Rap müziği hakkındaki düşüncelerin nedir?

Rap müziği benim kimseye laf söyletmeyeceğim, en sevdiğim müzik tarzından birisidir. İyi bir rap dinleyicisiyim, fakat çevremde böyle insanlara rastlamak zor oluyor. Peki ya sizce... Rap ?


0|0
525

En İyi Erkek Görüşü

  • Rap müziği severim, dinlerim. Ama taş yerinde ağardır. Amerikalının eline bağlama verip, türkü söyletmekle Türkün rap yapması arasında bir fark göremiyorum. Ülkemizde rap müziği (büyük bir çoğunluk için) özentilikten başka birşey değil. Bir tek ceza dinleyip, kendini sağlam rapçi zanneden yüzlerce insan var bu ülkede.

    1|0
    0|1

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 24

  • Fanatik The Slaughterhouse taraftarıyım

    15 yıldır dinlerim uğraşırımda iyi ki var laf söyleyen olursa burdan

    istersen 4 lük 6 lık yazarım canım ;)

    1|0
    0|0
  • Sagopa arada bir çikiyo sirkeliyo piyasayi :) onun dişindakiler saçmaliyor bence

    1|0
    0|1
  • Türklerden hiçbir rapciyi dinlemem ama rap'i çok severim rap ile yatar rap ile kalkarım rap ile spor yaparım rap ile yazılıya girerim rap ile tuvalete giderim rap ile çorap giyerim rap ile ayakkabı giyerim rap ile duş alırım rap ile bilgisayarı açarım rap ile yazı yazarım rap ile mangal yakarım rap ile seks yaparım rap ile ağlarım rap ile gülerim rap ile kavga ederim rap ile çıkma teklifi ederim rap ile sipariş veririm rap ile hesabı öderim rap ile yaşarım.

    0|0
    0|0
    • Türkçe rap'de çok ama çok sağlam olan insanlar var neden onları da dinleyip destek çıkmıyorsunuz anlamıyorum. İşte bu yüzden Rap'te Türkiye bir yere gelemiyor doğru düzgün.

    • Allah aşkına bir söylermisin kim var TR'de çok sağlam rap'çi?

    • Allame Joker, Saian Karaçalı Hayki Red.

  • mecbur kalmadıkça dinlemem :)

    0|0
    0|0
  • uzagım sewmem heleki türkler yapmışsa

    0|0
    0|0
  • Rap benim için bir su gibi gereklidir,ama Türkçe Rap dinlemem,Snoop Dogg,2Pac,Brotha Lynch Hung,Vinnie Paz,WC,Xzibit falan dinlerim :)

    0|0
    0|0
  • Bunun harici, ilgimi çekmez..

    http://www.youtube.com/watch?v=3JcmQONgXJM

    0|0
    0|0
  • Gerçek Rap Amerikada yapılan sokak rapi. Bunuda türkiyede Ceza yapıyor ne kadar sevmesemde. Sagonun rapide uyarlama. Özenti melankolik rapcilerden tiksiniyorum. Rap okadar basit birşey değil.

    0|0
    0|0
  • İyi rap yapılırsa dinleriz. Sagopanın ve cezanın şarkısı Türk sanat müziği dinleyen insana bile dinletir kendini..

    0|0
    0|0
  • Rap sevmem dolayısıyla hiç de dinlemem.

    0|0
    0|0
  • rap bence müzik değil de daha çok sözlerle öne çıkan bi tarz. müzik diyesim gelmiyor. ama sagopa kajmer denen adamı dinleyebilirim.

    0|0
    0|0
  • Rap dinlemem sago dinlerim. :)))

    0|0
    0|0
  • çok güzeldir...Drop It Like It's Hot ı ezbere çok güzel söylerim...

    0|0
    0|0
  • rap çok saçma \m/

    0|0
    0|0
  • sagopadan başkası yalan.

    0|0
    0|0
  • insanların içinde kalanların gün yüzüne çıktığı gerçeklerdir.

    0|0
    0|0
  • kötü robot çok iyi açıklamış

    0|0
    0|0
  • Sesindekii hazirann dışındaki şarkılarr pek iyi değil :)

    0|0
    0|0
  • hiç ama hiç sevmem.sevene karışmam

    0|0
    0|0
  • arkasından atlı koşturuyor gibi şarkı söylüyorlar giyinişleri faso ofsayt

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 5

  • pek dinlemiyorum aklıma gelirse dinliyorum

    0|0
    0|0
  • ahhh mualla ahh ...

    1|0
    0|0
  • Tarzım değil saygı duymuyorum :)

    0|0
    0|0
  • Eskiden dinlediğim isimler vardı. Sansar, no1, Ados gibi.. Şimdi arasıra halen açarım ama rap dinleyicisiyim diye adlandıramam. Zaten o kişiler haricindeki rapcileride beğenmiyorum.

    0|0
    0|0
  • Üzerine ceza baskılı tshört giyen pantolonunda 3-4 cep olan ben rapciyim diyo . Sorsan Ceza'nın fark var rapinden bşka bişey bilmezler onuda filmden öğrenmşlerdir. Bizdeki rap anlayışı http://www.youtube.com/watch?v=jqkYl2ZXp4o bu . Sinirim bozuldu bi dk :S

    0|0
    0|0
Yükleniyor...