Güzel köylü dizisi hakkında?

sizcede güzel köylü dizisi baba ocağı dizisinden esinlemiş gibi değilmi? bence çok benziyor


0|0
7|8

En İyi Kız Görüşü

  • muğla da çekilmesine rağmen bir baba ocağı gibi komik değil.. oyucular şiveyi pek oturtamamış.. bir bölüm izledim memleketimde çekiliyor ayıp olmasın diye ama daha da izlemedim..

    0|0
    0|0
    • bende beğenmiyorum fazla tutulmaz

    • o kadar izlenilesi dizi reyting kurbanı oldu bu saçma yapım da eylül de televizyon tarihine karışır elbet:)

Erkekler Ne Diyor 8

  • Ya bende egeliyim hic izlemem ole dizileri cok sacma yapiyolar siveleri falan

    0|0
    0|0
  • Evet. Baba ocağı daha güzeldi ve bir öte yandan biraz komik tarafıda vardı oyuncularıda dahil.. :)

    0|0
    0|0
  • ona bakarsan neredeyse esinlenerek yapılmayan iş yok gibi

    0|0
    0|0
  • Baba ocağını sevmemiştim bu daha iyi pamps

    0|0
    0|0
  • Bilmiyom knk gizem için izliyok ^^

    0|0
    0|0
  • İzlenecek dizimi o ya berbat dizileri yazmayın şuraya..

    0|0
    0|0
  • İzlemiyorum izlememde türkiyede dizi kalitesi yerlerde

    0|0
    0|0
  • evet karakterler bile aynı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Aman berk cankat oynuyo sonucta konusu pekte onemli degil

    0|0
    0|0
  • Demek ki o dizileri izleyenler varmış.

    0|0
    0|0
  • benziyoo

    0|0
    0|0
  • yooooo

    0|0
    0|0
  • Muğla dizilerini sevmiyorum. Çoğu oyuncusu aynı zaten.

    0|0
    0|0
    • aynen ve muğla dizileri hep starda :D

  • Uyduruktan bir dizi izlemiyorum hiç

    0|0
    0|0
Yükleniyor...