Yaren - Carlos düeti hakkında ne düşünüyorsunuz?

Abim ilk dinlettiginde evli barkli adamsin bu boş şeyleri mi dinliyosun deyip geçtim bir kaç kere daha kulağıma ilisince dayanamadım tam olarak dinlemeye başladım şu an delisi oldum denilebilir. Sözleri ne kadar da güzel.


0|0
1928

En İyi Erkek Görüşü

  • Youtube sürekli önerdi hayatta dinlemem dedim. Yıldız teknikte mat mühendisliği okuyan çok iyi bir kız arkadaşım önerince dedim o önerdiyse vardır bir bildiği diyerek dinlemiştim. 1-2 derken replay tuşu bozulacak artık. Şarkıyı zaten çok severim sesleride garip bir şekilde çok uyuşmuş. Zevkle dinliyorum.

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 27

  • Bazen insanın aklının başıyla arasındaki mesafe o kadar uzak oluyor ki çelişiyor bence :)

    1|0
    0|0
  • 1|0
    0|0
  • Harika ötesi bir düet gerçekten. Dinle dinle doyamadım kaç gündür.

    1|0
    0|0
  • Sen bana aklım la başım arasındaki mesafe kadarda uzaksınnnnnnnnnnn

    1|0
    0|0
  • Valla geçen haftalarda deli gibi dinliyordum

    0|0
    0|0
  • Söyleme tarzları felan klipte on numara :D

    1|0
    0|0
  • Her dinlediğimde efkarlandığım bir şarkı ve haklısınız sözler güzel gerçekten Ama karlosun sesi çok güzel değil ya :)

    0|0
    0|0
  • tek bildiğim düet var oda cs :D
    http://www.youtube.com/watch?v=Y6gcmbioqiE

    0|0
    0|0
  • Bunu twiiter'da paylaşmıştım. Eski sevgilim beni takip etmekten vazgeçti :/

    1|0
    0|0
  • aynen bende cok ca dinliyorum bu aralar

    0|0
    0|0
  • Beğendim, başarılı

    0|0
    0|0
  • süper bişey ya :) yaren in hareketleri mimikleri... ya böyle cilveli bir kadın yok dünyada konuşması filan :)

    0|0
    0|0
  • Güzell sevdik biz:)

    0|0
    0|0
  • Cook ii yaaa :) sekiller tiolerr tam bulmualar birbirlerini degisikler :) hareketler falan biraksinlar sadece onlar muzik solesin :)

    0|0
    0|0
  • Haha çok hoştu.

    0|0
    0|0
  • Hastasıyım.

    0|0
    0|0
  • ikili cok harıka okumuslar gercekten super cok begendım hersun dınlerım

    0|0
    0|0
  • Mukemmel

    0|0
    0|0
  • İlk dizide dinledim bayıldım denebilir :)

    0|0
    0|0
  • Beğenmedim

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 19

  • Bende ilk basta bu ne ya adamlar resmen dalga gecmis dedim, bugun bahcede otururken bir baktim acmisim dinliyorum:))

    1|0
    0|0
  • çok güzel yaa sözleri birazcık saçma geldi anneme babama ama evde her gün açıp bağıra bağıra söylerim

    1|0
    0|0
  • benim arkadasım acıp duruyorda bence kötü :D

    1|0
    0|0
  • Cok icten söylemisler. Onlarin hastasiyim :))

    0|0
    0|0
  • güzel ama bence abartılacak birşey yok 1 kere dinledim bağımlılık yapmadı bir daha dinleme hissiyatı oluşturmadı bende

    0|0
    0|0
  • Sen banaaaa haramsın tövbe tutmaz iflah olmazsın seen Asla;)

    0|0
    0|0
  • bence cok guzell :D super ikili onlar :D

    0|0
    0|0
  • O tarz müzikleri sevmem ama güzeldi beğendim.

    0|0
    0|0
  • güzeldi

    0|0
    0|0
  • Çok güzel bence

    0|0
    0|0
  • Carlos'a bayılıyorum ya çok tatlı adam düet de çok güzel olmuş kesinlikle

    0|0
    0|0
  • Sanatsal manada değeri yok fakat dinlenir.

    0|0
    0|0
    • Günümüzde neredeyse tüm şarkıların piyasa müzikleri olduğunu düşünürsek çok çok iyi. Ki zaten eski bir şarkı yanarım, o yüzden sanatsal açıdan bilemem ama kültürel manada oldukça değerli.

  • Güzel, beğendim.

    0|0
    0|0
  • güzel söylüyolar gerçekten şarkı sözleri de güzel

    0|0
    0|0
  • aynen güzel.

    0|0
    1|0
  • daha şimdi dinledim bea.

    0|0
    0|0
  • Cook güzel

    0|0
    0|0
  • Bencede cok guzel

    0|0
    0|0
  • şahane

    0|0
    0|0
Yükleniyor...