Kapat

Tarihte en uyuz olduğunuz insan?

Evet beyler bayanlar en çok kimden uyuz oluyorsunuz


0|0
9|9

En İyi Kız Görüşü

  • Atatürk

    1|2
    2|4
    • İnce düşündüğün zaman Atatürkü kimse geçemez zaten benim içinde atatürk

    • Hepsini Göster
    • sız su kucuk kız cocuklarını gelın yapan sız su kucucuk cocukları oldurup musluman olan sız su calıp calıp ben cennetlıgım dıyen sız su tenhada fahıse toplumda turbanlı ablalar sız su abazalıkta sınır tanımayan sakallı abıler sız su kadını mal olarak goren 3 5 zavallı yobazsınız eger ıkınızde sereflı olsaydınız gızlı kullanıcı olmaz g*t korkusu ıle konusmazdınız :D :D

    • Maria Zaten her müslümanım diyen cennete girmeyecek ehli sünnet olanlar girecek zaten ehli sünnet ile alakan yok müslüman değilsen cevap bile vermicem

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 8

  • StaliN..869 Azerini Kurşuna Dizip Küra Nehrine atdırdı, Milli Qazeteleri Bağladı ve Üyeleri Sibire Sürgün Etdi,9 Azeri Millet Vekilini Kurşunladı, Ne Kadar Genc Şairlerimizi Represya Kurbanı Etdi, Türk Kardeşlerine Güvenen 407 Azerini İnönünün ihanetiyle Aras Nehrini Karşısında Türk Zabitlerinin Gözü Karşısında Öldürdü, hatta 4 Türk Zabit Kendini İntahar Etdi Dayanamayarak (İnönüdende Nefret Ederim).500.000 Rusu Etnik Dayak Maksatıyla Zorla Getirdi.
    bir Sözle. Uyuz Oluyom :
    Stalin, İnönü, Mihail Karbaçov, I Pyotr, Pavel, Yekatrina :(

    0|3
    0|0
    • Bu rus kafiri çeçen kardeşlerimizede çok çektirdi

    • Çeçen kardeşlerinde para hiylesiyle Borcalı, Ahiska ve Şemşedill Türklerinede çok çektirmedi.

    • Evet malesef halkımızın çoğu bunlardan habersiz

  • Karl Marx

    0|1
    0|1
  • O kadar çok ki // en çokda :( 8. Henry

    0|0
    0|0
  • Hitler

    Hatta haftanın hitleri top10

    0|0
    2|1
    • Sence bu zamanlarda israil müslümanlara hitler sevgisi aşılamıyor mu?

    • Hepsini Göster
    • Aynen belgeselde izledim bebekleri bile öldürdüler askerlerin psikolojisi bozuldu gaz odaları yaptılar dünyada ilk tabi

    • İşte hem + ları hem - leri var.

  • İngiltere Kraliçesi Jane Seymour.

    0|0
    0|0
  • Tarkan Tevetoğlu

    0|0
    0|1
  • Mahidevran

    0|0
    0|0
  • Firavun Timur

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • baltacı mehmet pasaydı sanırım bir tane rus karıya aldanıp osmanlının rusyayı dagıtmasına engel olmus bu ne bencilliktir

    0|0
    0|0
    • Bu soruyu sorduğum iyi olmuş tarihte ne adamlar varmış

  • Atatürk yahudilere de bir kızgınlığım vardır hep bu arada böyle bir soruda kendini neden gizledin?

    0|0
    0|1
    • Paranoyağım ben :D

    • Hepsini Göster
    • Korktuğumdan değil bir insan benim profilde ne cevap verdiğimle ilgili bir önyargısı olmasını istemiyorum

    • korkmadığını biliyorum zaten olabilir düşğüncene saygı duyuyorum

  • Apo kanka net.

    1|0
    0|0
  • Bende stalin diyorum, hitleri severim. Bu * stalin zamaninda çok Türk katletti mezarinda ters döner umarim şerefsiz

    0|0
    0|0
  • Tayyip , tarih sayılmaz ama :))

    0|0
    0|1
    • Herkes tarihe geçecek zaten :D

  • Dick Cheney

    0|0
    0|0
  • Her nesilde ortalığı karıştıran 3-5 cahil oluyor. Komple hepsine uyuzum diyelim.

    0|0
    0|0
  • lidyalılar :D

    0|0
    0|0
  • şereften yoksun hırsız ve katil r. t. e

    0|0
    0|1
Yükleniyor...