Game of Thrones spoiler isteyenler kimler? İzliyor musunuz?

GAME OF THRONES İZLEYİP 4. SEZONU bitirmiş arkadaşlar.
Spoiler ister misiniz :)) özellikle CERSEInin başına gelenler hayret verici


0|0
3|14

En İyi Erkek Görüşü

  • ne olcak ne olcak? ve en sonda tahta kim oturcak

    0|0
    0|0
    • Dany ama daha belli değil. Tyrion ona katıldı cersei hapiste bir sürü kişi öldü çıktı zaten stannisin durumu da umutsuz vaka. Arya bravoosta tapinakta sansa yine evleniyo petyr çıkarları için biriyle evlendircek sonuç olarak ejderhalarin anasi demir tahti alır yakında

    • ejderhaların anası benimde anamdır hakediyo tahtı ^^

Erkekler Ne Diyor 13

  • yok yok vermeyin heyecanla bekliyoruz...

    1|0
    0|0
  • Cersei i bir yakalasam:)) Başına gelecekler çok hoşuna gidecekte... Yapmak istediğim şey, sempatimden değil sinir olmamdan kaynaklanıyor:)))

    0|0
    0|0
    • Ya öyle deme kadın dehşet zeki okurken hayret ediyorum bir insan bu kadar komployu aklında nasıl tutar

    • Hepsini Göster
    • Ya tek bir sahne için dünyanın öbür ucuna gidiyolarmis oyunculari dinledim de. 10 bölüm olmasi ve bu kadar beklememiz haksızlık bir de 9 10 sezonu bulur diyolar. Yaşlandık bildiğin diziyi beklerken

    • Aynen öyle sen daha çıtır gibisinde:)) Ben o gıcık karakterlerden önce ölebilirim:))

  • ben alabilirim nasıl olsa izlemiyorum :DD

    0|0
    0|0
  • Yanlışın var herşeyin sonunda tahta Jon Snow reis oturuyor beyaz saçlı kız deanerys targeryan avucunu ve ejderhalarını yalamak ile yetiniyor.

    0|0
    0|0
  • Ver bakalim

    0|0
    0|0
  • Hain misin ne :D töbe töbe spoiler vercem dıyor kanka verırsen bıle yazma be spoıler dıye görmeyek görursek bakarız felan

    0|0
    0|0
  • kıtabını okudum hıcbır spoiler bana spoiler olmaz ;)

    0|0
    0|0
  • Seyrettim ama unuttum l*n çoğunu. Hafızam iyice cacık oldu :(

    0|0
    0|0
    • Kitabını oku bide adam çorba ediyo bir onu bir bunu anlatıp

    • Hepsini Göster
    • Gelirim gelirim de mesaj bile atamiyorum lanet olası xper nasıl yukselecek biliyor musun :/:/

    • Bol bol cevap yaz. Arada soru sor.

  • Milletin başka derdi gücü yok cersenin başına ne gelmiş onu merak edecek hehe

    0|0
    0|0
  • Seni direk engelleyelim ne olur ne olmaz :D

    1|0
    0|0
  • En sevdigim karekter arya bence o ve sakat olan kardesi filme damga vuracak ileriki zamanlarda...

    0|0
    0|0
    • Arya çok sağlam bir karakter ya. O kadar adamın içinden sağ salim kurtuldu daha da bişey olmaz ona. Ama ins ulu kurduyla tekrar bulusur

    • Hepsini Göster
    • Ama erkek olarak begendigim bir karekter yok gibi ya ama sakat olan cocuk patlama yapacak gibi duruyor...

    • Jon snow benim adamım ya erkek olarak en çok onu beğeniyorum bide lord kumandan olduktan sonra baya iyi oldu

  • istiyorum lütfen

    0|0
    0|0
  • Anlatma burada nolur sonra dizinin zevki kaçıyo :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...