Sizce süper değilmi ya ama elenmişti?

https://www.youtube.com/watch?v=r29uMlOGzDM
sizce süper değilmi ya ama elenmişti, ben bu tarz müzikleri ve sesleri çok beğeniyorum :))


0|0
1|4

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 4

  • Turkiyede yabanci muzik ki boylesi zor. Olmaz yani bellidir ahmet kaya sezen aksu soyler birinci olursun. O yuzden bu tur yarismalari takip ediyorsan onerim uk ve australiadir. Got talent showlarda guzel parcalar mevcut.

    0|0
    0|0
  • değil kanki. s

    0|0
    0|0
  • beğenmedim.

    0|0
    0|0
  • Yabancı müzikler zaten tarzım değil :) Beğenmedim yani :D

    0|0
    0|0
    • ama çok güzel söylüyo şarkıyı :)

    • Hepsini Göster
    • dinliyorum saol tavsiye için bence güzel, türk insanlarına komik gelsede bence asıl müzik onlar :D

    • Valla her tarz sevmiyorum ama rodrigo , farid farjad fon müzikleri güzel :)

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...