Bu gün kadar toplam kaç kitap okudunuz? ( aşağı yukarı )?

Ve içlerinde hangisi siz de iz bıraktı unutamadıklarınız?

Güncellemeler:
Atatürk hayatı boyunca 3500-4000 kitap okuduğunu biliyor musunuz?
Ve Kanuni'nin sürekli kitap okudğunu, Yavuz Sultan Selim'in seferlere çıkarken yüklerce kitap götürdüğünü?

0|0
19|12

En İyi Kız Görüşü

  • Bilmiyorum kac kitap okudugumu ama cok sık okumaya ozen gosteriyorum.
    Iz birakanlar:
    Sefiller
    Siyah Kan
    Olasiliksiz
    Empati
    Az
    Sakkaranin Kumlari
    Kardesimin Hikayesi
    Serenad
    Ucurtma Avcisi
    Leyleklerin Ucusu
    Seytanin Muridi
    Dijital Kale
    Orman
    Psikopat
    Gecmisin Golgesinde
    Sah ve Sultan
    Karartma Geceleri
    Kurtlar Imparatorlugu
    Aklima gelenler simdilik bunlar

    0|0
    0|0
    • Dijital Kale'yi ben beğenmedim Da Vinci ve Melekler ve Şeytanları okuduktan sonra.
      Sefiller Dostoyvski olmalı O'nun anlatımı çok duru, sakin ve etkili.

    • Bende farkli bor yeri vardir Dijital Kale'nin. Ve cok zekice gelmistir bana, Sefiller Victor Hugo'nun eseri. Anlatimi guzel oldugu kadar yazar duygulari karsi tarafa cok iyi gecirmis

    • Hımm Dostoyvski'nin Ezilenler olmalıydı sanırım o yüzden aklımda öyle kaldı.
      Dijital Kale' de yani adam ölüyor 3 parmağını gösteriyor, bundan bir şey çıkarmaya çalışıyor, anlamı nedir 3 parmağın, yüzük mü vs mi nedir bir sürü varsayım üzerine duruluyor.
      Yani belki insan algısının nerelere gittiğini işlemek istemiş olabilir aklımda kaldığı ile bunları hatırlıyorum o kitapta. On yıl oldu zaten okuyalı. Yani çok var sayım yapması sıkmıştı beni.
      Diğer kitapları öyle değildi yani.

Kızlar Ne Diyor 18

  • Her ay en az 2 kitap bitirmeye ozen gosteriyorum yani baya biir olmusturr

    0|1
    0|0
  • Empati ve ölüm falı sanırım

    0|1
    0|0
  • 500 600 vardır en geç 3 güne bir kitap bitiriyorum öyle bir alışkanlığım var en çok etkilendiğim aklımda en çok yere sahip 12 kitap var :
    Tutsak
    Ölüm patikası
    Paranoya
    Rizzoli & Isles serisi 6. kitabı mefisto klübü
    Psikoanalist
    Olimposlular serisi

    0|0
    0|0
  • Olasiliksiz.
    Marti

    0|0
    0|0
    • Marti incecik bir kitap o Martı değil mi yazarını unuttum şimdi !!

    • Hepsini Göster
    • Canan tanin kitaplari da romantik olark guzeldir.

    • Hiç bakmadım.
      İnşallah bir ara bakarım artık.

  • Boş vaktim oldu mu okurum sürekli, yalan yanlış sayı vermiyim şimdi. En çok Uçurtma Avcısından ve Steve Jobs'tan etkilenmiştim

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • Özür dilerim ama ben alaylı konuşuyordum önceki yorumumda. Padişahlardan hele hele Yavuz Sultan Selim gibi bir hükümdardan kitap okumaya özeneceksek hiç okumayalım daha iyi. Günümüzün binlerce yazarı, sanatçısı dururken bunlardan bahsetmek lafı güzaf...

    • Hımm :)
      Sorun değil.
      Fakat hükümdarların kitap okumaya ne kadar önem verdikleri ve belki o başarılarının ardındaki şifreyi yansıtıyordur bu durum.
      Günümüzün hangi yazarı, sanatçısı başarılara imza atmış?
      Orhan Pamuk var Nobel ödülü alan O'nun ödülü de büyük ihtimal siyasi bir amaç uğruna verildi bana göre.
      Fazıl Say var dünyaca ünlü başarı sahibi ne kadar kitap okuduğunu bilemem.
      Var mı başka başarılı?

  • 1000-1500 flndır valla yalan olmasın. Hepsinin apayrı bir yeri var bende o yüzden en sevdiğim kitap sorularına bile cevap veremem aralarından seçemem..

    0|0
    0|0
  • 250-300 arası

    0|0
    0|0
  • 150 filandır sanırım, her ay 3-4 kitap okurum genelde ama bazen aksar

    0|0
    0|0
    • Yine maşallah bir düzen var bende bir düzene soksam harika olur.

    • Hepsini Göster
    • ben okuyamıyorum, çok bakınca gözlerim ağrıyor. Bir de sayfaları çevirmeliyim :)

    • Yani normal kitaba göre eksikleri var elbet fakat bana göre o eksiklikler duygusal bir bağdan kaynaklanıyor :))

  • Toplam 70 ila 100 arasında okumuşumdur.. (İlkokulda okuduğum 30 sayfalık kitapları saymıyorum)

    0|0
    0|0
  • 25 falan belki. Ayni yildizin altinda kitabına bayiliyorum ama.

    0|0
    0|0
  • Sayısını hatırlayamadım

    0|0
    0|0
  • Sayısını bilmiyorum

    0|0
    1|0
  • 102 kitap

    0|0
    0|0
  • 1000 i gecmistir bilmiyorum belki cok daha fazla

    0|0
    0|0
    • Bence çok iyi bir rakam yaş kaç acaba?

    • Hepsini Göster
    • Bilmiyorum bakıcaz artıkk.

    • Gayret sizden himmet allahtan olucak tabii

  • 40 sanırım

    0|0
    0|0
  • Bugune kadar 150-200 okumusumdur bende iz birakanlar Yagmurdan Sonra ve İnsan Ne İle Yasar.

    0|0
    0|0
  • Uc bes bir sey okudum iste rezil etme beni :))))

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • Katiliyorum ( Eğer insanlar aynı kitaptan bahsediyorsa o kitap okunmalı mesela. ) mesela kinyas ve kayra cok duyuyorum cevremdeki herkes okuyor meraktan alip okumak istedim tek katkisi psikolojik acidan olacak mesela eic arkadasin yazdiklarindan okuduklarim var (siyah kan, olasiliksiz, empati, psikopat uc bes dedigime bakma okudum yine 20-30 tane :)) ama bana ne katti ufak bir kac sey oda anlik demek istedigim insanlar oturup jk rowling, elif safak okuyarak bir yere gelemezler sadece zaman oldururler. Biri cikip dese ki ya ben nutuk'u okudum kavgam'i okudum derim tamam ama asagilamakta istemiyorum fakat sacma sapan kitaplar okunuyor sonrada bir marifet saniliyor. Boyle dememe bakma bende okuyorum bu sacma sapan kitaplari nadirende de olsa mesela az stephen king jean christophe grange okumadim ama hepai bos ise yatar uc bes tane okudum gerisini saymiyorum

    • Okumaya değer kitaplar olmalı bence, bir şeyler katmalı yani sende benzer kitaplar okuyabilirsin.
      Mesela bende fantastik kitaplar ilgimi çekmez ama her kitabın bir özelliği vardır yani.
      İllaki bir şeylr katar , hayal gücünü geliştirir.

  • Netten okuyorum Wattpadden günde iki kitap falan...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

Yükleniyor...