biryerinde suret gözüküyorsa yani göz, hayvan veya insan sekli vs.. namaza mani oluyor ama çicek böcek yazı vs. bunlar acıkta kalablir.. Benim kolum kapama oldugu ve içinde ne ararsan var oldugu için cumaya gidersem uzun kollu gömlekle gdiyorum yapıcak bsey yok..

    0|1
    0|0
    • Aynen kardesim kollarımda abuk subuk şeyler var çiçekli böcekli tribal şeyler :D o yüzden kapatmıyorum zaten teşekkürler :)

  • Kardeş garip olan bişey yok herkes nasıl isterse öyle giyinir veya takar kimsenin karısmaya hakkı yok fakat bizim toplumumuz pek iyi bakmıyor bu tip şeylere. Bide dövme abdest tutmaz. Allah bilir yinede Allah kabul etsin bu arada :)

    0|1
    0|0
    • Kanka geçici dövme su geçirmez kalıcı dövme su geçirir cünkü;gecici dövme derinin üstüne yapılır, kalıcı dövme ise derinin en altına işler, üst deri ile bir ilgisi yoktur. abdeste hiç bir şekilde engel değildir. diyanet işleride bunu söyler zaten :)

    • Bilgilendirdiğin için tesekkürler :)
      O zmn kafaya takma dostum , devam et hayatına cevredekileri önemseme.

  • Tek kelimeyle. Cehalet.

    0|1
    0|0
    • Aynen * herkesin dini kendine baksınlar işlerine en tek kılarım cumayı 😂😂😂

  • Insanlardan dolayi camiiye kusme boşver. Bizde gidiyoruz ama biz yargilamiyoruz..

    0|1
    0|0
  • Kardes sen bkma onlara sen istedgn gbi yaşa

    0|1
    0|0
  • Dövme yaptıranları falan serseri saniyolar önyargılı bir milletiz

    0|1
    0|0
  • Satanist gibi tip var l*n :D

    0|1
    0|0
  • dreadlock gir bakıyım ne yapıyorlar az kalsın kurban edeceklerdi :D

    0|0
    0|1
Yükleniyor...