Duygusal aşk filmi önerileri neler?

Böyle hüngür hüngür ağlayacağım bi film izlemek istiyorum. Aşk olsunn konusu ama. Fazlasıyla duygusal olsun. Yeşilçam dizilerindende olabilir. Banaa film önerin ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Soru hatalı. Aşk zaten duygudur. Aşkı filmi duygusaldır. Film türü olarak da bu tür filmlere melodram denir. Meledram film sıkalasında en alt düzeydir ama en çok gişe yapn türdür. Yeşilçam bunlarla dolu. Daha yeni dersen Çağan Irmak krdeşin filmlerine bak.

Erkekler Ne Diyor 28

  • seven pounds.İzle,ağlamazsan ruhsuzsun.Başrollerde Will Smith-Rosario dawson.

  • Kasımda AŞk BaşkadırAşkın 500 GünüHayalet

  • titanik umudunu kaybetme var o aşk filmi değil ama gzl ağlarsın

  • Kardeşimden Sonra.

  • Aşk tesadüfleri sever

  • sölim sana 1 ay odandan çıkamıcak etkisi yapacak filmler: eternal sunshine spotless mind,sweet nowember bu iki filmi izle sonra at kendini denizlere

  • angel-a

  • "Hayat Güzeldir" otur ağla

  • SANA TEK FİLM ÖNERİM... '' UMUT'' Ben bu filmi 4 defa izledim 4 defasında da hüngür hüngür ağladım ki.. çok zor ağlayan biriyimdir...

  • One day. Yanlış hatırlamıyorsam 6.8 gibi bir şeyddi Imdb puanı. Kesinlikle izlemelisiin :)

  • Kutsal Damacana 1 Sonu Duygusal Bitiyo :=)

  • İlk 50 öpücük .zaman yolcusunun karsı..

  • kuzuların sessizliği :D süper aşk filmi

  • yatak odası maceraları duygusal komedi süper bi film..

  • ''Mr Nobody''Müzikleriyle falan da gayet güzel filmdir.İçinde aşkta var...Deneyebilirsin.

  • 90 yapımlı "Ghost" filmini izleyebilirsin. Duygu yüklü.

  • Gizli Kullanıcı bacı: ah müjgan ah.

  • 'incir reçeli', genelde izleyen kızlar ağlıyo

  • kasımda aşk başkadır izle ve kahrol...

  • titaniki izledikçe duygulanıyorum

  • Hırçın SEvgilim, Göl evi, Aşka Şans Ver

  • ''P.S. I Love You'' bunu izleyebilirsin romantik ve hüzünlü ağlamaya meğilli isen hüngür hüngür ağlatır :)

    • Yazmışsın yazacaktım kesinlikle harika ;)

  • the wow.izle ve ağla

    • pardon the vow olacak.ismini yanlış yazmışım

  • boşver yeşilçamı ya :) Aşkın 500 günü izle tavsiye ederim tam senlik :) yada hüngür hüngür ağlamak istiyorsan UMUT filmini izle :)

  • titanların öfkesi 2012

  • sen bana 1 tane duygusal olmayan aşk filmi önerirsen ben sana 100 tane duygusal aşk filmi orjinal dvd si yollicam.duygusal aşk! neler duycaz bakalım

  • alinin sekiz günü

  • My sassy girl (Kore versiyon ) mutlaka izle..Bu arada yeşilçam dizisi var mı ya?

Kızlar Ne Diyor 8

Yükleniyor...