Ay savaşçısı izlemiş olan var mı acaba?

çocukken cinsiyet algımı paramparça eden bu çizgifilmi anlamış olan biri bana anlatabilir mi?o erkekler savaşçı olduklarında kadın mı oluyorlardı?


0|0
8|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Seriyi tam izlemedim ama orijinal seride birçok yerinde "shoujo ai" yani en az iki kız arasında geçen aşk sahneleri var. Çoğu ülkede bu tür sahneler sansürlenerek gösterildi, Türkiye dahil.

    Tam aradığın cevap oldu mu, bilemedim.

    0|0
    0|0
    • çünkü orda siyahlı üçlü birileri varmıştı,aşık olmuştum.dönüştüklerinde memeleri vardı ama sanki erkektiler.

Erkekler Ne Diyor 5

  • Ay mı savaşçısı? Benim çizgifilmim şirinlerdi ya

    0|0
    0|0
  • Sailor Moon

    0|0
    0|0
    • evet.yani?kadınlar mıydı erkekler miydi,o siyahlı olanlar.

    • fazla hatırlamıyorum ama öyle savaşçı olunca erkek olduklarını sanmıyorum güzeldi yani bu kadar saçma değildi :)

  • ya o çizgi dizide erkek varmıydı..bizimi kandırdılar lan cocouğuz diye

    0|0
    0|0
  • 2 tne lezbyn savascı vrdı bri uzun dgri ksa saclyd

    0|0
    0|0
  • what the hell you talkin about man

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • bn hiç kaçırmazdm ama unuttum herhalde bn hiç öyle bşi hatırlamıorm gardaş erkkler nie kadın olsnki:D

    0|0
    0|0
  • izledim izlemez olur muyum :DD arkadasım cok seviyodu izletiyodu gecen sene bu sıralar beraber tatildeydik actı izlerken arkadasımın kucagına yatmıstım uyuyakalmıstım cok kızmıstı o gun bugundur ay savascıları ıcımde bir yara :D

    0|0
    0|0
  • haha sen neyden bahsediyorsun? ben de izlerdim ama hiç böyle birşey görmedim. taş gibi kızlardı hepsi.

    0|0
    0|0
  • Hotaru adult forumlarda avatarim olacak kadar ilgiliyimdir. Evet hotaru bir bolumde mistress ninea donusurdu. Yahu onlar hep kadin.

    0|0
    0|1
  • onun öncesinde "tılsımlı gelinlik "vardı. ay savaşçısı taklididir onun.

    0|0
    0|0
  • sen power rangersla karıştırmışsın beyb .s

    0|0
    0|0
  • evet bnde izlemiştim :D:D bnd ehala anlamıs değilim

    0|0
    0|0
  • izledim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...